Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko sulla on vaatteita ja kenkiä?

Vierailija
21.06.2017 |

Saat luetella niin tarkasti kuin haluat.

Yleensä tällaiset kyselyt on jossain Demi.fissä mutta tein juuri omaan vaatekaappiin inventaarion, ja aloin miettimään mikä olisi jokin keskiarvo.

Mulla on vaatteita runsaasti joskaan ei ihan liikaa (mm 7 farkut), mutta kenkiä taas on aika paljon. Pelkkiä tennareita löytyy 8 paria, näin esimerkkinä. Käytän kyllä kaikkia. Toisia usein mutta joitain harvoin.

Miten teillä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita niin paljon etten jaksa laskea, satoja siis, ja kenkiäkin yli 80 paria.

Vierailija
2/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laskenut vaan mekot ja kengät. Mekkoja on 62kpl ja kenkiä 55 paria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä on 13 paria: kumpparit, vaelluskengät, korkkarit, sandaalit, kolmet korolliset nilkkurit, avokkaat, maiharit, kahdet tennarit, lenkkarit ja ballerinat. Kaikki käytössä enemmän tai vähemmän. 

Vaatteita en nyt jaksa laskea mutta vielä keskeneräisen vaatekaapin siivous-/päivitysoperaation jälkeen niitä ei ihan mahdottomasti ole. Myin itselleni turhat vaatteet kirppiksellä. 

Vierailija
4/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, laskin just että mulla on 53 paria kenkiä :D olisi tuossa kyllä vähän karsittavaa. Pelkkiä kesäläppösiä on 13, siis sandaalit, varvastossut ja ballerinat. Niitä tulee aina ostettua jostain reissun päältä. Syys/talvikenkiä on 7.

Mekkoja mulla on "vaan" kymmenisen. Shortseja 8, hameita sama. T-paitoja pari vetolaatikkoa. Neuleita 20, huppareita 5, ohuempia paitoja 10. Jokunen neuletakki. Pari settiä urheiluvaatteita. Paljon sukkia ja alkkareita, noin 13 rintsikat. Kolmet collegehousut ja paitoja vähän enemmän. Mitähän muuta löytyy?

Ap

Vierailija
5/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin pitkähiasia paitoja (joita olen töissä käyttänyt) eli neuleet+hupparit+ villatakit yli 100. Housuja ja mekkoja on huomattavasti vähemmän. Kengistä käytän aina samoja... Joku ihme into on ollut ostaa vain paitoja...

Vierailija
6/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita liikaa, pitäisi karsia osa pois. 

Kenkiä 11 paria: kumisaappaat, kahdet balleriinat, korkokengät, kahdet talvikengät, lenkkarit, neljät tennarit

Vierailija
7/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi huone täynnä. Ja uusia ostan. Hullu olen kyllä.

Vierailija
8/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rupee laskemaan, mutta tässä pari esimerkkiä.

Housuja (jos pyjamahousuja ei lasketa) seitsemät, joista käytössä neljät: kahet farkut kun töissä on pakko olla, yhet collarit liikuntaan ja yhet siistit suorat housut vapaa-ajalle.

Kenkiä yhdeksät: kumisaappaat, rumat mutta mukavat talvikengät, nilkkurit, maiharit, mustat perus korolliset avokkaat, tennarit, juoksukengät, sisäpelikengät, koulun labrakengät.

Hameita on varmaan suunnilleen kymmenen. Paitoja (aluspaidat mukaanlukien) ehkä 20. Muutamat sortsit, mekkoja ehkä 10-15.

Onhan näitä aika paljon joo...

Vierailija
9/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rupee laskemaan, mutta tässä pari esimerkkiä.

Housuja (jos pyjamahousuja ei lasketa) seitsemät, joista käytössä neljät: kahet farkut kun töissä on pakko olla, yhet collarit liikuntaan ja yhet siistit suorat housut vapaa-ajalle.

Kenkiä yhdeksät: kumisaappaat, rumat mutta mukavat talvikengät, nilkkurit, maiharit, mustat perus korolliset avokkaat, tennarit, juoksukengät, sisäpelikengät, koulun labrakengät.

Hameita on varmaan suunnilleen kymmenen. Paitoja (aluspaidat mukaanlukien) ehkä 20. Muutamat sortsit, mekkoja ehkä 10-15.

Onhan näitä aika paljon joo...

No ei tuo määrä minusta ainakaan vaikuta älyttömältä, oikeastaan just hyvä että tietää mitä kaapissa on 😀 Sulla on jopa vähänlaisesti housuja ainakin jos vertaa esim mun housumäärään, niitä on kaikkineen n. 20.

Vierailija
10/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita on, kaapit ovat tiukkaan ahdetut. En edes muista kaikkia mitä siellä on. Kirppikselle pitäisi viedä mutta mulla ei ole autoa enkä viitsi raahata pakaaseja ympäri stadia. Tietääkö kukaan hyvää siistiä itsepalvelukirppistä Hgin alueelta. Mulla on siistejä uudenveroisia vaatteita ja laukkuja ym. jotka voisin viedä. En haluaisi viedä muhinkään suttuiselle kirpparille missä kamat lojuvat pitkin lattioita.

Vierailija
11/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset pärjäätte YKSILLÄ korkokengillä... 

Vierailija
12/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain yhdet :D Käytän vain juhlissa, arkena tennarit tai ballerinat jalassa. 

Vierailija
13/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinpä... Mä en pärjäisi yksilläkään, alkaa heti niin kauhea kolotus.

Vierailija
14/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 paitapuseroa ja lyhythihaista paitaa.  15 pitkät housut.

Muutama villatakki.

Kenkiä vähemmän, yleensä vain yhdet joka tarkoitukseen.

Vierailija
15/26 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa, koosta 34 kokoon 46, kenkiäkin on painonmuutosten takia eri kokoja. Säilytän lähinnä hyväkuntoisia ja klassisia vaatteita. Korkokenkiä löytyy muutama pari mutta käytän niitä vain töissä. Ihailen ihmisiä jotka pärjää matkalaukullisella vaatteita.

Vierailija
16/26 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon

Vierailija
17/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikasmoisia lukuja. Kuka tarvii 60 mekkoo? Cmoon. Eikö 30 riitä ja sekin paljon. Käyttääkö kaikkia niitä 60:tta vai onko niissä hintalaput kiinni tai käytetää kerran elämässä? Ja mä en ymmärrä tota et kenkiä on yhtään yli 50 kpl paria. Sekin on liikaa.

Vierailija
18/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin jokaisella, riittää loppuiäksi vaikkei ikinä enää mitään hankkisi... kengistä kyllä pohjat murkkeentuu 7 vuoden kuluttua valmistuksesta. Se takia ei halpoja tarjous kenkiä kannata ostaa.... saattaa muutamassa kk pohjat hajota, kun hilloavat niitä myymättömiä varastoissaan liian kauan

Vierailija
19/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ei uskaltanut luetella korujaan kun pelättiin koruvarkaita. Nykyään ei uskalla luetella hynttyitään kun tulee vaatevarkaita :D

Vierailija
20/26 |
24.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettiinko demi.fi?