Mitä mieltä puolueen nimestä Yhdessä Eteenpäin Suomi-YES ja äänestäisitkö nimen perusteella?
http://aijaa.com/3RGxTa
Tuossa logon raakaversio
Mitä pidätte kyseisestä keksimästäni puoleen nimestä?
Millaiset arvot, tavoitteet ja ideologian olettaisit puolueella olevan nimen perusteella?
Kommentit (10)
Nimi kuulostaa vähän liian imelältä minun makuuni. Olettaisin, että oikeisto populistit taas asialla. Tuo persujen sininen tulevaisuuskin taitaa viitata kokoomuksen väreihin.
En, vaikuttaa epäisänmaalliselta rasistipuolueelta.
Nimi on ihan hyvä, mutta kyllä nimeä enemmän on merkitystä asioilla, joita puolue ajaa, sekä herättääkö puolue ja sen jäsenistö luottamusta.
Soinin valehtelu ja härski oman edun tavoittelu keinoja kaihtamatta ja puoluetovereitaan ja äänestäjiään manipuloiden sekä todellinen vastuun pakoilu on kyllä ollut todellinen silmien avaus, pysyy toivottavasti äänestäjien mielessä puolueita ja edustajia jatkossa valittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Nimi on ihan hyvä, mutta kyllä nimeä enemmän on merkitystä asioilla, joita puolue ajaa, sekä herättääkö puolue ja sen jäsenistö luottamusta.
Soinin valehtelu ja härski oman edun tavoittelu keinoja kaihtamatta ja puoluetovereitaan ja äänestäjiään manipuloiden sekä todellinen vastuun pakoilu on kyllä ollut todellinen silmien avaus, pysyy toivottavasti äänestäjien mielessä puolueita ja edustajia jatkossa valittaessa.
Soiniin tämä ei liity. UV:n johtohahmot eivät hyväksyneet tätä nimiehdotustani
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa yhdessä?
Suomen kansa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
En, vaikuttaa epäisänmaalliselta rasistipuolueelta.
Millä perusteella?
Itämainen miekka logossa? Yes on se bändi
En, koska olen jo kauan sitten puolueeni valinnut. Olen sen aktiivijäsen, ja ihmeitä täytyy tapahtua, jos puolueeni jätän.