Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko rikkonut jotain vahingossa kaupassa ollessasi? Mitä teit?

Vierailija
19.06.2017 |

Jouduitko korvaamaan rikkomasi asian? Kerroitko myyjälle että vahingossa rikoit/tiputit jonkun tuotteen? Vai siirsitkö sen vaivihkaa piiloon ja olit kuin et olisi huomannutkaan koko asiaa?

Mulla kerran rikkoutui kanamunapaketti keskelle lattiaa kassojen luona. Mun ei onneksi tarvinnut sanoa siitä kenellekään, kun myyjä itsekin huomasi vahingon ja pyysi toisen työntekijän siivoamaan sotkun. Sain toisen kananmunapaketin tilalle. Eli onneksi ei tarvinnut korvata rikki mennyttä tuotetta.

Muuten yleensä onkin ollut ihan ihme, etten oo saanu mitään ihmeemmin kaupassa rikottua. Sellanen hyörijä kuitenkin oon.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin Lidlissä valkoisen donitsin lattialle. Se lipesi pihdeistä. En tehnyt mitään vaan otin uuden tilalle.

Vierailija
2/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta tuote oli rikki jo hyllyssä, minkä takia siitä tippui lasi lattialle ja säpäleiksi tietysti. Kävin sanomassa myyjälle. Ilmeisesti joutuivat käymään hyllyt läpi, koska ei ollu ainut hutera tuote hyllyssä. En joutunut korvaamaan tietenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin Lidlissä valkoisen donitsin lattialle. Se lipesi pihdeistä. En tehnyt mitään vaan otin uuden tilalle.

Ei kai se rikki mennyt?

Vierailija
4/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkonut hillopurkin. Myyjä oli vieres ja sanoit, että anna olla.

Vierailija
5/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätit sen lojumaan lattialle?? :(

Vierailija
6/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puotin muovisen 1.5 litran limupullon. Ei mennyt rikki mut arvasin et kuohuu hiiteen jos sen avaa. Vein pullon myyjälle eikä siitä mitään veloitettu.

Vierailija
7/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena Tiimarissa huitaisin posliinivaasin repullani lattialle. Jouduin maksamaan tuotteen hinnan 50mk. Tai äidilleni ne kai soittivat ja hän joutui tulla sen maksamaan.

Vierailija
8/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena Tiimarissa huitaisin posliinivaasin repullani lattialle. Jouduin maksamaan tuotteen hinnan 50mk. Tai äidilleni ne kai soittivat ja hän joutui tulla sen maksamaan.

Mistä ne tiesivät sun äidin numeron?

Vierailija
9/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena tiputin lasisen nonparelliputkilon lattialle, enkä uskaltanut kertoa kenellekään, kun hävetti niin kovin. Oli siinä sitten seuraavalla viikolla kotona selittämistä, että miksi en ole halukas lähtemään mukaan tarjouskahvin (1/asiakas) ostoreissulle...

M 43

Vierailija
10/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikoin vahingossa muumimukin ja lähdin vain kävelemään😂

Vierailija
11/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomiväri tippui lattialle ja meni pirstaleiksi. Häivyin vaan paikalta, kun kukaan ei nähnyt (toivottavasti) tapausta. Ihmeen herkästi ne tippuukin.

Vierailija
12/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilttipurkki putosi lattialle ja särkyi. Kerroin myyjälle, joka tuli siivoamaan. Ei tarvinnut maksaa.

Vierailija
13/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pikkulapsen käytöstä jos jotain rikkoessa luikitaan äkkiä karkuun.

Harvemminpa missään enää joutuu enää korvaamaan vahingossa rikottua.

Joskus muinoin joku oli pudottanu laavalampun lattialle tuhannen päreiksi ja kipaissut karkuun kertomatta myyjille asiasta.

Eli: Valaistusosaston lattialla oli isoja teräväreunaisia lasinpaloja yhdistettynä lampun laavaefektin kemikaaleihin, jotka tekivät lattiasta erittäin liukkaan.

Ei voi muuta sanoa, kuin että onneksi myyjien toimesta huomattiin ja siivottiin, ennenkuin joku olisi liukastunut näiden isojen lasinsirpaleiden päälle.

Vierailija
14/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikkonut lasimaljakon. Menin sanomaan myyjälle. Tarjouduin siivoamaan aiheuttamani sotkun, mutta myyjä siivosi itse. Maksoin tuotteen.

Vierailija
15/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rikkonut, mutta sain haavan sormeeni ja siitä tippui verta sovittamalleni valkoiselle puserolle.

Vein myyjälle, pyysin anteeksi ja sanoin olevani kovasti pahoillani. En joutunut korvaamaan, mutta ostinkin kyllä muita vaatteita parilla sadalla eurolla.

Vierailija
16/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko muuten miten herkästi valvontakameroista, että kuka on rikkonut jonkun tuotteen, kun se rikkoutunut tuote huomataan?

Vierailija
17/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita, vesimeloni, jugurttipurkki, pilttipurkki... Joka kerta olen tunnustanut myyjälle ja tarjoutunut maksamaan hajottamani. Ei ole koskaan tarvinnut maksaa.

Vierailija
18/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä potkaisin valkosen donitsin vaivihkaa nurkkaan...

Vierailija
19/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätit sen lojumaan lattialle?? :(

Mihin se pitäisi laittaa? Kerran vanhempi nainen pudotti paperipäälysteisen karkin niinssä karkkilaareissa. Hän nosti sen takaisin karkkipurkkiin. Ilmeisesti ajatteli, että siinä on paperi päällä. Mutta ne kaikki karkit laitetaan kuitenkin samaan pussiin. Suurin osa ilman papereita. 

Lidlin paistopisteessä on jotenkin hankala asioida, joten ymmärrän hyvin että sieltä puotoaa jotain. Itse jätän ne lattialle, koska silloin kaikki näkee ettei ne ole ostokelpoisia.

Vierailija
20/38 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikoin vahingossa muumimukin ja lähdin vain kävelemään😂

Kyllä minä sen sieltä kamerasta näin t. Vartija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän