Voiko oinaan ja ravun suhde toimia pidemmänpäälle?
Kyseessä oinas-nainen ja rapumies. Olen kuullut vain huonoa tästä yhtälöstä. Rapu on herkkä eikä kestä tulla loukatuksi kun taas oinas ei ole luontaisesti mitenkään hienotunteinen. Onko kellään kokemuksia?
Kommentit (11)
Kehottaisin pysyttelemään omassa lajikumppanissa. Sitä paitsi vesi- ja maaeläimen suhde ei ole edes teoriassa mahdollista.
Oinaat hyppelevät vuorilla, ravut rapukävelevät raukoilla rannoilla...
Ootko tsekannut uudet horoskoopit? Voittekin olla ihan jotain muita.
Täällä oinasnainen ja rapumies pari jotka on ollu yhdessä jo 24 vuotta. Horoskoopit on hölynpölyä.
Tuli- ja vesimerkki... tulevat tarvitsemaan kyllä kaiken avun 😬
Oinas voi purra ja rapu näykkiä. Itse olen rapu ja Tykkään näykkiä
Vaikeaa sanoa. Olen kiinalaiseissa horoskoopissa sika, enkä siksi tule kenenkään horoskooppihörhön kanssa toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oinas-nainen ja rapumies. Olen kuullut vain huonoa tästä yhtälöstä. Rapu on herkkä eikä kestä tulla loukatuksi kun taas oinas ei ole luontaisesti mitenkään hienotunteinen. Onko kellään kokemuksia?
Ei toimi, juuri siksi kun Oinas möläyttelee ja Rapu mököttää. Oinaana olen vähän väliä riidoissa myös Rapukavereideni kanssa.
Vesimerkki ja tulimerkki ovat huono yhdistelmä.
Aikaisemmin minulla oli onnistunut suhde Leijonan(tulimerkki)kanssa, vaikka se oli toisinaan yhtä tahtojen taistoa. Nyt tapailen järkevää, rauhallista Härkää(maamerkki) joka tasapainottaa minun impulsiivisuuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi, juuri siksi kun Oinas möläyttelee ja Rapu mököttää. Oinaana olen vähän väliä riidoissa myös Rapukavereideni kanssa.
Vesimerkki ja tulimerkki ovat huono yhdistelmä.
Aikaisemmin minulla oli onnistunut suhde Leijonan(tulimerkki)kanssa, vaikka se oli toisinaan yhtä tahtojen taistoa. Nyt tapailen järkevää, rauhallista Härkää(maamerkki) joka tasapainottaa minun impulsiivisuuttani.
Minulla sama. Olen rapu ja minulla on oinasystävä, joka saattaa sanoa jotain muka hauskaa, mutta minua se loukkaa. Tiedän että hän ei tarkota loukata, mutta otan negatiiviset sanat kovin henkilökohtaisesti.
Onhan se täysin luonnotonta, että keväällä syntynyt tulisi toimeen kesällä syntyneen kanssa. Kyllä kaikki planeetat ja tähdet ja muut avaruushommelit määrää meidän elämästämme.
Mutta kaikki uskonnothan on toki harhaa.
Mut yksisarviset ja muut, totta joka sana.
On vinkki. Älä usko horoskooppeihin. Minä ainakin olen ihan täysi vastakohta lähes kaikelle, mitä yleensä merkistäni sanotaan, ihan naurattaa, onkohan äiti nyt ihan varma milloin oon syntynny, tai jos oonkin adoptoitu?? :O