Noloimmat asiat, joilla ihmiset ylpeilevät
Eli kaikkea josta ihmiset ovat ylpeitä, mutta joka on todellisuudessa joko yhdentekevää tai jopa negatiivista ja myötähävettävää.
Kommentit (2321)
Vierailija kirjoitti:
Kiukkuisella tai vaikealla luonteella ylpeily. Siis sellainen, että 30v+ ihminen kiukuttelee ja tuittuilee sukulaisille ja tuttavilleenkin ihan säännöllisesti milloin mistäkin.
Ja tätä sit pidetään hyvänä, "vahvana luonteena".
Itselläni oli aikoinaan tällainen työkaveri. Hyvin ärhäkkä ja tuulella käyvä. Häntä piti ymmärtää, koska oli taiteilija. Ala ei mitenkään liittynyt taiteisiin.
Käsittämätöntä, että tämä mahdollistettiin. Minusta oli kyse pelkästään huonosta käytöksestä.
Ei kiinnostaisi toisten seksiasiat. Julkkiksetkin niistä usein puhuvat. Miten upeaa seksiä heillä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Seksi, ehkä sitten ajattelevat että muut eivät usko harrastavan seksiä jos sitä ei julista ääneen
Yleensä ovat sen näköisiä ettei kukaan niiden seksiä halua vapaaehtoisesti ajatellakaan...
Minä sanon suoraan- ja minä sille oikein sanoin-tyypit ovat tosi rasittavia ihmisiä. Niille kerskujille en vastaa mitään ja pudotan ystävä- ja tuttavapiiristäni.
Tämän minä nyt oikein sanon :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiys. Siis ne äidit jotka huutelevat että ovat paljon parempia, kypsempiä ja fiksumpia kuin ne, joilla ei ole lapsia.
Äitiys ei ole mikään paremman ihmisen automaatio. Kehitysvammaiset, teinit ja psykoottisetkin osaavat hinkata värkkejään yhteen ja kun raskaus alkaa, se etenee ihan itsestään.
Äiti ei ole automaattisesti hyvä äiti, eikä myöskään epäitsekäs, fiksu tai mitään muutakaan. Toki on hieno asia jos olet hyvä äiti ja hieno ihminen, mutta automaattisesti et ole sitä.(Enkä tarkoita tällä loukata lapsettomia, pointti nyt vaan on siinä että lapsien vääntämisellä ja raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä ihmisen pään sisällön kanssa.)
Pakko olla samaa mieltä!
En oikein ymmärrä näitä kommentteja mitä joiltain äideiltä kuulee, esim. "elämästä ei voi ymmärtää mitään, jos ei ole lasta."
Itselläni on monta lasta, mutta älykkyyteni ei ole kasvanut synnytysten myötä.Tuota huutelevat ne ihmiset, jotka ovat olleet aikaisemmin pihalla elämän realiteeteista, useimmiten itsekkäitä ja ajattelemattomia ihmisiä, ns. koulukiusaajamatskua.
Normaali fiksu ihminen ymmärtää ilman lapsiakin enemmän, kuin nuo epäkypsät pröystäilijät.
Just näin.
Vierailija kirjoitti:
Lasten saavutukset, jos itse ei ole saavuttanut yhtään mitään.
Kukapa äiti tai isä nyt omia saavutuksiaan kehuisi, mutta lasten kylläkin, etenkin jos lapset ovat saavuttaneet huippusuorittaen esim. korkealle noteeratun työn opiskellen yliopistossa, niin TOTTAKAI hyvin menestyneen lapsen tai lapsien saavutukset ovat erittäin paljon perityistä geeneistä kiinni ja vanhempiensa fiksuudesta sekä vanhempien kasvatusosuuden onnistumisesta.
Synnyttäminen ilman kivunlievitystä.
Jotkut kehuskelevat tappeluillaan ja väkivallalla.
Vierailija kirjoitti:
Joka välissä kuvataan, kun juodaan skumppaa. Alkoholismi on nykyään in, erityisesti naisilla.
Tämä. Nämä tyypit ovat omasta mielestään jotain VIP-tapauksia, vaikka ovat todellisuudessa tyhjäntoimittajia. Ulospäin yritetään näyttää, että hyvin menee ja kuohuva virtaa.
Hankkivat lapsia ja ylpeilevät olevansa epäitsekkäitä sen vuoksi :D
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta Suomen kansan nykyisessä ikärakenteessa tuo on kyllä totta. Eli vastaan alkuperäiseen, että nettomaksajiksi itseään kehuvat lapsettomat.
Entinen ystävä kirjoitti:
Se on noloa kun ollaan itse aiemmin käytetty alkoholia runsaasti ja sitten mennyt aina yli ja seuraava päivä mennyt sängyssä ahdistuksessa maaten niin sitten yhtäkkiä käännytään absolutistiksi (alkoholiongelman) takia ja muut kohtuudella käyttävät muuttuu hirviöiksi.
Joka kerta kun nähtiin kuuntelin tätä ylistystä miten alkoholi on pahasta ja muuttaa ihmistä ja on kaikki niin paremmin ilman sitä.
Joo on varmaan jos sitä ei osaa käyttää eikä nauttia esimerkiksi ruuan kanssa pari lasia viiniä.
Sama juttu alkoi sitten kun kääntyi vegaaniksi. Kaikki muut oli eläinten murhaajia ja maapallon tuhoajia.
Kyllähän se niin on, että jos ja kun se alkoholi on ongelma, niin ei siinä oikein muuta ole tehtävissä kuin jättää alkoholi kokonaan pois. Silloin alkaa elämässä asiat onnistua, eikä tartte kärsiä viinan tuomista huonoista oloista. Mutta ei se sitä meinaa, että raitistuttua pitäisi ruveta tuomitsemaan alkoholin kohtuukäyttäjiä. Kun ei se kohtuukäyttö ole sama kuin ongelmajuominen. Se on noloa, jos ei näitä kahta erota toisistaan ja näkee jokaisen ekan olutpullon ostajan rappioalkoholistina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta Suomen kansan nykyisessä ikärakenteessa tuo on kyllä totta. Eli vastaan alkuperäiseen, että nettomaksajiksi itseään kehuvat lapsettomat.
Ei se tee sinua epäitsekkääksi jos lapsesi mahdollisesti menee töihin ja tulee veronmaksajaksi. Ihan yhtä itsekäistä syistä silti hankit lapsia, vai teetkö tarkoituksella pikku veronmaksajia? Kaverillani muuten on kolme parikymppistä lasta joista joka ikinen makaa kotona tuilla vaikka vanhemmat ovat ihan tolkun ihmisiä ja työssäkäyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitiys. Siis ne äidit jotka huutelevat että ovat paljon parempia, kypsempiä ja fiksumpia kuin ne, joilla ei ole lapsia.
Äitiys ei ole mikään paremman ihmisen automaatio. Kehitysvammaiset, teinit ja psykoottisetkin osaavat hinkata värkkejään yhteen ja kun raskaus alkaa, se etenee ihan itsestään.
Äiti ei ole automaattisesti hyvä äiti, eikä myöskään epäitsekäs, fiksu tai mitään muutakaan. Toki on hieno asia jos olet hyvä äiti ja hieno ihminen, mutta automaattisesti et ole sitä.(Enkä tarkoita tällä loukata lapsettomia, pointti nyt vaan on siinä että lapsien vääntämisellä ja raskaaksi tulemisella ei ole mitään tekemistä ihmisen pään sisällön kanssa.)
Pakko olla samaa mieltä!
En oikein ymmärrä näitä kommentteja mitä joiltain äideiltä kuulee, esim. "elämästä ei voi ymmärtää mitään, jos ei ole lasta."
Itselläni on monta lasta, mutta älykkyyteni ei ole kasvanut synnytysten myötä.
No ei älykkyys siitä mihinkään kasva, mutta kyllä se ihmisenä kasvattaa. Ennen lapsia olin paljon itsekeskeisempi, laiskempi, epäjärjestelmällisempi. Enkä sano, että äitiys automaattisesti tekee sinusta paremman ihmisen, mutta kyllä se aika usein niin on. Se kun laitat toisen ihmisen tarpeet ja hyvinvoinnin omien mielihalujesi edelle, kyllä se on jotain mitä ihmisyydessä kunnioitan.
Lisäksi jos on onnistunut äitiydessä, niin eikö siitä saa olla ylpeä? Minulla on kolme lasta, kaikki hyvinkäyttäytyviä, ystävällisiä ja toiset huomioonottavia ihmisiä. Olen siis onnistunut kasvattamaan heistä kunnollisia ja hyviä ihmisiä. Ymmärrän, että paljon on ollut onnikin myötä tässä elämässä, mutta kyllä olen tietoisesti tehnyt valintoja lasteni hyväksi ja siitä voin olla ylpeä. Ja koska olen jokaisen kolmen kohdalla onnistunut, niin uskaltaisin väittää, että jotain olen tehnyt oikein.
Uniikeilla matkakohteilla ylpeilevät ihmiset. Näitä näkee usein matkailuaiheisilla nettifoorumeilla esimerkiksi jodelissa. Tietävät kertoa miten vain he tietävät mitä se oikea reissailu on kun ovat käyneet kaikissa maailman kaukaisimmimmissa kolkissa. Nämä myös tietävät kertoa miten he eivät ikinä voisi matkustaa Kanarialle, Viroon, Turkkiin, Kreikkaan tai Egyptiin koska näissä kohtissa käy kuulema vain rahvaat ja urpot. Siitä vain ylpeilemään että on käynyt vaikka Kiribatilla mutta muiden lyttääminen omassa paremmuudentunnossaan on se mikä tekee siitä noloa.
Tuttu lause, jota opettajan työssä tulee kuultua jonkin verran. Eikä selitykset matematiikan tärkeydestä aina uppoa nuoriin.