Onko muilta takuukuitit kadonneet S-kanavalta?
Meillä tilanne päällä, kun pitäisi saada Prismasta ostettu takuun alainen laite korjattavaksi, tai vaihtoon ja nyt meidän Oma S-kanavan takuukuittien säilytys sivulta on kaikki takuukuitit ihmeellisesti kadonneet.
Onko muille nyt S-ryhmän viimeisten internet uudistusten yhteydessä käynyt sama, eli takuukuitit kadonneet ja palvelu ei enää tunnista teitä? Kokeilkaa jos teillä tuo takuukuittien säilytys palvelu on ollut käytössä, et toimiiko se, vai onko S-ryhmässä taas jokin buki menossa.
Kommentit (13)
Siis liittyykö toi nyt jotenkin siihen niiden tyrkyttämään kuitittomaan kassapalveluun? Eli et voi heti tarkistaa miten paljon oli taas kassalla hinnat kalliimpia ja pielessä, kuin mitä hyllyn reunassa.
Jos käyttää tota palvelua, niin onko kauppa vastuussa, jos hukkaa asiakkaansa takuutiedot?
Vierailija kirjoitti:
Joku pakollinen päivitys oli, siinä taisi mennä asioita pieleen.
Taitaa olla tätä päivää verkkopalveluissa. Uusia päivityksiä ja toimintoja lykätään jatkuvasti lisää ja siinä sivussa menee mäkeen ne edelliset sovelluksen hyvät ja toimivat osaset. Asiakkaiden reklamaatioille vain äimistellään jälkikäteen ja pyöritellään peukaloita. Lupaillaan korjata tilanne ja virheet joskus tulevaisuudessa mahdollisten seuraavien päivitysten yhteydessä.
Näin on toimittu ainakin Veikkauksella ja näköjään nyt myös S-kaupoissa sama.
Vierailija kirjoitti:
Siis liittyykö toi nyt jotenkin siihen niiden tyrkyttämään kuitittomaan kassapalveluun? Eli et voi heti tarkistaa miten paljon oli taas kassalla hinnat kalliimpia ja pielessä, kuin mitä hyllyn reunassa.
Se kuitti tulee puhelimeen nopeammin kuin mitä kone tulostaa kassakuitin.
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää tota palvelua, niin onko kauppa vastuussa, jos hukkaa asiakkaansa takuutiedot?
Ei takuukuitia tai edes kuittia tarivita siihen että vaatii myyjää hoitamaan tuotevastuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttää tota palvelua, niin onko kauppa vastuussa, jos hukkaa asiakkaansa takuutiedot?
Ei takuukuitia tai edes kuittia tarivita siihen että vaatii myyjää hoitamaan tuotevastuunsa.
Osittain totta tuokin, mutta kyllä sitä kuittia kuitenkin heti huollossa, tai myyjän luona kysellään ja helpottaahan se kaikin puolin takuuasioiden mutkatonta hoitoa muutenkin. Jos kerran on luotu Oma S-Kanavan kaltainen takuukuittien säilytyspalvelu asiakkaiden arkea helpottamaan, niin kyllähän aloituksessa kerrottu kuittien häviäminen on jo melkoinen "riman alitus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis liittyykö toi nyt jotenkin siihen niiden tyrkyttämään kuitittomaan kassapalveluun? Eli et voi heti tarkistaa miten paljon oli taas kassalla hinnat kalliimpia ja pielessä, kuin mitä hyllyn reunassa.
Se kuitti tulee puhelimeen nopeammin kuin mitä kone tulostaa kassakuitin.
Ei pidä paikkaansa.
Minä otan aina takuukuitin käteen kassalta ja skannaan kotona omaan jemmaan. En luota noihin s mafian takuukuittien talletuspalveluihin.
Takuukuitit ovat kyllä tallessa. Järjestelmään on tullut päivitys ja sähköiset takuukuitit tulee ottaa käyttöön esim. s-mobiilin kautta. Löytyy s-mobiilin ensimmäiseltä sivulta, jossa näkyy bonustiedot. "Ota sähköinen takuukuittipalvelu käyttöön nyt, niin saat jatkossa takuukuittisi automaattisesti sähköiseen arkistoon." Ei vaadi kuin pankkitunnusten salasanan. 😊
Ässäläinen kirjoitti:
Takuukuitit ovat kyllä tallessa. Järjestelmään on tullut päivitys ja sähköiset takuukuitit tulee ottaa käyttöön esim. s-mobiilin kautta. Löytyy s-mobiilin ensimmäiseltä sivulta, jossa näkyy bonustiedot. "Ota sähköinen takuukuittipalvelu käyttöön nyt, niin saat jatkossa takuukuittisi automaattisesti sähköiseen arkistoon." Ei vaadi kuin pankkitunnusten salasanan. 😊
Tuo nyt on jo aika outoa ja kuvastaa ässäläisten ammattitaidottomuutta. Jos kerran takuukuittipalvelu on jo ollut avattuna ja käytössä, niin tuo kaikki mitä yritit meille selittää, menee jo asiakkaiden kiusaamisen puolelle. Siinä yhteydessä siitä voi kyllä myös poistaa tuon "palvelu" sanan.
HÖH!!! Mitä tää on? Säilytyspalvelu on ollut meilläkin käytössä, vaan nyt se pyytää entisen takuukuittien näyttämisen sijaan vahvaa kirjautumista ja palvelun käyttöönoton aloittamista.