Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan venäläiseksi? Tai virolaiseksi?

Vierailija
19.06.2017 |

Siis ihan Suomessa, monelta olen kuullut asiasta. Mitkä ovat sellaisia piirteitä, jotka tekevät venäläisen tai virolaisen näköiseksi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn. En usko sen johtuvan tyylistä tai vaatteista. Ja minulla ei ole pitkiä slaavilaisia sääriä enkä myöskään ole olemukseltani maatuskamainen.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on sikäli outo juttu, että virolaiset ja venäläiset eivät ole enempää toistensa näköisiä kuin suomalaiset ja venäläiset. Virossa tosin tietysti on nykyään paljon venäläistaustaisia. Tietysti joku tyylistereotypia voi vanhemmilla ihmisillä olla vielä neukkuajoilta, mutta jos puhutaan ihan biologisista piirteistä.

Ja hep, tässä myös yksi, jota luullaan usein venäläiseksi. Ilmeisesti ihan kasvonpiirteiden takia.

Vierailija
22/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä myt se kuva tänne! paha muuten sanoa että miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäläiset erottaa suomalaisten joukosta hieman suttuisina, mauttomasti yli-meikattuina naisina. Heillä on myös yleensä suomalaiseen makuun överi-vaatetus tilanteeseen nähden. Ja kaikilla tuntemillani veäläisillä naisilla ei suiknkaan ole pitkä tai kapea nenä vaan "pyöreä nykerö"

Ilotytön näköinen on minustakin kohtalaisen kuvaavaa...

Ja kuinka monen kymmenen vuoden takaa tämä kuvailu kumpuaa.

Vierailija
24/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tämä on sikäli outo juttu, että virolaiset ja venäläiset eivät ole enempää toistensa näköisiä kuin suomalaiset ja venäläiset. Virossa tosin tietysti on nykyään paljon venäläistaustaisia. Tietysti joku tyylistereotypia voi vanhemmilla ihmisillä olla vielä neukkuajoilta, mutta jos puhutaan ihan biologisista piirteistä.

Ja hep, tässä myös yksi, jota luullaan usein venäläiseksi. Ilmeisesti ihan kasvonpiirteiden takia.

Nyt tuli mieleen yksi tekijä, jota ei ole tuotu esiin, eli luonne ja eleet? Oletko kaino ja arka, joka voi näkyä kopeutena? Mutta et ainakaan ronski, reipas ja jätkämäinen? Tämä voi olla se puuttuva palanen yhdistettynä biologisiin piirteisiin. Tai vaatetukseen. Jos noista kumpikaan ei yksin riitä.

Vierailija
25/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu itsellä, mutta varmaan johtuu siitä, että mulla on ulkonevat poskipäät korkealla, suora nenä ja pitkät jalat. Posket lommoilla. Pienet silmät syvällä. Mulle tullaan juttelemaan venäjäksi välillä. En tiedä onko hyvä vai huono asia. Pitkät jalat ovat toki kivat ja aurinkolasit päässä näytän ihan mallilta, eri asia sitten kun ne ottaa pois :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän