Miten tulkita katse?
Mua vaivaa eräs asia,johon en koskaan varmaan saa vastausta ilman asianomaisen totuutta,mutta jotenkin hävettäisi kysyä suoraan tällaista..
Olimme viime viikonloppuna mieheni siskon ja hänen miehensä luona kyläilemässä. Juotiin ja syötiin hyvin,juttelimme ja keksimme kivaa tekemistä yhdessä. Sitten tapahtui jotain todella kiusallista ja sellaista,mitä en vain voi unohtaa. Tämä kyseinen mieheni siskon mies tuijotti mua suoraa silmiin valehtelematta melkeen minuutin. Katseemme kohtasivat siis ihan luonnollisesti ensin kunnes tämä jatkuva tuijotus hämmensi minut ja käänsin katseen muualle. Näin silti sivudilmällä,kun tuijotus jatkui,kunnes hän jossain vaiheessa lopetti sen. Hän ei siis hymyillyt vaan tuijotti vain mua. Tiedän,että tähän on vaikeaa vastata,mutta olisiko teillä mitään ideaa,mistä tämä voisi johtua? Mitä olisitte tehneet tässä tilanteessa. Toivoisin ,että voisitte heittää jotain asiallista kommenttia :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nytkö te vasta tuosta ymmärsitte,että tämä on trollaus,? Muut ymmärsivät sen jo heti alussa. Kuinka tyhmä pitää olla,että hoksaa nyt vasta,että kirjoittaja teki trollin aloituksen ? Huhuh..:D
Mietin kans samaa :D
Itse levitoin mieleni jonnekin aivan toisiin ulottuvuuksiin esim anoppilassa. Miksi juttelisin ihmisen kanssa, joka vastaa jokaiseen kommenttiini tarkoituksella lyttäävästi. Ei, vajoan tietoisesti muihin maailmoihin, vaikka seuraavaan kesään tai jouluun siinä seurassa. On ainoastaan tervettä suojella sisintään.
Tiedostan näyttäväni poissaolevalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse levitoin mieleni jonnekin aivan toisiin ulottuvuuksiin esim anoppilassa. Miksi juttelisin ihmisen kanssa, joka vastaa jokaiseen kommenttiini tarkoituksella lyttäävästi. Ei, vajoan tietoisesti muihin maailmoihin, vaikka seuraavaan kesään tai jouluun siinä seurassa. On ainoastaan tervettä suojella sisintään.
Tiedostan näyttäväni poissaolevalle.Sulla täytyy olla rautaiset hermot ja anna kun arvaan, että sekös sitä ärsyttää entisestään! :D
Pakkohan mulla on olla, jos mietin, mitä työtä olen tehnyt vuosikaudet.
Nytkö te vasta tuosta ymmärsitte,että tämä on trollaus,? Muut ymmärsivät sen jo heti alussa. Kuinka tyhmä pitää olla,että hoksaa nyt vasta,että kirjoittaja teki trollin aloituksen ? Huhuh..:D