Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morsian ei anna minun käyttää olkaimellista mekkoa! Mitä tehdä?

Vierailija
20.06.2017 |

Ystävälläni on siis häät syksymällä ja hän on löytänyt mielestään täydelliset mekot meille morsiusneidoille.

Olkaimettomat maksimekot. On tosi kauniit ja hyvän väriset juu mutta ongelmahan on se että minä 165/45 kokoinen ja suoraan sanottuna rinnaton nainen en voi käyttää mitään olkaimettomia vaatteitta sillä ne ei vaan pysy minun päällä! Mekkokin vaan valuu pois kun ei ole mitään tissejä mikä sitä pitelisi paikoillaan.

Olen tästä sanonut mutta morsian on niin rakastanut juuri tähän mekkoon eikä enää harkitsekkaan muita :( muut morsiusneidotkin pitää mekoista kovasti ja väittävät että minä suurentelen ongelmaa. Ehdotin jopa että josko minun mekkoon voisi ommella huomaamattomat olkaimet mutta ei käy kun kuullemma pilaa yhtenäisyyden ja estetiikan.

Mitä tässä nyt pitäisi sitten tehdä? En voi olla kokopäivää kiskomassa mekkoa ylös ja pidellä sitä tai voin mutta surkea ilta tulossa minulle.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on suorastaan pervoa, että morsiamella tai mneidoilla on olkaimeton mekko. On hyvin harvan päällä kaunis. Häissä pitäisi olla siveämpi pukukoodi, vähemmän paljasta pintaa. Häät ovat perhejuhla, ei barbarellojen rantabileet. On ikävä sitä aikaa, kun oli oikeita vaatteita hihoineen ja kauluksineen. Olen kyllä vanha pieru, minusta sellaiset vaatteet ovat kauniimpia kuin esim nämä pikku putkilot yläosina.

Vierailija
22/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: Minä en ymmärrä ap miten et nappaa kiinni tuosta morsmaikuin "hienovaraisesta" vihjeestä pysyä pois morsiusneitojen joukosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sano, että et voi morsiusneito, koska mekko ei sinulle sopiva. Morsian ratkaiskoon itse ongelman.

Vierailija
24/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa vietetään jenkkihäitä.

Vierailija
25/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa idiootilta tuo morsian. Jessus näitä "prinsessoja". Olkaimettomat morsius- ym puvut ovat karseannäköisiä. Mitä näillä hirvityksillä haetaan? Ei ainakaan tyyliä. Harvan kroppa niin hyvännäköinen. Pulleanlihavia morsiamia kiskomassa etumusta ylös on nähty useassakin häissä. No, ohjelmanumero sinänsä. Siinä geelitukkainen sulhanen hikoaa vieressä putoaako pullerolta mekko kokonaan.

Ne ovat niin näitä, ei vain viitsi sanoa mitä ja kenenkä häitä. Kirjainyhdistelmä on jo kokenut inflaation.

En menis ainakaan morsiusneidoksi tuollaisen morsiamen häihin itseäni nolaamaan, tehkööt sen ihan itse.

Vierailija
26/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranjumala nyt taas. Ne "näkymättömät" olkaimet eivät ole näkymättömät vaan maailman mauttomimmat hirvitykset. Siihen asuun ei tarvita kuin Koffin tölkki käteen ja olet virallisesti white trashia. Voila!

Kaikilla naisilla pitäisi olla silikoniset rintaliivit, joissa ei ole kuin ne kupit. Ei siis takaosaa tai olkaimia -- pysyvät oikein hyvin myös pienirintaisella. En todellakaan ole itse mikään hääihminen, mutta pikkuisen voisit tuossa tilanteessa edes YRITTÄÄ. Saat oikein hyvin asun pysymään paikallaan kun ompelet silikonihihnan siihen olkaimettoman puvun sisäpuolelle (se pitää hyvin ylhäällä)  ja laitat asuteippiä. Et tietysti rasvaa ihoa ennen näitä.  Voit myös hommata nuo liivit, jos haluat extra turvaa. 

Vaikutat AP siltä, että sinulla on lähinnä asenneongelma. 

Vierailija
27/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoimatta morsiamen vaatimusta sen kummemmin, alalla työskenneleenä, osaan kertoa, että rintojen ei ole tarkoituskaan pitää olkaimetonta mekkoa ylhäällä, vaan puvun pitää istua vyötäröstä täydellisesti, jotta ei valu alas. Ihoteipeilläkin voidaan liimata miehusta vain pysymään kiinni ihossa, mutta sekään ei tietenkään estä itsessään puvun valumista. 

Maximekko! Taisi olla urasi todella lyhyt alalla.

Vierailija
28/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi: Sovit morsiamen kanssa, että kirkossa ja hääkuvissa sinulla ei ole olkaimia. Mutta loppuillaksi asennat ne paikalle, että myös sinä voit juhlia!

Vierailija
29/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ompelija pystyy kyllä muokkaamaan mekosta sellaisen, että pysyy päällä. Tuskin olet maailman ainoa pienirintainen.

Vierailija
30/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan laadukkaat ja näyttävät alusvaatteet alle ja hommaat kesällä kauniin rusketuksen, niin ei haittaa niiiiin paljoa jos mekko putoaa kesken juhlallisuuksien.

Tsemppiä luottamustehtävään ja häihin!

Vierailija
31/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih. Minulla on omenavartalo. Näyttäisin varmasti todella hullulta tuollaisessa koltussa. 

Vierailija
32/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaat häät kokonaan. Elkää suostuko näihin sairaisiin vaatimuksiin. Annatte vain luvan käyttää teitä ihmistä alempiarvoisena koristeena häissä.

Vierailija
33/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. morsian ilmeisesti myös maksaa asunne ja haluaa, että neidot näyttää samalta. Kyllä olisin pahastunut jos joku neito poikkeaisi tästä kiukutellakseen. Jos et kykene noudattamaan hänen toivettaan jättäydy tehtävästä.

Oletko jo sovittanut pukua vai tiedätkö muka ennakkoon, että juuri tämä malli ei pysy päälläsi? Ystäväni on hoikka ja rinnaton ja olkaimettomat topit ja mekot pysyvät päällä. Mene puvun kanssa ompelijalle, hän osaa muokata mekkoa niin, että se istuu kuin nakutettu ja pysyy päällä. Käytin kaasoni mekon ompelijalla ja maksoi 20€. Pieni raha siitä, että mekko istuu hyvin.

Jos ennakkoon kiukuttelet niin olet typerä.

Vierailija
34/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa jesarin paikalta.

Eli laitat jesarilla kiinni ja jos muut kysyvät, että mitä ihmettä niin kysyt vastaan, että onko teillä jotain vastaan morsiamen valitsemia asuja. 

Vierailija
35/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi ikinä tuollaiseen, että joku muu valitsee asun. Mutta tässä pari vaihtoehtoa jos olet kynnysmatto:

- näyttävä kaulakoru, jonka ompelet mekkoon kiinni. Koru toimii halterneck-olkaimena ja pitää mekon paikallaan

- viet mekon ompelijalle, joka ompelee yläosaan luut. Yläosa ei voi valua alas vaan se pysyy ilman ihmistä sisälläänkin pystyssä ja pönäkkänä

- lisäksi teippaat vaateteipillä (2-puoleinen teippi) mekon yläosan ihoosi kiinni

- ja laitat nännisuojat. Jos haluat säväyttää, laitat burleski-nännikoristeet ja annat mekon tipahtaa alttarilla. Ehkä morsian oppii jotain ;)

Vierailija
36/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtenäisyyden estetiikkaa ei luoda sillä, että kaikkien morsiusneitojen puvut ovat samanlaiset, sillä sama vaate näyttää _hyvin erilaiselta_ erilaisten vartalotyyppien päällä, erityisesti kun kyse on jostain olkaimettomasta mekosta, joka todellisuudessa sopii hyvin harvalle. Sinä ET suurentele ongelmaa, vaan haluat että morsiusneitojen joukko näyttää hyvältä ja kaikilla on hyvä olla vaatteissaan. Tuon jälkimmäisen pitäisi olla kaiken lähtökohta!

Yhtenäisyyden estetiikka luodaan mm. vaatemallistossa sillä, että vaatteissa on samankaltaisia linjaratkaisuja, materiaaleja ja värejä. Saman vaatemallin eri versioihin taas menee juuri nämä erilaiset olkain- ja helmanpituusratkaisut.

*

Jos morsian ei mihinkään muuhun suostu, voit ehdottaa esim. läpinäkyviä silikoniolkaimia, mutta oman mukavuutesi kannalta on tärkeää, että vaatteessasi on olkaimet. Se ei ole liikaa vaadittu.

-vaatesuunnittelija

Vierailija
37/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis.. morsian ilmeisesti myös maksaa asunne ja haluaa, että neidot näyttää samalta. Kyllä olisin pahastunut jos joku neito poikkeaisi tästä kiukutellakseen. Jos et kykene noudattamaan hänen toivettaan jättäydy tehtävästä.

Oletko jo sovittanut pukua vai tiedätkö muka ennakkoon, että juuri tämä malli ei pysy päälläsi? Ystäväni on hoikka ja rinnaton ja olkaimettomat topit ja mekot pysyvät päällä. Mene puvun kanssa ompelijalle, hän osaa muokata mekkoa niin, että se istuu kuin nakutettu ja pysyy päällä. Käytin kaasoni mekon ompelijalla ja maksoi 20€. Pieni raha siitä, että mekko istuu hyvin.

Mikä tarkoitus sillä on että pakotetaan ystävä pukemaan mekko joka ei imartele häntä? Eikö olisi reilua valikoida sellainen malli joka sopii useammalle kropalle? Ettekö te tyrannimorsiamet osaa ajatella kuin itseänne? 

Vierailija
38/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetoa hyvään makuun, fiksu ihminen EI mene kirkkoon paljastelupuvussa, ei mene!

Jos haluaa häihinsä pukeutua ja pukea kaasot hutsahtavasti, niin sitten voi vihkimisen suorittaa vaikkapa kaljakuppilassa.

Ilolinnun "häät" tulee mieleen.

Vierailija
39/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja niin saapui umpitollo morsmaikkukin paikalle!

Vierailija
40/63 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkossa saisi muutenkin olla huivi harteilla, sieltä eivät siistit ohuet olkaimet näy minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän