Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö asevelvollisuuden suorittamisesta antaa miehille jokin kohtuullinen korvaus?

Vierailija
19.06.2017 |

Esimerkiksi alemmat sisäänpääsyrajat korkeakouluihin tai verohelpotus loppuiäksi?

Pitäisikö asevelvollisuuden suorittamisesta antaa miehille jokin kohtuullinen korvaus?

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kärsivät menkoista, miehillä on intti, mikä on tosin hekvetin pientä siihen verrattuna. Tiedän, etteivät ole suoraan verrannollisia keskenään, mutta mua ei säältä yhtään se, että pojat käyvät intin ja naiset eivät, koska naiset puolestaan kestävät tätä asiaa lähes koko elämänsä, eivätkä voi siihen mitenkään vaikuttaa. Velvollisuuksia ja tuskaa vuoroin vieraissa.

Vierailija
2/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat saavat pisteitä armeijan käymisestä ainakin oikeuksien pyrkiessä. Ja päivärahat maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kärsivät menkoista, miehillä on intti, mikä on tosin hekvetin pientä siihen verrattuna. Tiedän, etteivät ole suoraan verrannollisia keskenään, mutta mua ei säältä yhtään se, että pojat käyvät intin ja naiset eivät, koska naiset puolestaan kestävät tätä asiaa lähes koko elämänsä, eivätkä voi siihen mitenkään vaikuttaa. Velvollisuuksia ja tuskaa vuoroin vieraissa.

Nykymiesten elämän pitäisi olla pelkkää ruusuilla tanssimista.

Vierailija
4/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi. Tosin ehtona olisi myös reserviin kuuluminen ja taitojen ja kunnon ylläpito kertaamalla. Päivärahaa voisi nostaa ja antaa verohelpotuksia kaikilta niiltä vuosilta, kun kuuluu reserviin. Nykyinen systeemi on älytön

- C-mies

Vierailija
5/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäisi lakkauttaa kokonaan ihmisoikeusrikoksena ja vapaudenriistona.

Vierailija
6/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat saavat pisteitä armeijan käymisestä ainakin oikeuksien pyrkiessä. Ja päivärahat maksetaan.

Vitonen päivässä on kohtuullinen korvaus ympärivuorokautisesta työstä? :D

Vierailija
7/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi myös rumille ihmisille antaa jotain helpotuksia, koska kauniiden ja komeiden elämä on helpompaa? Entä miten miehen lyhyyttä kompensoidaan? Kevyempi verotus, koska eivät pituutensa takia saa yhtä korkeaa palkkaa? Miten kompensoidaan se, että 80 älykkyysosamäärän omaava ihminen ei voi alkaa fyysikoksi? 

Vierailija
8/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

-

Mutta pitäisi veloittaa jotain niiltä jotk eivät käy armeijaa. Myös naisilta.

Vierailija
9/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö mielestäsi myös rumille ihmisille antaa jotain helpotuksia, koska kauniiden ja komeiden elämä on helpompaa? Entä miten miehen lyhyyttä kompensoidaan? Kevyempi verotus, koska eivät pituutensa takia saa yhtä korkeaa palkkaa? Miten kompensoidaan se, että 80 älykkyysosamäärän omaava ihminen ei voi alkaa fyysikoksi? 

Onko sinusta reilua, että naisten elämä on helvetistä? Miksi miehet eivät voisi sietää edes inttiä, joka kestää vain puoli vuotta? Minun saatanallinen inttini kestää ikävuodesta 12 jonnekin 50-vuotiaaksi.

Vierailija
10/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koska sulla on luonnon luomat menkat, niin sen perusteella sun mielestä on oikein rajoittaa muiden ihmisten vapautta? Voin väittää, että kun aletaan oikein laskemaan plussia ja miinuksia, niin miesten lyhyempi elämä, seksuaalinen asema ja monet muut seikat tasoittavat aika paljon sitä epäsuhtaa, joka naisten menkoista aiheituu.

Vierailija
11/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta reilua, että naisten elämä on helvetistä? Miksi miehet eivät voisi sietää edes inttiä, joka kestää vain puoli vuotta? Minun saatanallinen inttini kestää ikävuodesta 12 jonnekin 50-vuotiaaksi.

Mitäpä jos hankkisit sterilisaation hankkiudut eroon siitä luonnon luomasta helvetistä, johon miehet eivät ole mitenkään syyllisiä.

Vierailija
12/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen synnyttää ja (useimmiten) kituuttaa äitiyspäivärahalla/kotihoidontuella. Samalla sipilät ja muut leikkaavat naisvaltaisilta aloilta palkkaa. Eli ei miehet mitään tarvihe

Vierailija
13/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen synnyttää ja (useimmiten) kituuttaa äitiyspäivärahalla/kotihoidontuella. Samalla sipilät ja muut leikkaavat naisvaltaisilta aloilta palkkaa. Eli ei miehet mitään tarvihe

Naisvaltaisille aloille ei ole pakko hakea naistenkaan, ei sillä, minusta niitä palkkoja ei pitäisi leikata. Synnyttää ei tarvitse, lasten hankkiminen on vapaaehtoista.

Vierailija
14/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos hankkisit sterilisaation hankkiudut eroon siitä luonnon luomasta helvetistä, johon miehet eivät ole mitenkään syyllisiä.

Nyt osuit asian ytimeen: minä en saa sterilisaatiota. Olen liian nuori ja valtio odottaa uusia veronmaksajia.

Vierailija
15/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin on nyt elämää suurempi asia joku 6 kk kestävä intti, jossa vaatteet pestään ja ruoka kannetaan nokan eteen. PULLAMÖSSÖ.

Vierailija
16/42 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MiäsHenkilö kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt osuit asian ytimeen: minä en saa sterilisaatiota. Olen liian nuori ja valtio odottaa uusia veronmaksajia.

Ja minä henkilökohtaisesti en halua kieltää sinulta tai keneltäkään naiselta sterilisaatiota, enkä odota sinun tekevän uusia veronmaksajia. Intti on juurikin tällaista pakottamista, joku haluaisi saada halpoja sotilaita, ja päättää tehdä niitä ihmisistä, jotka eivät halua eikä sovellu tehtävään, mutta kun halutaan mennä määrä edellä, laadun sijaan. Sitten siellä intissä kysymättä testataan ja tilastoidaan sinut kuin olisit jotain karjaa, ja näitä tietoja käytetään kaikenlaisissa tutkimuksissa, joissa minua ei ainakaan kiinnosta olla mukana. 

Vierailija
17/42 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollekin on nyt elämää suurempi asia joku 6 kk kestävä intti, jossa vaatteet pestään ja ruoka kannetaan nokan eteen. PULLAMÖSSÖ.

Kyse ei ole siitä, että tuollaista työtä ei voisi tehdä. Kyse on siitä, että en voi kokea mitenkään oikeudenmukaiseksi sitä, että minun pitää suorittaa tuollainen palvelu, mutta naisten, ahvenanmaalaisten, jehovantodistajien  ja terveydellisesti vajaavaisten ei tarvitse sitä suorittaa. 

Vierailija
18/42 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullinen korvaus on vapaa isänmaa. Siellä ei naurattais Siperiassa syödä lanttuja. Tulevaisuuden sota on sissisotaa kaupungissa, se trendi että omaa armeijaa ei tarvita meni jo. Ei olla Natossa. 

Vierailija
19/42 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän koulustakaan makseta palkkaa. Armeijassa sentään saa täyden ylöspidon, terveydenhuollon ja päivärahaa. Sekä tietenkin arvokkaan koulutuksen ja paikan joukossa, jossa sodan sattuessa pääsee tekemään oman osansa sen saattamiseksi Suomelle suotuisaan lopputulokseen.

Vierailija
20/42 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuullinen korvaus on vapaa isänmaa. Siellä ei naurattais Siperiassa syödä lanttuja. Tulevaisuuden sota on sissisotaa kaupungissa, se trendi että omaa armeijaa ei tarvita meni jo. Ei olla Natossa. 

Kohtuullinen korvaus mistä? Ei asevelvollisuuden kaltainen syrjintä ole missään määrin armeijan olemassa olon edellytys. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi