Voisitko seurustella kaljuuntuvan miehen kanssa?
Kommentit (33)
No totta hitossa kelpaa. Tosin suosittelen ajamaan hiukset ihan superlyhyeksi tai kokonaan kaljuksi, koska sellainen seppotaalasmaa-tyylinen munkkikalju on aika no go.
En varmaan edes huomaisi, että joku on kaljuuntuva, ellei siitä tehtäisi niin isoa numeroa.
Käyn ihan kuumana yhteen puolikaljuun. Ihana mies!
Kyllä voisin, jos olisin nyt etsimässä uutta seurustelukumppania viisikymppisenä, niin kyllä kaljuuntuva/kalju mies voisi ihan hyvin "kelvata", jos muuten olisi mukava. Eipä tässä itsekään olla ihan tyttöstä enää. Ja luulen, että olisi kyllä kelvannut nuorempanakin, ei vaan sattunut sellaista kohdalle kovin nuorena.
Tuli oltua ja meni ihan pieleen. Tyyppi tahtoi reikää aivan liian usein. Joku eunukki josta ei olisi riesaa vois olla hot.
Sama kuin kutosella. Ja nyt harmittaa...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin, jos olisin nyt etsimässä uutta seurustelukumppania viisikymppisenä, niin kyllä kaljuuntuva/kalju mies voisi ihan hyvin "kelvata", jos muuten olisi mukava. Eipä tässä itsekään olla ihan tyttöstä enää. Ja luulen, että olisi kyllä kelvannut nuorempanakin, ei vaan sattunut sellaista kohdalle kovin nuorena.
No olisihan se vähän outoa, jos ei viisikymppisenä av-mammana kelpuuttaisi kaljuuntuvia miehiä, kun yli puolet miehistähän tuossa ikäluokassa jo kaljuuntuu. Ja uskon kyllä, että et ole kovin "tyttönen" enää. Uskon todellakin.
En. Miesystäväni ovat aina olleet paksutukkaisia. Nykyisellä miehellä erittäin pitkät ja tuuheat, kauniit hiukset.
Pitkät, hyvin hoidetut hiukset ovat miehen ja naisen kruunu.
(Tämä kommentti saa taatusti alapeukkuja)
Hyvää juhannusta kaikille!
Blöök kirjoitti:
En. Miesystäväni ovat aina olleet paksutukkaisia. Nykyisellä miehellä erittäin pitkät ja tuuheat, kauniit hiukset.
"Mä laitan viestiini 'tämä kommentti saa taatusti alapeukkuja', jotta se ei saisi niin paljoa alapeukkuja, koska jos niitä alapeukkuja tulee paljon, niin minulta pääsee itku."
setä kovapatukka kirjoitti:
Blöök kirjoitti:
"Mä laitan viestiini 'tämä kommentti saa taatusti alapeukkuja', jotta se ei saisi niin paljoa alapeukkuja, koska jos niitä alapeukkuja tulee paljon, niin minulta pääsee itku."
Miksi itkisin? Ajattelin vain säästää niitä kommentistani ärsyyntyviä ihmisiä.
Hyvää juhannusta sulle!
Blöök kirjoitti:
setä kovapatukka kirjoitti:
Blöök kirjoitti:
Miksi itkisin? Ajattelin vain säästää niitä kommentistani ärsyyntyviä ihmisiä.
Hyvää juhannusta sulle!
Millä tavalla tuo säästää niitä kommentistasi ärsyyntyviä? Voi vitsi mitä naisen logiikkaa. :D
Yritä jatkossa panostaa enemmän logiikkaan ja vähemmän noihin juhannuksen toivotuksiin. Jooko?
Höbödi döbödi! Tralla laa!
Hubbidi tsubadi!
Seurustelenkin. Hän tosin kyllä ajaa koko päänsä kaljuksi aina.
Jos ajaa kokonaan kaljuksi. En kestä sitä hiuksista parkumista/kaljunpeittosävellyksiä.
Olen naimisissa kaljuuntuvan miehen kanssa.
Kieltämättä on ikävä miehen pitkiä hiuksia mutta komea ja rakas hän on kaljuudesta huolimatta.
En ja koska en ole papin edessä ikuisesti mitään luvannut niin en ole sitoutunut kaljuun mieheen.
Minulla on tuuhea tukka, josta kukaan muu kuin itse ei edes huomaa, että olen alkanut kaljuuntua. Jos alkaisin suhteeseen kertoisin kyllä asiasta ja kyselisin fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuuhea tukka, josta kukaan muu kuin itse ei edes huomaa, että olen alkanut kaljuuntua. Jos alkaisin suhteeseen kertoisin kyllä asiasta ja kyselisin fiiliksiä.
Antti 😘
En voisi, en ainakaan tämän ikäisenä. Kysy 20 vuoden päästä uudelleen.