Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut putkassa?

Vierailija
20.06.2017 |

Itse olen ollut kerran yhden yön varkaudesta epäiltynä, selvisi aikanaan että en ollut syyllinen.
Tuntui omituiselta kun mitään käytäntöjä ei selitetty, myöhemmin ajateltuna aika pelottavaa että kutsukelloon ei vastattu myöhään illalla. Oli nimittäin kuukautiset runsaimmillaan ja olisin tarvinnut suojia. Jos olisin "poliisin vanha tuttu" olisin tiennyt mainita asiasta ennen kuin ovi suljettiin ja valot sammutettiin hämmästyttävän aikaisin. Kuvitelkaa jos olisi ollut jokin sairaskohtaus...

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mutta en asiakkaana. Teimme oikeustieteen opiskelijoina ekskursion poliisilaitokselle, ja isäntänä toiminut komisario esitteli tietenkin kaikki laitoksen palvelut.

Vierailija
2/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja hävettää kyllä. Villissä nuoruudessani sammuin kerran taksiin ja kuski kyyditsi minut putkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa. Olen nainen ja ihan normaali, en mikään "laitapuolen kulkija".

Vierailija
4/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut, mutta en asiakkaana. Teimme oikeustieteen opiskelijoina ekskursion poliisilaitokselle, ja isäntänä toiminut komisario esitteli tietenkin kaikki laitoksen palvelut.

Mitä "palveluja" siellä sitten asiakkaille pitäisi olla?

Vierailija
5/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut kerran yhden yön varkaudesta epäiltynä, selvisi aikanaan että en ollut syyllinen.

Tuntui omituiselta kun mitään käytäntöjä ei selitetty, myöhemmin ajateltuna aika pelottavaa että kutsukelloon ei vastattu myöhään illalla. Oli nimittäin kuukautiset runsaimmillaan ja olisin tarvinnut suojia. Jos olisin "poliisin vanha tuttu" olisin tiennyt mainita asiasta ennen kuin ovi suljettiin ja valot sammutettiin hämmästyttävän aikaisin. Kuvitelkaa jos olisi ollut jokin sairaskohtaus...

Kuulostaa kyllä virkavirheeltä poliisin puolelta. Hallintolain nojalla viranomaisella on yleinen tiedonantovelvollisuus asiakkaan kannalta oleellisista asioista. Ja vaarallistakinhan tuo on jos sattuu siellä kopissa olemaan vaikka diabeetikko joka tarvitsee säännöllisen insuliinipiikin. Tekisin sinuna valituksen asiasta.

Vierailija
6/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta Maijassa olen ollut n. 3-4 vuotiaana :D Minut kyydittiin kotiin kun olin vähän karkumatkalla ja lapsenvahti veti sikeitä.

Vierailija
7/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä virkavirheeltä poliisin puolelta. Hallintolain nojalla viranomaisella on yleinen tiedonantovelvollisuus asiakkaan kannalta oleellisista asioista. Ja vaarallistakinhan tuo on jos sattuu siellä kopissa olemaan vaikka diabeetikko joka tarvitsee säännöllisen insuliinipiikin. Tekisin sinuna valituksen asiasta.

Ei se diabeetikko siihen yössä kuole, ettei saa säännöllistä insuliiniaan (ellei sokerit ole jostain syystä jo sinne mennessä todella korkeilla) vaan enemmin siihen, että ne sokerit menee liian matalaksi eikä saa esim. Mehua. Kännisille hyvinkin todennäköinen riski jos insuliiniä on otettu. Sokeri ei imeydy darrassa normaalisti ja humps se on taju veks. Kerran olen kokeillut (olla kännissä diabeetikkona) ja koska kukaan ei ollut kertonut, en ollut varautunut. Laivassa sitten olikin kivaa.. lipittämällä jatkuvasti mehua pääsin onneks maihin ravintolaan syömään :)

Vierailija
8/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Parikymppisenä vahingonteosta epäiltynä ja kolmevitosena "väsymyksen" takia - sain itse valita, että jäänkö putkaan, vai lähtevätkö poliisit viemään selviämisasemalle - valitsin sitten putkan...

Vierailija
9/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
10/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut neljä kertaa juoppoputkassa. Ei mitenkään mukava kokemus.

Vierailija
11/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oon tylsä! En ole koskaan edes putkassa ollut...

Vierailija
12/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oon tylsä! En ole koskaan edes putkassa ollut...

Höpöhöpö, sulla on siitä edestä jotain muita kokemuksia. :)

Vierailija
13/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut.

Äiti ja sisko on ollut monta kertaa. Mä oon tällainen vähän "tylsempi" ja turvallisuudenhaluisempi. En pidä putkaan joutumista hyvänä asiana, mutta uskon että putkaan joutuneet on tavallaan aika rohkeita (siis sellainen tietty huoleton ihmistyyppi joutuu enemmän putkaan). Mä en jotenkin uskaltaisi asettaa itseäni alttiiksi sille, että mut jouduttaisiin viemään putkaan, vaan haluan yöksi kotiin turvallisesti peittoni alle. Nolottais myös, jos mua luultais joksikin välinpitämättömäksi lainrikkojaksi. Ja se että poliisit jouttuis käyttämään työaikaansa muhun.

Vierailija
14/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut.

Äiti ja sisko on ollut monta kertaa. Mä oon tällainen vähän "tylsempi" ja turvallisuudenhaluisempi. En pidä putkaan joutumista hyvänä asiana, mutta uskon että putkaan joutuneet on tavallaan aika rohkeita (siis sellainen tietty huoleton ihmistyyppi joutuu enemmän putkaan). Mä en jotenkin uskaltaisi asettaa itseäni alttiiksi sille, että mut jouduttaisiin viemään putkaan, vaan haluan yöksi kotiin turvallisesti peittoni alle. Nolottais myös, jos mua luultais joksikin välinpitämättömäksi lainrikkojaksi. Ja se että poliisit jouttuis käyttämään työaikaansa muhun.

Rehellinen ja tarkka kuvastaa sinua ja se on hyvä asia. :)

Vierailija
15/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppoputkassa 15 vuotiaana. Muutamat hatarat muistikuvat on aika noloja. En tiennyt enkä tajunnut missä olin joten huusin ja potkin paikkoja suunnilleen paniikissa. Joku poliisi kävi pari kertaa huutamassa takaisin että ole hiljaa, täällä on muitakin (varmaankin, oli vappu). Aamulla herätessäni farkut oli nätisti viikattu tyynyksi. Myöhemmin ihmettelin kavereilleni että mitenkähän olin sen älynnyt tehdä niin tolkuttomassa kännissä, johon he naureskelivat että kytät varmaan riisui. Minua on aina ihmetyttänyt että miksi se oli heidän mielestään ihan luonteva selitys, että poliisi kävisi riisumassa teinityttöä.

Vierailija
16/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo keski-ikäinen nainen ja kerran teini-iässä keravan poliisit veivät putkaan, kun kavereiden kanssa omenaviinihumalassa pissittiin torin laidalla. Kyllä aamulla hävetti herätä tukka pystyssä ja meikit levinneinä putkan lattialta. Poliisit olivat kyllä tosi mukavia.

Vierailija
17/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen n5 kertaa

Vierailija
18/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan mä palstan pahis, koska olen ollut jopa raudoitettuna.

Vierailija
19/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan mä palstan pahis, koska olen ollut jopa raudoitettuna.

Mitä teit?

Vierailija
20/32 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratista juhannuksena. Ajoin 0.5km mökkitietä ja naapurin kyylä soitti kytät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi