Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella kaljuuntuvan miehen kanssa?

Vierailija
20.06.2017 |

Kysymys otsikossa.

Voisitko seurustella kaljuuntuvan miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja yhtä komistusta oon katsellut pitkään ;-)

Vierailija
22/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, mikä kysymys tää nyt on. Mieheni näyttää Juha Tapiolta ja on siis kalju. Ihana mies. Alkoi kaljuuntua parikymppisenä ja ikinä ei oo asia vaivannut. Mikä lisäarvo se tukka on ihmisessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on 26-vuotias, 159 cm pitkä ja erittäin pitkällä kaljuuntumisessa. Ikinä en vaihtaisi pois, ollaan oltu pari vuotta yhdessä. Oli silloin jo selvästi kaljuuntunut.

T. Nainen 26v ja 160 cm.

Vierailija
24/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella, olen seurustellut ja nykyään naimisissakin kaljuuntuvan miehen kanssa. Parikymppisenä kävin ihan kuumana Right said Fred - tyyppisiin lihaksikkaisiin kaljupäihin. Hilkulla oli, etten pettänyt pitkätukkaista poikaystävääni yhden sellaisen kanssa.

Vierailija
25/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kalju/kaljuuntuva mies kelpaa! Mitä sillä tukalla oikeasti edes tekee? :D Luonne on se, joka merkkaa, samoin kemiat.

Vierailija
26/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaljuuntuminen oli jo hyvässä alussa, kun aloimme seurustella joskus lähemmäs kolmikymppisinä. Vuosien mittaan tukka lähti melkein kokonaan. Ei haitannut koskaan, sillä olen seurustellut miehen, en hiusten kanssa. (On fiksu ja kiva. Ei ole rikas, jännä eikä pitkä.)

Vierailija
27/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5993 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin, jos olisin nyt etsimässä uutta seurustelukumppania viisikymppisenä, niin kyllä kaljuuntuva/kalju mies voisi ihan hyvin "kelvata", jos muuten olisi mukava. Eipä tässä itsekään olla ihan tyttöstä enää. Ja luulen, että olisi kyllä kelvannut nuorempanakin, ei vaan sattunut sellaista kohdalle kovin nuorena. 

No olisihan se vähän outoa, jos ei viisikymppisenä av-mammana kelpuuttaisi kaljuuntuvia miehiä, kun yli puolet miehistähän tuossa ikäluokassa jo kaljuuntuu. Ja uskon kyllä, että et ole kovin "tyttönen" enää. Uskon todellakin.

Halusitko nyt jotenkin tölviä minua? :D

Vierailija
28/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hiuksilla tosiaan mitään merkitystä kumppanin valinnassa? Täytyy olla aika vajaa jos on. Mielummin kalju, kuin sellainen joka puunaa tukkaansa kokoajan.

Vierailija
29/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on joku Onni Taalasmaa, joka epäonnistuneesti yrittää peitellä kaljuuntumistaan niin en, mutta muuten asia ei varmaan olisi mikään kynnyskysymys, jos kaikki muut osa-alueet on kunnossa ja kemiaa löytyy.

Vierailija
30/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen juuri kaveria joka alle 35v ja kalju. Ei myöskään esim. kulmakarvoja.

Vierailija
31/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska miehet ei kiinnosta.

Kaljuuntuva nainen voisi käydä, tosin varmaan pitäisin enemmän siitä, jos ajaisi päänsä kokonaan kaljuksi eikä säilyttelisi harvoja jäljellä olevia haivenia. Mutta hänen päänsähän se on, päättäköön siis itse.

Vierailija
32/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki hoteimmat julkkismiehetkin on kaljuja. Vin Diesel, Sean Connery, Bruce Willis noin muutamia hottiksia mainitakseni. ^_^

Vierailija
33/33 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos ei kampaa tukkaa kaljun peitoksi.