Sinä, kenellä on thigh gap, pituus ja paino?
Kommentit (49)
Ohis. Miksi tämä thigh gap yleensä pitäisi edes olla... Selfiet ovat täynnä luonnottomia pönöttäjiä jotka ovat opetelleet, miten reisivako saadaan kuviin vaikkei sitä oikeasti ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
171/65
Ja olen tosi kapealanteinen.
Vierailija kirjoitti:
165/64
Älä valehtele. Mä olin 165 cm ja 45 kg eikä mulla ollut thigh gapia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
165/64
Älä valehtele. Mä olin 165 cm ja 45 kg eikä mulla ollut thigh gapia!
Ajattele ihmisiä kuin H ja A kirjaimina. Heillä joilla on H kirjain mallinen lantio ja jalat lähtevät reunoista saa olla tosi paksut jalat ennen kuin koskevat. Sen sijaan A mallinen vaikka olisi laihakin, kun laittaa jalat yhteen, niin reidet koskevat toisiaan heti.
Ai että reidet ei osu toisiinsa? Ruumiinrakennehommia. Mulla ei osu, enkä ole hoikempi kuin bmi 22. Monella synnyttäneellä naisella lantio leviää vielä lisää ja tämä haluttu thigh gap syntyy. Itse en ole synnyttänyt, vaan luonnostaan leveälanteinen.
Koittakaas nyt vihdoin ymmärtää, että se rako ei ole koosta kiinni.... Vaan ruumiinrakenteesta. Jollain äärimmäisen hoikalla ei välttämättä ole sellaista ja jollain pikkuisen pyöreämmällä voi taas olla. Tietty jos on joku himoläski niin eihän se sieltä sitten varmaankaan näy. Tuohan riippuu ihan lantion leveydestä. Itselläni ei ole lantiota juuri ollenkaan, mutta olen 167 ja 55 kg, eikä mitään rakoa reisien välissä ole todellakaan.