Kuinka pian hankit lapsen kumppanisi kanssa?
Siis kuinka pitkä aika teillä kului seurustelun alusta siihen kun (ensimmäinen) lapsi oli aluillaan? Oliko "vahinko" vai harkittu?
Kommentit (34)
Laittakaa myös että kuinka vanhoina aloitte seurustelemaan?
olisikohan 1v 2kk, päätettiin että tulkoot jos on tullakseen ja tulikin ekasta kierrosta.
Ekan miehen kanssa 9 kk:n jälkeen, toisen miehen kanssa meni 2 vuotta ja kolmannen kanssa 1v 2kk. Nykyisen kanssa olen ollut 4 kk ja vauvakuume on taas iskenyt.
Reilu 9 vuotta meni, ennen kuin saimme/teimme ekan lapsen. Tulin raskaaksi heti ekasta yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
6kk seurustelun alkamisesta tein plussatestin. Ei ollut vahinko, mutta sain keskenmenon. Meidän esikoinen syntyi lopulta, kun oltiknnoltu yhdessä 2v3kk. Aloitettiin kyllä yritys heti keskenmenon jälkeen, mutta raskauden alkamisessa kesti tovi.
Minä olin 20v ja mies 22v. Kun alettiin seurustella. Juuri tuli 15v. täyteen yhdessä oloa. Nykyisin siis meillä kolme (13v, 10v ja 8v.) lasta ja ollaan naimisissakin oltu jo 10v.
Muutama kuukausi oltiin vasta seurusteltu. Suunniteltu raskaus silti.
Oli jotenkin heti sellainen fiilis että tuossa on se oikea.
Nyt odotan toista yhteistä lasta ja esikoinen täyttää 7-vuotta. Suunniteltu raskaus tämäkin.
Ikää nyt minulla 35- ja puolisolla 45-vuotta.
Neljän vuoden seurustelun jälkeen menimme naimisiin ja heti aloimme yrittämään lasta..olin silloin 25v.
Esikoinen syntyi kun olin 27v.
5v 8kk.
Aloimme seurustella 20 -vuotiaina. Tulin häistä 2vrk kuluttua raskaaksi.
Seitsemäntenä yhteiselon vuonna alettiin puhumaan, että pitäsköhän sitä muksu tehdä.. Siitä sitten parin vuoden päästä tuli esikoinen ja kolmen vuoden päästä kuopus.
Miehen kanssa kavereina 8vuotta ja seurusteltu 6kk, lapsi tuli ehkäisyrenkaasta huolimatta. Silloin shokki, nykyään en vaihtaisi elämääni mistään hinnasta.
sossumamma kirjoitti:
Ekan miehen kanssa 9 kk:n jälkeen, toisen miehen kanssa meni 2 vuotta ja kolmannen kanssa 1v 2kk. Nykyisen kanssa olen ollut 4 kk ja vauvakuume on taas iskenyt.
Ei tällaiseen ketjuun tarvita provoja.
6v seurustelun alusta syntyi todella toivottu ja tehty uusperheen kuopus. 2 km ennen tuota.
5kk ensitapaamisesta meni, niin olin raskaana. Suunniteltu raskaus, heti tärppäsi. Ikää oli minulla 35 ja miehellä 30. 4kk tapaamisesta menimme naimisiin ja teimme talokaupat. Yhdessä edelleen, 20 vuotta tässä mennyt ja rakkautta riittää.
Vähän reilu vuosi seurustelun aloituksesta, kun esikoinen saatiin alulle. Sitä ennen olimme kokeneet jo kaksi keskenmenoa.