Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tunteista eroon, kun ihastus onkin varattu?

Vierailija
20.06.2017 |

Vinkkejä kaipailisin, ikävään ja piinaavaan tilanteeseen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, ainakin jos on ns. tavallinen ihastus.

Itsellä sama homma, ihastunut varattuun - ja itsekin varattu. Mutta ikinä en eroaisi puolisosta toisen miehen vuoksi, muista syistä kylläkin. Ja niitä muita syitä on kertynyt vuosien varrella ihan yllin kyllin.

Vierailija
2/10 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta, että paska hetki kun saa selville sen.. Yritä ajatella muita asioita/ihmisiä mahdollisimman paljon ja itseäsi. Älä aseta itseäsi kolmanneksi pyöräksi/ulkopuolisen asemaan, koska ansaitset tulla rakastetuksi ainoana. Tsemppiä vaikeaan tilanteeseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heitä kirvestä kaivoon.

Itse olen varattu, mutta suhde on ollut susi jo vuosia. Ollaan molemmat tyytymättömiä ja onnettomia, mutta asutaan yhdessä lähinnä käytännönsyistä. Ero on jollain tasolla jo tehty, mutta sen loppuunvienti on vaiheessa. Jossain vaiheessa tämä tulee päättymään, toivoa ei enää ole.

Vierailija
4/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kiinnostunut jos heillä olisi vaikka avoin suhde?

Vierailija
5/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua monelle, mutta menee ohi ja muutaman ajan päästä ihmettelet mitä siinä ihmisessä näit ylipäätään. Itselläni toimi tällainen "psykologinen harjoitus". Kuvittele mielessäsi kyseinen ihminen vaikka valokuvana ja sitten siirrä mielessäsi se kuva kauemmas ja kauemmas, kunnes et enää erota ihmisen piirteitä. Toista joka kerta kun tunkee ajatuksiin. Kuulostaa hölmöltä mutta itselläni toimi. nyt kyseisen ihmisen näkeminen ei herätä yhtään mitään tunteita. Toimii myös sellaisen ihmisen kohdalla jota inhoaa.

Vierailija
6/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen lääpälläni työkaveriini.. tai harjoittelijahan se vasta on. Ja 10v nuorempi :(

Vierailija
7/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta selvittää itsellesi, että varattuun ei kannata haksahtaa, eikä rikkoa toisten liittoa, huonoakaan liittoa, koska se VOI uudistua ja tilanteet korjaantua. Et itsekään tykkäisi tulla petetyksi puolisoksi, siispä toimi niin muitakin kohtaan. Etsithän itsellesi vapaan kaverin, niin myös kunnioitus itseäsi ja muita ihmisiä kohtaan pysyy korkeana, etkä romutu mahdollisena "kakkosena", mikä ei läheskään aina johda liittoon, vaan varapyöränä roikkumiseen.  

Vierailija
8/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se naispuoliseen terapeuttiisi rakastunut nainen , joka on postaillut näitä samoja kirjoituksia jo vuoden ajan?

Vierailija
9/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä heitä kirvestä kaivoon.

Itse olen varattu, mutta suhde on ollut susi jo vuosia. Ollaan molemmat tyytymättömiä ja onnettomia, mutta asutaan yhdessä lähinnä käytännönsyistä. Ero on jollain tasolla jo tehty, mutta sen loppuunvienti on vaiheessa. Jossain vaiheessa tämä tulee päättymään, toivoa ei enää ole.

Joo! Ja sitten Ap onkin sellaisen tyypin kanssa, joka jää kuihtuvaan suhteeseen märehtimään, että millon vastaan tulisi taas uusi kumppani. Onko teillä kaikilla vaimonryöstäjillä joku Disney-prinsessakompleksi, että juuri TE olette se jota epälojaaliksi todistettu henkilö ei ikinä hylkäisi tuoreen toivossa?

Vierailija
10/10 |
21.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko tilanne tuore vai jatkunut pidemmän aikaa? Ja onko tunne molemminpuolinen vai kipuiletko yksin asian kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi