Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tienaan amkin työharjoittelusta n. 3000e kuukaudessa

Vierailija
20.06.2017 |

Tienaan amkin työharjoittelusta n 3000e kuukaudessa ekan opiskeluvuoden jälkeen. Työnantaja on iso ja nimekäs yhtiö, jonka lukeminen saa jokaisen rekrytoijan pimpan märäksi. Tunnen olevani etuoikeutettu.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että on unelmia

Vierailija
2/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän tein viime kesänä kandivaiheen harjoittelun. Palkka oli reilut 6 euroa tunti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on puhtaana käteen ja vielä autoetu päälle!

Vierailija
4/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaali- ja terveysalalla käytännössä kaikki joutuvat harjoittelemaan ilmaiseksi ja esim. työkokemuksen Ahotointi harjoitteluksi on käytännössä mahdotonta...

Juu, olet etuoikeutettu. Nauti siitä!

Vierailija
5/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin amkissa harjoitteluissa ja joka kesä kesätöissä sekä tein lopputyön isossa firmassa, jossa palkka oli sen noin 2500 eur/kk + mahdolliset lisät päälle. Ansaitsin tuon kyllä ihan omin neuvoin, koska olin hankkinut työhön tarvittavan osaamisen ja suhteet harrastukseni ja aiempien kesätöitteni kautta vuosien saatossa.

Kannattaa tehdä töitä ja verkostoitua. Siitä on apua kun tulevaisuudessa pyrkii ylöspäin urallaan. Ja ei muuten kannata tuhlata aikaa mihinkään hoitoalaan vaan yrittää insinööriksi. T. 2 v valmistumisesta koulutusta vastaavassa työssä 2750 eur/kk päivätyö, siistiä sisähommaa ja aikaa palstailla :).

Vierailija
6/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin löysin 2300 e / kk harkkapaikan.

t. tradenomi

Vierailija
7/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut harjoittelussa kohta 4 kuukautta, palkka 0€. 

Vierailija
8/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotealojen harjoittelut ovat todellista harjoittelua. Ohjaaja opastaa ja on mukana kaikessa. Pikkuhiljaa saa tehdä enemmän itsenäisesti, mutta tiettyjä asioita ei lainkaan. Kyse on kuitenkin ihmishengistä. Kun on suorittanut min 140 opintopistettä, voi päästä kesätyöhön tai saada sijaisuuden, josta saa palkkaakin. Mutta silloin tehdään työtä itsenäisesti, ei ohjauksessa.

Toki on paikkoja, joissa sotealojen harjoittelijoita käytetään ilmaisena työvoimana, esim. muutama kaikkien tuntema yritys. Asias/potilas on siinä suurin kärsijä, jos vahinkoja tapahtuu.

Tässä on yksi näkökulma aiheeseen. Kovin on erilaista eri aloilla.

Vierailija
9/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin löysin 2300 e / kk harkkapaikan.

t. tradenomi

Minkälaisen paikan ja mitä kautta löytyi?

Vierailija
10/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään. Lopetin aikoinaan AMK:n, koska vaikutti turhalta ja opetuksen laatu oli mielestäni vähän niin ja näin.

4200 e/kk nykyään, ei nyt mikään superpalkka, mutta en usko että tutkinto olisi tuonut palkkaa juurikaan lisää. Toki ehkä mahdollisuuksia olisi enemmän.

Vierailija
11/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei hyväksytä kesätöitä AMK-harjoitteluksi. Jos tekee palkatta, se on harjoittelua, jos palkalla, niin ei kelpaa.

Vierailija
12/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei hyväksytä kesätöitä AMK-harjoitteluksi. Jos tekee palkatta, se on harjoittelua, jos palkalla, niin ei kelpaa.

Missä teillä? Puhutko siis AMK:n henkilöstönä vai yrityksen puolesta? Koska mitä päättämistä yrityksellä nyt siinä on mikä hyväksytään harjoitteluksi ja mikä ei? :D

Vierailija
13/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli 0p.

Vierailija
14/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olin amkissa harjoitteluissa ja joka kesä kesätöissä sekä tein lopputyön isossa firmassa, jossa palkka oli sen noin 2500 eur/kk + mahdolliset lisät päälle. Ansaitsin tuon kyllä ihan omin neuvoin, koska olin hankkinut työhön tarvittavan osaamisen ja suhteet harrastukseni ja aiempien kesätöitteni kautta vuosien saatossa.

Kannattaa tehdä töitä ja verkostoitua. Siitä on apua kun tulevaisuudessa pyrkii ylöspäin urallaan. Ja ei muuten kannata tuhlata aikaa mihinkään hoitoalaan vaan yrittää insinööriksi. T. 2 v valmistumisesta koulutusta vastaavassa työssä 2750 eur/kk päivätyö, siistiä sisähommaa ja aikaa palstailla :).

Minä myös opiskelen insinööriksi parhaillaan. Asiaa auttaa pitkä työkokemus alemmalla tutkinnolla.

M30 AP.

Vierailija
15/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienaan 5000€.

Vierailija
16/16 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta summaa ei olekaan, joka saisi jaksamaan amk-pölöjen kanssa