Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko omituista jos 26-vuotias mies ei ole harrastanut seksiä ikinä?

Vierailija
19.06.2017 |

Eikä tunnu tekevän mitään sen saamisen eteen. Ei tunnu oikeasti kiinnostavan koko asia, eikä pariutuminen, eikä myöskään mahdollisesti lasten teko. Ulkonäkö (lähinnä kasvot) olisi laitettavissa plastiikkakirurgialla kuntoon, mutta kun ei kiinnosta, vaikka naiset on siitä sanoneet. On vain ja hengaa kavereiden kanssa kuin 10 v sitten. Toivottavasti ei vanhempana kadu.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. kai tässäkin asiassa jokaisella on oma päätösvalta? Myös miehillä.

Vierailija
22/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen (ruma ja tissitön) nainen ja menetin neitsyyteni vasta tuossa iässä. Mun kohdalla en pidä sitä outona että menetin sen noin myöhään juurikin rumuuteni ja tissittömyyteni takia, enemmänkin musta oli outoa että kelpasin vihdoin jollekkin. Jos taas joku kaunis ja isotissinen olisi saman ikäisenä vielä neitsyt, pitäisin sitä todella outona. Heillä kun riittää ottajia enemmän kun tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia kohtaloita.

Olen vähän yli 30 ja minulla on ollut syntymästä asti fimoosi.

En koe, että leikkauksesta koituvat kivut korvaavat seksiä.

Vierailija
24/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oliko tässä nyt ongelmana se, että hän ei tee aloitteita vai se, että vaikka hän tekisi niitä aloitteita, niin hän ei todennäköisesti saisi, koska teille hänen ulkonäkönsä on ongelma?? Olisi kiva jos ap avaisi vähän enemmän.

Vierailija
25/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Mä olin neitsyt 26v. asti. En käynyt paljon missään. En tavannut ketään aikaisemmin. Vahinko on otettu takaisin.

N46

Vierailija
26/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi vaivaamaan, että mikä ihme kyseisen henkilön naamassa on vikana, jos hänelle on ehdoteltu kauneusleikkauksia. Kuulostaa tosi epäasialliselta käytökseltä, jollei sitten syy ole oikeasti häiritsevä esim. valtava karvainen syylä keskellä naamaa. Siis jokin sellainen piirre, joka vetää väkisin katseet puoleensa niin, että se hallitsee koko henkilön olemusta.

Vierailija
27/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Paljon vanhempiakin löytyy, kuten itsekin.

m43

Vierailija
28/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on jos tässä tapauksessa omituinen = harvinainen.

Jos sinulta puuttuu kokemus asiasta, jonka 95% ikäryhmästäsi on kokenut pitää valtaosa ihmisistä sinua vähintäänkin outona. Asiantilan ollessa oma, tietoinen päätös ei tee asiasta vähemmän omituista, mutta antaa ihmisille mahdollisuuden ymmärtää syitä tilanteen taustalla.

Asiaa voi testata esim. suuremmissa juhlissa ilmoittamalla olevansa lähes kolmikymppinen mies, jolla on poikuus tallella ja seurata ihmisten reaktioita. Voin kertoa, että montaa ymmärtäväistä naamaa et tule näkemään.

Vierailija
29/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Enemmän sitö vanhempana kai katuisi sitä, että teki jotain, mitä ei halua kuin sitä että jättäisi jotain, mikö ei kiinnosta, tekemättä :)

Mies voi kuitenkin saada lapsia missä ikävaiheessa vaan, että vielä ehtii muuttaa mieltään jos haluaa.

Niin ja miksi maksaa maltaita kasvojensa korjauksesta, jos on itse tyytyväinen? Tuskin hän ketään niist bimbotytöistä haluaisikaan, jotka katsoo vain ulkonäköä :)

No ei mies voi. Siihen lasten hankkimiseen kun aina vaaditaan se tarpeeksi nuori nainen. Ja jos naiset eivät kiinnostu miehestä kun tämä on yhtä nuori, eivät ihan varmasti kiinnostu kun tämä on vanha ja vielä kokematon.

En tarkoita että kenenkään olisi pakko haikalla naista ja lapsia. Ihan vain huomautan, että kello käy miehillä ihan samoin kuin naisilla.

Vierailija
30/30 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on jos tässä tapauksessa omituinen = harvinainen.

Jos sinulta puuttuu kokemus asiasta, jonka 95% ikäryhmästäsi on kokenut pitää valtaosa ihmisistä sinua vähintäänkin outona. Asiantilan ollessa oma, tietoinen päätös ei tee asiasta vähemmän omituista, mutta antaa ihmisille mahdollisuuden ymmärtää syitä tilanteen taustalla.

Asiaa voi testata esim. suuremmissa juhlissa ilmoittamalla olevansa lähes kolmikymppinen mies, jolla on poikuus tallella ja seurata ihmisten reaktioita. Voin kertoa, että montaa ymmärtäväistä naamaa et tule näkemään.

Montako ymmärtäväistä naamaa näkisi mies joka kailottaa samoissa pirskeissä, että hänellä on ollut 50 kumppania? Tai yleensäkin jos alkaa seksihistoriastaan avautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä