Aiotko katsoa kassahihnaa livenä juhannuksena?
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201706202200213834_tw.shtml
Siitä kaikille juhannusaatoksi tekemistä. Katsotaan, mitä Prisman kassahihnalla vilahtelee. Mitäs sitä kokkoja katselemaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Juhannus Helsingissä, joten pitäisiköhän mennä ostoksille? :) On vielä melko sopiva pyörämatkakin Kannelmäkeen, niin tulisi iltalenkki samalla.
Jos bingot on laitettu pystyyn, niin mitä haluatte/luulette ihmisten ostavan?
Mee ihmeessä, laita sellainen tarralappu ostoksiin, siihen omat terveiset, vaikka selitys, että et yleensä osta suklaata, mutta näin juhannuksen kunniaksi. ;)
Odotan, että joku mamma käy ostamassa makaronilaatikkoa ja häälehden.
Vierailija kirjoitti:
Odotan, että joku mamma käy ostamassa makaronilaatikkoa ja häälehden.
;)
Korjaan sen verran, että hirveet kasat jauhe(n)lihaa ja makaroneja ja kananmunia. Ja jotain hääkoristehärpäkettä.
Ette te voi tosissanne olla näin innostuneita moisesta. En aio katsoa. Ja kun tuo hihnajuttu ei ole nyt kellekään enää yllätys, niin eihän siellä mitään normaaleja juhannusostoksia ole vaan teinipoikia trollaamassa mitä ihmeellisimmillä ostosyhdistelmillä.
Eih, vasta 23:30!? Ei saada aktiivista av-kisakatsomoa pystyyn, kun palsta on jo ehtinyt sulkeutua...:(
Ihmislajin degeneraatio on fakta.
Jos toi kyllästyttää voi periscopesta katsoa usein pyörivää pizzan paistumista uunissa. Ekan kerran kun katon sitä, luulin että joku ruoanvalmistusjuttu ja odotin , koska ottaa sen uunista ja kommentoi / /syö tms. Kunnes tajusin, että sama juttu pyörii videossa minuutista toiseen kellon nakuttaessa.
No ainakin alkoi helvetisti tekee pizzaa mieli ja oli tehtävä sitä ihan itse.
Pitääkö liukuhihnaa katsoessa lähtee AbC lle vai Suomenojan shellille...
Vierailija kirjoitti:
Alkoholia tuskin näkyy
Eihän sitä voi näky kun sitä ei saa ostaa klo 21 jälkeen. Väärään aikaan kuvaavat. Ois pitänyt kuvata klo 18 alkaen, niin ei muuta oliskaan kuin alkoholia. Siinä ois sitten näkynyt suomalaisen juhannuksen ydin. Toki useimmat menee suoraan Alkoon.
En. Tulee liian myöhään. :( Olen ollut tuolloin jo 2 tuntia unessa.
Loistava juomapeli-idea! Aina kun näkyy makkarapaketti, snapsi ykkösellä alas, harvinaisemmista ostoksista vois juoda jotain kallista, jne. Eikä mainoskatkoja. tämä oli mun mielestä huomionarvoista. ;D