Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttävääkö ketään muuta työkaveri koskaan siinä määrin että haaveilee kuinka vetää avaralla kasvoihin

Vierailija
21.06.2017 |

..tai jotain muuta, tukasta kiinni ja pää pöytään tai nyrkillä naamaan? Ja tarkoitan tässä siis pelkästään haaveilua tai sitä tunnetta. Helpottaa jotenkin omaa henkistä tuskaa kun mielikuvilla leikkii. Koskaan en mitään tekisi mutta alkaa näköjään keinot loppua. Jatkuva päteminen on käsittämättömän rasittavaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen haaveillut, mutta onneksi pääsin pois siitä työpaikasta ansiosidonnaiselle. Olen joskus ennen saanut paljon helpotusta body combat jumpasta, pitäisi varmaan taas aloittaa. Yksi tosi rauhallinen ja fiksu nainen ex-työpaikalta sanoi että hän pelaa tietokonepelejä työpäivän jälkeen ja visioi ne pelin tyypit joiden päät hän ampuu sohjoksi niiksi ihmisiksi jotka ovat ärsyttäneet häntä päivän aikana.

Vierailija
2/4 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Ihana!!! Tota täytyy kokeilla, jos vaikka helpottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pelijuttua voisi kokeilla myös! Mulla on kamppailulajiharrastuksia, visioin joskus säkkiä hakatessa siihen tiettyjä naamoja. Hymyilyttää ajatuskin. What ever get's you through the day!

Vierailija
4/4 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Oikeesti?

Voisitteko yrittää hyväksyä, että olemme erilaisia. Mun työpaikalla oli aikoinaan työkaveri, jota kaikki inhosivat ja minuakin hänen ylimielinen asenteensa toisia kohtaan ärsytti. Luin artikkelin, jossa kehotettiin miettimään, mistä kumpuaa kateus tätä työkaveria kohtaan. Asenteeni ja mielipiteeni muuttui ja työkaverista tuli tavallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä