Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun mies sanoo jotain outoa ja loukkaavaa?

Vierailija
21.06.2017 |

Näin on käynyt todella, todella harvoin, mutta tämä mies jonka kanssa olen kohta ollut 2 vuotta yhdessä, ei ole edes ainoa joka tehnyt mulle näin. Ja sitten taas, olen ollut myös miesten kanssa jotka eivät koskaan sano mitään tällaista, mutta existäni 50% on ollut tämmöisiä.

En tiedä johtuuko tämä miehen (pojan? Näissä tilanteissa hän on mun mielestä kuin joku pikkupoika joka yrittää saada huomiota tms) nuoresta iästä (27), jonkinlaisesta kokemuksen puutteesta (ei niin montaa pitkää ja vakavaa suhdetta takana kuin mulla, vaikka olenkin vain vuoden vanhempi), vai provosoinko jotenkin itse tätä käytöstä miehissä esiin. Vai onko nää jotain omituisia testejä millä miehet testaa mistä naiset suuttuu vai mitä ihmettä?

Eli tiedätte varmaan tilanteita kun olette kaksin, ja mies hyväntahtoisesti kiusoittelee. Meillä oli eilen nukkumaan mennessä noin vartin verran tämmöistä, ja mulla oli hyvä fiilis ja nauroin miehen jutuille, hän kutitteli ja kosketteli ym.
Mutta sitten ihan yht'äkkiä hän sanoi näin, ja lainaan nyt ihan sanatarkasti: "Mä työnnän ne (yksi aiemmin mainittu random asia) sun p*rseeseen." Sitten hän jatkoi normaalia kiusoitteluaan ja muuta juttelua kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mä "vähän" hämmennyin tuosta, eikä mun aivot tuntuneet edes prosessoivan hetkeen mitä juuri kuulin. Mun lähipiirissä ei kukaan vaan puhu kellekään noin, ei ainakaan mun tietääkseni. Eikä tuossa ollut ollenkaan seksuaalissävytteinen fiilis (sitä paitsi meitä ei kumpaakaan ihan oikeasti kiinnosta anaalitouhut millään lailla), vaan ainoastaan töykeä ja ällöttävä, jotenkin pelottava. Mun mielestä tuossa ei myöskään ole mitään hauskaa? Hirveän lapsellista ja töykeää ainoastaan. Ja outoa, kerta kaikkiaan. Vielä oudommaksi tämän tekee se, että hän on akateemisten, sivistyneiden ihmisten kasvattama, ja normaalisti hänellä on kyllä erittäin hyvät ja fiksut käytöstavat. Tiedän myös, että hän rakastaa mua koko sydämestään ja haluaa olla kanssani aina.

Tämmöistä on tapahtunut muutama muukin kerta, joskin eri sanoilla ja silloin olen ehtinyt siihen puuttua että hei, ei ole ok. Nyt vaan menin jotenkin ihan shokkiin enkä saanut mitään sanotuksi, ja tilanne meni ohi niin nopeasti. Ja tosiaan olen ennenkin kuullut exiltäni jotain vähän vastaavaa, ja korostan että hyvin harvoin.

Onko tuommoinen muka oikeasti miesten mielestä jotenkin normaalia tai hauskaa tai ylipäätään soveliasta? Vai haluaako jotkut tahallaan shokeerata kumppaninsa noin, ja jos niin miksi ihmeessä, mitä siitä itselleen saa? Aion lähipäivinä puhua asiasta, koska en halua sen toistuvan ja tiedostan todella että mulle ei kenenkään kuuluisi puhua noin edes vitsillä, erityisesti hänen ei kuuluisi. Mutta koitan saada ajatuksiani kasaan ja haluaisin kuulla jos jollain kokemuksia asiasta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, ap. Tuollainen kommentointi ei ole normaalia. Ei ihmissuhteissa tarvitse sopeutua mihin tahansa. Peruskäytöstavat ovat kunnioitusta, ja kunnioitus kuuluu oleellisena osana ihmissuhteisiin. Sitten ovat nämä törkyturvat, jotka suuttuvat täällä siitä että joku kehtaakin sanoa että pitäisi jotenkin sensuroida sanottuja asioita.

Vierailija
22/22 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap muita esimerkkejä, mitä muuta outoa mies sanoo? Ei tuosta yhdestä kerrasta oikein selkoa saa, etenkään kun tarina on vähän ympäripyöreä. Ehkä en ymmärtänyt sun tilannekuvausta, mutta musta ois kyllä jotenkin pelottavaa että kesken hellän hetken mies sanoisi jotain aggressiivista ja jatkaisi sen jälkeen hempeilyään kuin ei mitään. Jos sillä on joku tourette, eikä pysty hillitsemään suustaan tulevia asioita? 

Jos taas sanoi sen "huumorilla", samaan sävyyn kuin muutkin juttunsa, niin epäilisin erittäin typerää huumorintajua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi