Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsian ei anna minun käyttää olkaimellista mekkoa! Mitä tehdä?

Vierailija
20.06.2017 |

Ystävälläni on siis häät syksymällä ja hän on löytänyt mielestään täydelliset mekot meille morsiusneidoille.

Olkaimettomat maksimekot. On tosi kauniit ja hyvän väriset juu mutta ongelmahan on se että minä 165/45 kokoinen ja suoraan sanottuna rinnaton nainen en voi käyttää mitään olkaimettomia vaatteitta sillä ne ei vaan pysy minun päällä! Mekkokin vaan valuu pois kun ei ole mitään tissejä mikä sitä pitelisi paikoillaan.

Olen tästä sanonut mutta morsian on niin rakastanut juuri tähän mekkoon eikä enää harkitsekkaan muita :( muut morsiusneidotkin pitää mekoista kovasti ja väittävät että minä suurentelen ongelmaa. Ehdotin jopa että josko minun mekkoon voisi ommella huomaamattomat olkaimet mutta ei käy kun kuullemma pilaa yhtenäisyyden ja estetiikan.

Mitä tässä nyt pitäisi sitten tehdä? En voi olla kokopäivää kiskomassa mekkoa ylös ja pidellä sitä tai voin mutta surkea ilta tulossa minulle.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompelijalle, jolloin puku muokataan sellaiseksi että se istuu just eikä melkein eikä vaadi korjailua tai virityksiä. 

Vaikka olen silti sitä mieltä, että morsian joka on noin tarkka on jokseenkin tyranni, mut jos hänelle ei ole vaihtoehtoja niin tuo on se, mitä ehdotan sulle ongelmanratkaisuksi. 

Vierailija
42/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylsi ainoa joka tietää ettei tissit mekkoa ylhäällä pidä ja muut ei usko.

Kyllä sen mekon nyt vaan on vyötäröltä istuttava että ylhäällä pysyy.

Hyvin on kyllä tuo uskomus tissien kantovoimasta levinnyt kun katselee juhlissa liian lyhyitä ja liian avonaisia mekkoja joita kiskotaan ylös ja alas vuoron perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kiitos kaikille vastauksista. En suostunut pompoteltavaksi ja tässä kävi nyt niin että minut on heitetty pois kaaso kaartista. Minut on kuitenkin edelleen kutsuttu häihin vieraana.

En olisi ikinä uskonut että tekisi näin mutta kai se häästressi jotenkin muuttaa ihmistä.

Olen tässä nyt pohtinut menenkö ollenkaan mutta kyse on kuitenkin rakkaan ystäväni tärkeästä päivästä ja haluan olla osa sitä. Ollaan tunnettukin melkein 13 vuotta huoh :(

-AP

Vierailija
44/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein meni, pidä hauskaa häissä omassa mekossasi. Ja näytä paremmalta kuin morsian!

Vierailija
45/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jäätävää. Olkaimet kun ei kelpaa, et kelpaa ollenkaan. Varsinaisia "ystäviä" teillä :(

Vierailija
46/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät ihan vittuillaksesi oikein räikeänvärisen kalsariasun sinne häihin! Sitten näytät morsiammelle persettä hääjuhlassa!

Vierailija
47/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyse sinun rinnoista vaan ystäväsi häistä!! Oikeesti, kai nyt yhden päivän voit pitää morsiamen ehdottamaa mekkoa. 

Vierailija
48/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos kaikille vastauksista. En suostunut pompoteltavaksi ja tässä kävi nyt niin että minut on heitetty pois kaaso kaartista. Minut on kuitenkin edelleen kutsuttu häihin vieraana.

En olisi ikinä uskonut että tekisi näin mutta kai se häästressi jotenkin muuttaa ihmistä.

Olen tässä nyt pohtinut menenkö ollenkaan mutta kyse on kuitenkin rakkaan ystäväni tärkeästä päivästä ja haluan olla osa sitä. Ollaan tunnettukin melkein 13 vuotta huoh :(

-AP

Onko ihan oikeasti mekko sinulle tärkeämpi kuin 13 vuoden ystävyys?! Olet kyllä järjettömän itsekäs, jos et voi käyttää päivän morsiamen haluamaa vaatetta! Minä olisin kyllä tehnyt ihan samoin, jos kaaso olisi alkanut kiukuttelemaan mekosta. 

Vierailija
49/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä vähän vanhanaikainen, mutta itse pitäisin päivätilaisuudessa avonaisen mekon kanssa bleiseriä, boleroa tai huivia. Toki myös peittävämpi hihaton tai lyhythihainen mekko kävisi. 

Vierailija
50/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: olisit ensin esitellyt tissivakoasi ja selkääsi kirkossa, jonka jälkeen juhlat jatkuisivat säällä kuin säällä ulkotiloissa, määrätyssä univormussa. Ehkä on parempi ettet ainakaan joutunut järjestämään tälle kontrolloinnin kuningattarelle polttareita tai auttelemaan hääjärjestelyissä.

Vierailija
51/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että semmoinen ystävä. Jäädyttää syksyllä olkaimettomalla mekolla.

Jätä koko homma.

Vierailija
52/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Onko ihan oikeasti mekko sinulle tärkeämpi kuin 13 vuoden ystävyys?! Olet kyllä järjettömän itsekäs, jos et voi käyttää päivän morsiamen haluamaa vaatetta! Minä olisin kyllä tehnyt ihan samoin, jos kaaso olisi alkanut kiukuttelemaan mekosta. 

Minähän nimenomaan vaalin meidän ystävyyttä. En järjestä shouta siitä mekosta, en suutu vaan suosiolla jään taka-alalle. Koitin ehdottaa olkaimia mutta kun ei niin ei. Ymmärrän että on tärkeä päivä ja kaiken pitää olla "täydellistä".

-AP

Vierailija
53/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno käänne stooriin, saisko tuolla vielä muutaman sivun lypsettyä...

Vierailija
54/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtenäisyyden estetiikkaa ei luoda sillä, että kaikkien morsiusneitojen puvut ovat samanlaiset, sillä sama vaate näyttää _hyvin erilaiselta_ erilaisten vartalotyyppien päällä, erityisesti kun kyse on jostain olkaimettomasta mekosta, joka todellisuudessa sopii hyvin harvalle. Sinä ET suurentele ongelmaa, vaan haluat että morsiusneitojen joukko näyttää hyvältä ja kaikilla on hyvä olla vaatteissaan. Tuon jälkimmäisen pitäisi olla kaiken lähtökohta!

Yhtenäisyyden estetiikka luodaan mm. vaatemallistossa sillä, että vaatteissa on samankaltaisia linjaratkaisuja, materiaaleja ja värejä. Saman vaatemallin eri versioihin taas menee juuri nämä erilaiset olkain- ja helmanpituusratkaisut.

*

Jos morsian ei mihinkään muuhun suostu, voit ehdottaa esim. läpinäkyviä silikoniolkaimia, mutta oman mukavuutesi kannalta on tärkeää, että vaatteessasi on olkaimet. Se ei ole liikaa vaadittu.

-vaatesuunnittelija

Vaatesuunnittelija on oikeassa! Olen nähnyt tällaisen ratkaisun hääkuvassa. Morsiusneitojen pukeutumisessa oli juuri tällainen kunkin oman persoonan mukainen sovellus teemasta. Kaikki näyttivät iloisilta ja luontevilta, eikä samaan "univormuun" pakotetuilta.

Vierailija
55/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näkikö morsian mekon ylläsi ennen kuin törmäsi olkaimet?

Vierailija
56/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä menee, muuten ei opi mitään morsian ihmisten kunnioittamisesta.

Vierailija
57/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näkikö morsian mekon ylläsi ennen kuin törmäsi olkaimet?

Juu näki kyllä. Ja ihan hyvältähän se näyttää jos seisoskelee ihan paikallaan 15 min mutta heti kun liikkuu/liikuttelee vaikka käsiä tai mitään niin mekko valui. Mutta turha sitä on enää vatvoa. Olen nyt vain vieras häissä :D

Vierailija
58/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus: olisit ensin esitellyt tissivakoasi ja selkääsi kirkossa, jonka jälkeen juhlat jatkuisivat säällä kuin säällä ulkotiloissa, määrätyssä univormussa. Ehkä on parempi ettet ainakaan joutunut järjestämään tälle kontrolloinnin kuningattarelle polttareita tai auttelemaan hääjärjestelyissä.

Haha olisikin edes ollut hiukan tissivakoa mutta olen oikeasti ihan lauta :D Onneksi muille morsiusneidoille juhlat on kuitenkin sisätiloissa.

-AP

Vierailija
59/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele mekon yläreunaan silikoninauha ja toinen vyötärön kapeimpaan kohtaan niin ei valu eikä näy päällepäin.

Vierailija
60/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Oliko kuitenkin niin että morsiamelle olivat olkaimet tärkeämpiä kuin ystävyys? Itseasiassa toivon että koko aloitus on provo, ei kai tuollaisia naisia edes ole? :D Jättäisin menemättä koko häihin, siinä ei paljoa 13v. paina jos ystävä on preikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi