Miten tulkita katse?
Mua vaivaa eräs asia,johon en koskaan varmaan saa vastausta ilman asianomaisen totuutta,mutta jotenkin hävettäisi kysyä suoraan tällaista..
Olimme viime viikonloppuna mieheni siskon ja hänen miehensä luona kyläilemässä. Juotiin ja syötiin hyvin,juttelimme ja keksimme kivaa tekemistä yhdessä. Sitten tapahtui jotain todella kiusallista ja sellaista,mitä en vain voi unohtaa. Tämä kyseinen mieheni siskon mies tuijotti mua suoraa silmiin valehtelematta melkeen minuutin. Katseemme kohtasivat siis ihan luonnollisesti ensin kunnes tämä jatkuva tuijotus hämmensi minut ja käänsin katseen muualle. Näin silti sivudilmällä,kun tuijotus jatkui,kunnes hän jossain vaiheessa lopetti sen. Hän ei siis hymyillyt vaan tuijotti vain mua. Tiedän,että tähän on vaikeaa vastata,mutta olisiko teillä mitään ideaa,mistä tämä voisi johtua? Mitä olisitte tehneet tässä tilanteessa. Toivoisin ,että voisitte heittää jotain asiallista kommenttia :)
Kommentit (24)
Ja tosin tuohon vielä lisään,että tämä kyseinen mies on ollut aivan mukava aina minua kohtaan. Emme ole nähneet kun vaan ihan silloin tällöin :) mitään kaunoja ei siis ole.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Poissaoloepilepsia?
Siihen en usko :) ei ainakaan ole mieheni sellaisesta koskaan kertonut. Uskousin ,että mieheni tietäisi,jos tällaisia olisi ollut,koska he ovat veljensä kanssa hyvin läheisiä. Mutta voihan sekin olla mahdollista tietenkin..
En lähtisi vetämään liikoja johtopäätöksiä. Oma mieheni valittaa kiinteästä tuijotukseen, kun olen kirjoittamassa esseetä ja ajatukset ovat ihan muualla.
Vierailija kirjoitti:
Poissaoloepilepsia?
Eipä tuo kovin normaalilta kuulosta. Persoonallisuushäiriö?
Ehkä hän kysyi sinulta jotain, mutta et kuullut. Jäi siis vain tuijottamaan ja odottamaan vastausta.
Tai sitten sanoit jotain typerää ja mies jäi katsomaan sinua kuin tonttua.
Seksiä haluaa, senhän halusit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kysyi sinulta jotain, mutta et kuullut. Jäi siis vain tuijottamaan ja odottamaan vastausta.
Sen tiedän,että me ei siinä kohtaan juteltu keskenämme enkä ole mitään tyhmää sanonut.Eikä se katse ollut mitenkään ihmettelevä ,vaan sellainen ilmeetön katse syvälle silmiin.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluaa, senhän halusit kuulla?
Ihan asiallisesti kyllä kysyin ja taisin mainita, että kaipaan asiallisia kommentteja. Miksi pitää heti ilkeillä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedän,että me ei siinä kohtaan juteltu keskenämme enkä ole mitään tyhmää sanonut.Eikä se katse ollut mitenkään ihmettelevä ,vaan sellainen ilmeetön katse syvälle silmiin.
Eli pitkä/hidas not impressed -katse 😑 mitä mahdoit tehdä tai sanoa?
Lyhyt epileptinen kohtaus kuulostaa hyvinkin mahdolliselle. Kysyit, mitä olisin tehnyt tuossa tilanteessa, niin varmaan olisin (todennäköisesti vähän ärtyneenä) kysynyt onko kaikki ok.
Joko tosiaan oli ajatuksissaan ja vahingossa tuijotti sinuun tai sitten halusi nähdä reaktiosi. Tavallaan halusi nähdä "lävitsesi". Ihmiset tekee pieniä eleitä ja niistä voi aika hyvin taitava lukija päätellä, esitätkö roolia vai oletko aito.
Itse tykkään lukea ihmisiä eleiden perusteella ja olen pikkuhiljaa siihen oppinutkin. Tuollainen pitkä tuijotus voi olla tietoinen asia, jolla hän ilmaisi "mä tarkkailen sua" tms.
Toki, koska tämä oli jotain yksinäisen av-mamman päiväunelmointia niin tottakai vastaan, että hän kuolasi perääsi, kuinka upea ja seksikäs jaadijaadijaaa...
:)
M27
Ehkä sillä jäi vaa töllö päälle. Mun äidillä on tapana joskus ajatuksissaan tuijottaa jotain ihmistä kauan ennen kuin havahtuu. :D Tosin kyllä semmosen ihmisen silmistä huomaa onko poissaoleva vai katsooko intensiivisesti.
Anteeksi, mutta aloitus kuulostaa ihan mun teiniltäni, joka vielä viime vuonna oli vakuuttunut siitä, että on kaikkien kaksilahkeisten päiväunien kohde :DDD
Tuli kyllä todistettua,että tänne ei kannata kirjoittaa mitään. Vaikka kuinka asiallinen yrittää olla ,niin saa v veemäisiä kommentteja osalta ihmisistä. En minä tullut hakemaan huomiota vaan ihan asiallisesti kysymään neuvoa. Ilmeisesti ystävällisyys on joillekin vieras sana ?kiitos ja hei!
Taisit ihastua mieheen kun hän antoi sinulle huomiotaan noin. Kysy häneltä mahdollisella seuraavalla kerralla miksi tuijottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissaoloepilepsia?
Siihen en usko :) ei ainakaan ole mieheni sellaisesta koskaan kertonut. Uskousin ,että mieheni tietäisi,jos tällaisia olisi ollut,koska he ovat veljensä kanssa hyvin läheisiä. Mutta voihan sekin olla mahdollista tietenkin..
Kompastuitko jo omaan tarinaasi? Puhut aloituksessa miehesi SISKON miehestä.
Ja nyt puhut kuinka miehesi on veljensä kanssa läheisiä niin tietäisit jos olisi epilepsia :D lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poissaoloepilepsia?
Kompastuitko jo omaan tarinaasi? Puhut aloituksessa miehesi SISKON miehestä.
Ja nyt puhut kuinka miehesi on veljensä kanssa läheisiä niin tietäisit jos olisi epilepsia :D lol
Hehe, totta hyvin hoksattu. Itse en tuota päivällä tätä lukiessani tajunnut lainkaan. Näin meitä täällä huijataan! :D
Poissaoloepilepsia?