Morsian ei anna minun käyttää olkaimellista mekkoa! Mitä tehdä?
Ystävälläni on siis häät syksymällä ja hän on löytänyt mielestään täydelliset mekot meille morsiusneidoille.
Olkaimettomat maksimekot. On tosi kauniit ja hyvän väriset juu mutta ongelmahan on se että minä 165/45 kokoinen ja suoraan sanottuna rinnaton nainen en voi käyttää mitään olkaimettomia vaatteitta sillä ne ei vaan pysy minun päällä! Mekkokin vaan valuu pois kun ei ole mitään tissejä mikä sitä pitelisi paikoillaan.
Olen tästä sanonut mutta morsian on niin rakastanut juuri tähän mekkoon eikä enää harkitsekkaan muita :( muut morsiusneidotkin pitää mekoista kovasti ja väittävät että minä suurentelen ongelmaa. Ehdotin jopa että josko minun mekkoon voisi ommella huomaamattomat olkaimet mutta ei käy kun kuullemma pilaa yhtenäisyyden ja estetiikan.
Mitä tässä nyt pitäisi sitten tehdä? En voi olla kokopäivää kiskomassa mekkoa ylös ja pidellä sitä tai voin mutta surkea ilta tulossa minulle.
Kommentit (63)
Jotain ihoteippiä?
On kyllä uskomaton uuvatti morsian. Tsemppiä :/
Voisiko alle laittaa vaikkapa korsetin ja kiinnittää mekon siihen huomaamattomasti?
No voi vi**u nyt! Ompelet siihen riepuun näkymättömät silikoniolkaimet ja painelet muina miehinä kirkkoon. Ei se emäntä pysty sulle enää siinä vaiheessa mitään tekemään. Jos ystävyys katkeaa tämän takia, niin sepä ei ole minkään arvoinen ollutkaan. Estetiikka, my ass!
Tottakai laitat jotkut olkaimet. Esim on rintsikoita joissa on läpinäkyvät lateksiolkaimet, laitat ne rintsikat alle ja esim kiinnität sisäpuolelta topin hakaneuloilla siihen.
Tai ompelet mekkoosi pelkät ne läpinäkyvät olkaimet.
Tai sitten silkkinauhasta ompelet mekkoon olkaimet. Jos heittää sut pois häistään niiden takia, niin lähdet baariin. Voi olla kivempaakin.
Mitäs kun ovat syksymmällä, voit laittaa huomaamattomat olkaimet mekkoon ja jonkin boleron, jakun, huivin tms. siihen päälle? Kun on syksympi, voit vedota viileyteen.
Nuo silikoniolkaimet ne vasta tökeröt ja huomiota herättävät ovatkin. Ne ovat just sellaiset "hei älkää kukaan huomatko mutta mulla on olkaimet mut ollaan niinku ei olis !!!!" Parempi laittaa mekon kankaaseen sopivasta nauhasta olkaimet, ovat oikeasti huomaamattomammat. As in, niihin ei kiinnitä huomiota.
Ja voi jestas mikä urpo on morsian, jos häät yksiin olkaimiin kaatuvat.
Kommentoimatta morsiamen vaatimusta sen kummemmin, alalla työskenneleenä, osaan kertoa, että rintojen ei ole tarkoituskaan pitää olkaimetonta mekkoa ylhäällä, vaan puvun pitää istua vyötäröstä täydellisesti, jotta ei valu alas. Ihoteipeilläkin voidaan liimata miehusta vain pysymään kiinni ihossa, mutta sekään ei tietenkään estä itsessään puvun valumista.
Push upit alle. Kohottaa ja pitää mekon ylhäällä.
Vai pilaa estetiikan, huoh. Mikään ei ole yhtä epäesteettistä kuin lauma erinäköisiä ja -muotoisia kaasoja tungettuna samanlaisiin mekkoihin. lauma samannäköisiä kaasoja samanlaisissa mekoissa menee jo karmivaksi.
Ompele mekon sisään jotkut huomaamattomat kiinnitysjutut joilla saat mekon kiinni liveihin. Tai sitten joku kakspuoleinen teippi
Ihan kuin tuo kaveri olisi ottanut jotenkin elämäntehtäväksi suunnilleen nöyryyttää sinua. Ihan sama kuin jos olisi pullea ystävä, ja vaatimalla vaatisi tämän pukeutumaan morsiusneitona johonkin lyhyeen makkarankuoreen. Ja kun ehdottaisi, että kävisikö jo muuten saman värinen ja tyylinen, mutta päälle mahtuva kolttu, niin morsian saisi raivarin.
Vierailija kirjoitti:
Ompele mekon sisään jotkut huomaamattomat kiinnitysjutut joilla saat mekon kiinni liveihin. Tai sitten joku kakspuoleinen teippi
Ohis, mutta: Ei hihattoman mekon kanssa voi pitää olkaimellisia rintsikoita. Olkaimettomat liivit taas ei pysy päällä, jos ei ole tissejä. Rinnaton hoikka ei välttämättä edes tarvitse mitään rintsikoita.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoimatta morsiamen vaatimusta sen kummemmin, alalla työskenneleenä, osaan kertoa, että rintojen ei ole tarkoituskaan pitää olkaimetonta mekkoa ylhäällä, vaan puvun pitää istua vyötäröstä täydellisesti, jotta ei valu alas. Ihoteipeilläkin voidaan liimata miehusta vain pysymään kiinni ihossa, mutta sekään ei tietenkään estä itsessään puvun valumista.
Entä jos on sellainen tasapaksu, että ei oikein ole vyötäröä? Miten se silloin voi istua vyötäröltä niin, että ei valu alas?
Tai entä jos on makkarat vyötäröllä?
Väitän sitkeäsi, että noita olkaimettomia mekkoja ei kertakaikkiaan voi pitää kuin vain tietyillä ruumiinrakenteilla varustetut naiset, osalla ne ei millään taikatempulla pysy päällä.
Pitäkää koepäivä. Hengaatte morsiamella ja saa itse nähä kuinka käy.
Jos mekossa on vuori, ompele kiinni olkaimettomiin (tai siistiolkaimisiin) rintsikoihin.
Osta vaateteippiä. Pyyhkäise ihosta rasva alkoholilla (partavesi, Kölninvesi...) ja teippaa mekko kunnolla kiinni ylävartalosta.
Neulo mekkoon valkoiset tai nudeväriset naruolkaimet.
Pyydä sen verran pienempää kokoa, että pysyy päällä.
Kiinnitä mekko korsettiin.
Demonstroi morsiamelle miten huonosti mekko pysyy päällä.
Ompele mekkoon kireä nauha yläreunaan siten, että se puristaa kainaloista mekon paikoilleen.
En valitsisi ikinä olkaimetonta mekkoa. Tuo tissiasia olisi ongelma myös minulla, mutta ennenkaikkea en pidä sen mallista mekkoa hyvännäköisinä. Minusta on tökeröä morsiamelta. Ahdistaa ihan sun puolesta, ja jos olisin sinä niin pitäisin puoleni.
Jätä se.