Lumene ja riman alitus
On huonoin ripsari ikinä
Https://www.sokos.fi/fi/sokos/lumene-nordic-noir-deep-impact-mascara-deep-brown…
Kommentit (9)
Kiitos tiedosta, nyt on hyvä syy olla ostamatta sitäkin paskaa!
Millä perusteella Lumene on myyty jenkkeihin? Sillä että sitä myydään siellä?
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella Lumene on myyty jenkkeihin? Sillä että sitä myydään siellä?
KVG
Hirveästi on dissattu lumenea täällä viime aikoina, enkä oikein pääse siihen mukaan. Ostin vasta lumenen uusia ihonhoitotuotteita, aivan ihania ja hyvin toimii mun iholla, hintakin ihan kohdallaan. Samoin löytyy lumenen meikkivoide ja puuteri, nekin ihan loistavia ja hintansa väärti. Lumenen geelipohjaisen kosteusnaamion haluaisin, kertaostoksena 20e tuntuu kalliilta, mutta se kestää ainakin vuoden, suht iso purkki ja erittäin riittoisaa tavaraa.
Miksi lumene ei myy enää sitä 500 ml puhdistusemulsiota
Vierailija kirjoitti:
Hirveästi on dissattu lumenea täällä viime aikoina, enkä oikein pääse siihen mukaan. Ostin vasta lumenen uusia ihonhoitotuotteita, aivan ihania ja hyvin toimii mun iholla, hintakin ihan kohdallaan. Samoin löytyy lumenen meikkivoide ja puuteri, nekin ihan loistavia ja hintansa väärti. Lumenen geelipohjaisen kosteusnaamion haluaisin, kertaostoksena 20e tuntuu kalliilta, mutta se kestää ainakin vuoden, suht iso purkki ja erittäin riittoisaa tavaraa.
Sun kanssa niin samaa mieltä, parhaat putsarit ja kosteus- ja meikkivoiteet. Suomessa nämä tietääkseni edelleen valmistetaan?
Älkää käyttäkö, jos ette tykkää.
Oon tykännyt lumenen primereista. Nyt niitä myytiin paikallisessa pikkucittarissa puoleen hintaan. Liekö sitten poistuva tuote mutta hamstrasin heti halvalla useamman putelin. Tykkään myös cc-voiteesta ja vedenkestävän silmämeikin poistoaineesta ja sitäkin saa onneksi usein tarjouksessa.
Tuotteet eivät koskaan ole olleet kummoisia, mutta olen ollut hiukan ylpeä siitä, että meillä on suomalainen kosmetiikkamerkki Lumene. Nyt valitettavasti se on myyty Jenkkeihin.