Onko seksuaalista häirintää jos tanssii tanssilattialla korostetun eroottisin elein vastakkaisen sukupuolen lähellä, mutta vaikka ilman katsekontaktia
Kommentit (14)
Noloa se on. "Korostetun eroottisin elein" 😁
Kuulostaa siltä, että lähinnä nolaat vain itsesi ja naiset nauraa.
Ei ole häirintää, kun katseen voi kääntää pois tanssijasta.
Mutta äärettömän noloa ja tilannetajutonta se sille tanssijalle on.
Jos se nyt oikeasti on sitä että hinkutetaan itseä sitä toista vasten ja toinen on sanonut ei, niin sillon on. Tässä tapauksessa mun mielestä olennaisessa osassa on se, onko vastapuoli yrittänyt kieltää asiaa. Yksikin ei riittää. Äärimmäisen ällöttävää ja mautonta tuo kyllä on
Aika huvittavaa se olisi, tuskin häiritsevää. Itse ainakin haluaisin katsella, mutta en haluaisi että kyseinen ekshibitionisti huomaisi minun katselevan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi peppua heiluttavat, tyrkysti pukeutuneet ja överisti meikatut naiset nauraisivat?
Voitko pliis kuvailla, mitä nämä korostetun eroottiset eleet käytännössä ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi peppua heiluttavat, tyrkysti pukeutuneet ja överisti meikatut naiset nauraisivat?
Koska mua naurattaa jo ajatus siitä, että mies yrittää tanssia jotenkin eroottisesti. Tulee mieleen lähinnä jotkut Hunksit.
Vierailija kirjoitti:
Voitko pliis kuvailla, mitä nämä korostetun eroottiset eleet käytännössä ovat?
Jamaican dancehall on suuri innoittajani tanssin saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mua naurattaa jo ajatus siitä, että mies yrittää tanssia jotenkin eroottisesti. Tulee mieleen lähinnä jotkut Hunksit.
Et taida olla feministi.
Jos se on mies, joka tekee naisen suuntaan jotain nylkytysliikkeitä (vaikka ei katsoisi naista kohti) niin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas tuli mieleen Pete Parkkosen Kohta sataa-musavideo 😂
Ei ole seksuualista häirintää, jos ketkuttelee itsekseen vaikka naisten lähellä, koskettaminen menee jo häirinnän puolelle.
Jos nainen sen tekee, niin ei.