Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minua luullaan venäläiseksi? Tai virolaiseksi?

Vierailija
19.06.2017 |

Siis ihan Suomessa, monelta olen kuullut asiasta. Mitkä ovat sellaisia piirteitä, jotka tekevät venäläisen tai virolaisen näköiseksi?
Ihan mielenkiinnosta kysyn. En usko sen johtuvan tyylistä tai vaatteista. Ja minulla ei ole pitkiä slaavilaisia sääriä enkä myöskään ole olemukseltani maatuskamainen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täsmälleen sama. Veikkaan mun kohdalla korkeita poskipäitä. Onko sulla luonnonvaalea tukka?

Vierailija
2/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeikäs?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yltiönaisellinen tyyli?

Vierailija
4/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä lyhyitä hameita tai avaria kaula-aukkoja (ikinä), mutta mekkoja ja hameita kyllä noin muuten.

Vierailija
5/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia ilmeikkyys olisi venäläistä, kun siellä ei yleensä hymyillä, koska heidän kulttuurissaan liika hymyily antaa tyhmän vaikutelman.

Vierailija
6/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sulla on slaavilaiset kasvonpiirteet. Tai omituinen aksentti puheessa.

Vierailija
7/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö, kapea nenä, korkeat poskipäät ja hiukan suomalaista pidemmät kasvot luovat slaavilaista ulkonäköä. Mulla siis sama homma.

Vierailija
8/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen, olet ilmeisesti komea nainen..

... ilotytön näköinen ?

Vierailija
9/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton kysymys kenenkään vastata näkemättä edes valokuvaa sinusta.

Vierailija
10/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät kireältä? Nimesi ei ole perinteinen? Mua luullaan venäläiseksi nimen takia, vaikka nimeäni ei kirjoiteta kuten Venäjällä. Sukunimikin on aina ollut suomalainen, nyt ruotsalainen :D Työkaverini jopa kysyi, kuinka kauan olen asunut Suomessa. Nolostui, kun vastasin syntyneeni täällä kuten koko sukukin :S

Vierailija
11/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani veikkaan korkeita poskipäitä ja paksuja huulia. Olen myös pitkä ja hoikka, mutta en muuten erityisen naisellinen. En juuri meikkaa, en värjää hiuksia ja vaatetukseni aika perus. Ei mitään hörhelöitä tai voimakkaita tuoksuja.

Vierailija
12/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin aina sanottiin v ttuilen että olin venäläisen näköinen jos pukeuduin liian hutsusti. Ei kannata ottaa imarteluna.

Vierailija
13/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä.. Veikataan joko Venäjä tai joku aasialainen.

Vierailija
14/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset erottaa suomalaisten joukosta hieman suttuisina, mauttomasti yli-meikattuina naisina. Heillä on myös yleensä suomalaiseen makuun överi-vaatetus tilanteeseen nähden. Ja kaikilla tuntemillani veäläisillä naisilla ei suiknkaan ole pitkä tai kapea nenä vaan "pyöreä nykerö"

Ilotytön näköinen on minustakin kohtalaisen kuvaavaa...

Vierailija
15/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/BUE-CgYlo_Q/

esim tässä on todella venäläisen näköinen nainen

Vierailija
16/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua luullaan nimenperusteella usein, koska etunimi tulee Venäjältä ja sukunimi taitaa olla sieltä päin. 

Vierailija
17/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nimenomaan ulkomaalaiset tulleet arvuuttelemaan että mistä olen kun en ainakaan suomalainen voi olla.

Venäjäläiseksi supermalliksi kehuvat kun yrittävät päästä pöksyihin. 🙄 En meikkaa yliampuvasti todellakaan. Silmät vaaleat ja hiukset luonnonkiharat ja oma vaalea väri niissä. Korkeat poskipäät ja juu aika paljon mekkoja, mutta ei lyhyitä saatika avara kaula-aukkoisia. Väreinä mieluiten muuta kuin mustaa. En ota loukkauksena.

Vierailija
18/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kommunisti? 

Vierailija
19/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko demokratiaa vastaan?

Vierailija
20/25 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. En pukeudu erityisen naisellisesti, enkä meikkaa voimakkaasti tms. enkä todellakaan pukeudu mitenkään hutsusti (ja onpa typerä stereotypia itäeurooppalaisista naisista).

Tuo instagramin tyttö on kaunis, mutta en näytä häneltä. Olen yrittänyt etsiä kuvaa, jossa olisi joku minun näköiseni, mutta en löydä. Kasvot eivät ole pitkät. Vähän suorakulmaisen/neliön malliset. Korkeahkot poskipäät. Silmät ovat jotenkin "syvällä", mutta ei ole raskaita yläluomia. Nenä ei ole kapea tai pitkä, eikä pieni. Sivuprofiilissa melko hallitseva, suora nenä, ei "valu" alaspäin. Varsin vaalea olen muuten, mutta hiukset ihan suomalaisen maantienharmaat :)

Olen saanut kuulla asiasta koko ikäni, enkä pidä itseäni erityisen venäläisen näköisenä, siksi asia kiinnostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi