Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäinen mies!!

Vierailija
19.06.2017 |

Eli ollaan oltu hieman vajaa vuosi yhdessä. Mies oli alkuun huomaavainen, antoi läheisyyttä, kertoi että tykkää ja rakastaa jne. Seksiä oli myös paljon. Nyt ei ole läheisyyttä, jos yritän sitä saada niin keksii tekosyyn lähteä pois. Väittää ettei ole mitään ongelmaa. Musta tää vaan tuntuu tosi pahalta, toinen on vieressä mutta ei ole ollenkaan läsnä. Seksiä haluaisin, mutta ei heru. Halit ja pusut saan suunnilleen kerjäämällä. Suuttuu jos otan asian puheeksi ja kuulemma itse teen asiasta ongelman.
Mitä ihmettä tässä pitäis tehdä? :'(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa suihinottoa.

Jos sekään ei kelpaa niin sit saa huolestua.

Vierailija
2/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän on sanonut, kun olette asiasta keskustelleet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hermostuu ja sanoo että minä teen asiasta ongelman. Ilmeisesti parisuhteen pitäisi pysyä kasassa ilman että on läheisyyttä tai mitään.

Ei kelpaa edes se suihinotto.

Vierailija
4/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikea mies sulle, oli miten oli. Ei siinä keskustelut auta, jos luonteet liian erilaiset. Vaihda parempaan ja sopivampaan:)

Vierailija
5/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulet että suhde on kymmenen vuoden päästä!? Kannattaa varmaan vaihtaa kun vuoden jälkeen ongelmia

Vierailija
6/8 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vaihtoehtoa:

a) Hän on ihminen, joka ei piittaa läheisyydestä. Alussa tsemppasi, koska halusi sinut itselleen. Nyt kun olet mallissa, ei tarvitse enää panostaa ja pinnistellä. Voi olla oma itsensä.

TAI

b) Joku sinussa tai suhteessanne tökkii. Mies ei jostain syystä ole onnellinen ja tyytyväinen, hänellä on ehkä alkanut ärsyttää jokin piirre sinussa. Voi olla, että tunteet sinua kohtaan ovat viilentyneet.

Vierailija
7/8 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten taas välillä on semmosta et hän on enemmän minussa kiinni. Ja sit kun seksiä on niin sen on kyl aika huikeeta että huomioi minut siinä täysin :D

Ehkä minä sit vaan vaadin liikaa? Olen useammassa pitkässä suhteessa ollut, tämä on ollut alusta asti ihan erilaista, jotenkin helppoa ja ihanaa. Paitsi nyt viime aikoina tuo läheisyyden puute on vaivannut, ja oon tottakai ajatellut, että minussa on vikaa. Äh on tää hankalaa. Rakastan tuota miestä yli kaiken, kai mun täytyy tottua pärjäämään vähemmällä huomiolla?

Vierailija
8/8 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa:

a) Hän on ihminen, joka ei piittaa läheisyydestä. Alussa tsemppasi, koska halusi sinut itselleen. Nyt kun olet mallissa, ei tarvitse enää panostaa ja pinnistellä. Voi olla oma itsensä.

TAI

b) Joku sinussa tai suhteessanne tökkii. Mies ei jostain syystä ole onnellinen ja tyytyväinen, hänellä on ehkä alkanut ärsyttää jokin piirre sinussa. Voi olla, että tunteet sinua kohtaan ovat viilentyneet.

Juteltiin asiasta niin toi a) vaihtoehto se kuulemma on :) on kuulemma onnellinen ja haluaa olla mun kans. Kai minä läheisyyden kaipuussa vähän ylireagoin.

Ap ja edellinen myös ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä