Kasperi Kapanen toi kanadalaisrakkaansa Suomeen – 18-vuotias Annika käänsi katseita Kuopion rannoilla pepun paljastavissa bikineissä
Annika Boron paistatteli päivää Kuopiossa paljastavassa uima-asussaan.
Toronto Maple Leafsin riveissä pelaava jääkiekkoilija Kasperi Kapanen, 20, on tyttöystävänsä, 18-vuotiaan kanadalaismalli Annika Boronin kanssa Suomessa.
18-vuotias Boron on julkaissut paljastavat bikinikuvat Kuopiossa lomaillessaan.
Nuori mallinalku nauttii Suomen kesästä rannalla makoillen. Lyhyellä Instagram-videolla Boron keikistelee bikineissä.
Annika Boronilla on Instagramissa 128 000 seuraajaa, ja hän onkin lupaava mallinalku. Nuori nainen paljastaa profiilissaan olevansa vegaani.
Kapanen muutti Yhdysvaltoihin jo muutama vuotta sitten NHL-sopimuksen perässä. Kapasen nimi nousi kaikkien huulille nuorten MM-jääkiekkoturnauksen yhteydessä tammikuussa 2016, kun hän ratkaisi turnauksen voiton upealla jatkoaikamaalillaan.
http://www.is.fi/viihde/art-2000005260426.html?utm_campaign=tf-IS&utm_t…
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän halusi tehdä suomalaismiehiin vaikutuksen.
Miksei sitten pyllistänyt jo Erottajan kulmalla, tai Mannerheimintiellä ?
No nyt pyllistää lehdessä. Leevin laulu tuli mieleen. Sinä miestenlehdessä pyllistit.
Vierailija kirjoitti:
Kuopion rannat. Ei mikään Riviera varsinaisesti. Kuopiolaiset tuijottavat vaikka naapurissa olisi uudet verhot. Lapsukainen on 18 ja on kuukauden poikkiksen kotona kylässä.
Kun olin 18 olin Enso-Gutzeitilla liuosaseman hoitaja ja kuitulinjalla kolmivuoro prosessitöissä. Kukaan ei sanonut minua 'lapsukaiseksi'.
Vastasin soodalipeän tuotannosta ja rikinpolttokattiloiden pyörimisestä,näytteidenotosta jne.
Jotkut ne taas pärjää sillä kun paljastaa vaan takalistonsa rannalla ja heti on ihailtu turistinähtävyys...
Vierailija kirjoitti:
Nyt on juankoskelaiset tulleet kanadan ihmettä traktoreilla pällistelemään.
Pyllistelyä siis pällistelemään ja ällistelemään oikein...
tässä on niiiin kliseinen mölli lätkänpelaaja, josta naiset tykkää koska hyvä liksa ja muija on taas Ilta-Sanomien mielestä "kaunotar".
milloin tää kauhea töröhuulitrendi loppuu ja jengi tajuu kuin kauheita he on olleet
Toivottavasti ei posket palaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen näköinen tyttö. Mutta tuntuu aika kamalalta, että noin nuori tyttö pukeutuu noin paljastavasti. Näin lähes nelikymppisen mielestä tuohan on melkein lapsi. :( Sitten kun omat lapset ovat teini-iässä, niin en kyllä aio sallia liikkumista noin vähissä pukimissa edes rannalla. Pitäisi olla normaalit bikinit tai uimapuku. Siis ihan oikeasti. :/
Hoh hoijaa. Varmaan tarkoitat ihan hyvää, mutta kommentillasi vahvistat patriarkaalista ajatusmaailmaa. Hän on nainen, täysi-ikäinen oikeustoimikelpoinen ihminen, joka pukee ylleen ihan mitä itse valitsee ja omista syistään. Ei siinä kenenkään nelikymppisen mamman tarvitse huolestua tai tytötellä tai olla kokouikkareita päälle pönkemässä. Siis ihan oikeasti.
Ei ole teini aikuinen, älä nyt oikeesti edes yritä.
Iltasanomat vaikuttaa lievästi nuoria tyttöjä kuolaavalta. koska seuraavaksi julkaistaan jonkun mamman 16 vuotias tyttö rannalla?? tuon jälkeen en lehtenä puhuisi paljon moraalista. hävetkää. tytöt olkoon bikineissä, mutta lehti jonka ostajista suurin osa on 60 vuotiaita miehiä saisi hävetä .
Vierailija kirjoitti:
awwwww
Juankoskella asustaa Suomen paras pehva <3
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta ne saa jutun väännettyä. Jättäisivät Kassu ja Annikan rauhaan:)
Pariskunta oli perjantai-iltana Ale-pubin terassilla ja Kasperilla oli musta huppari. Veikkaan et olisi vetänyt hupun päänsä peitoksi jos joku olis alkanut kuvaamaan. Seurana oli varmaankin Kasperin paikallisia kavereita. Sikari mm näkyi maistuvan urheilijalle...
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat vaikuttaa lievästi nuoria tyttöjä kuolaavalta. koska seuraavaksi julkaistaan jonkun mamman 16 vuotias tyttö rannalla?? tuon jälkeen en lehtenä puhuisi paljon moraalista. hävetkää. tytöt olkoon bikineissä, mutta lehti jonka ostajista suurin osa on 60 vuotiaita miehiä saisi hävetä .
Itsehän tuo persettään siellä kameroille esitteli.Sai tietty kuvauspalkkion siitä ja tiesi taatusti että olivat lehtikuvaajia.Lehti myy ja 'life goes on'.
'Kolmossivun' kuvauskohteiltakin aina varmistetaan ensin ,että ovat täysi-ikäisiä.
Tämäkin julkkiksen kylkiäinen on jo 18-vuotias. Ei mitään laitonta siis kuvauksessa tapahtunut ,eikä kenenkään tarvitse hävetä yhtään mitään. Itse en kyllä noita jonninjoutavia kallita iltapäivätabloidilehtiä ole ostanut ainakaan kahteenkymmeneen vuoteen. Näen ne jutut netistäkin,mutta harvoin tulee niitäkään luettua.
Kuvottaa nähdä julkisella paikalla kakkosen ympärystöä paljaana, yäk. Siis todellakin: miten kenellekään tulee mieleen antaa ihmisten nähdä intiimimpiä paikkojaan julkisella paikalla?
Jopa silleen esittelemällä esiteltynä. Uimahallit on erikseen. vaikka siellä kuljetaan ihan alasti saman sukupuolen edustajien joukossa, tarkoitus on peseytyminen eikä pakottaa muita kiinnittämään huomiota pa scareikänsä suunnalle. Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
No tyttö on vaalea ja todella nätti muttei todellakaan yhtään suomalaisen näköinen:) Taitaa olla samanlaiset sukujuuret kuin minulla eli Puolan ja Ukrainan suunnassa:) Hoikka, pitkäsäärinen ja slaavilaiset kasvonpiirteet. Minua haukuttiin nuorempana koulussa "venäläiseksi" ja tytöt ilkkuivat mun ulkonäköä joka vaiheessa vaikka siis olen ihan Suomessa syntynyt ja puhunut vain suomea:) Pojat sitten taas olivat tosi kiinnostuneita.Nyt aikuisena kun katsonut koulukuvia niin olen ihan eri mallia muiden tyttöjen kanssa. Kun olis silloin tiennyt. Luulin että olen tosi ruma ja kömpelö ja häpesin kun pojat viheltelivät perään ja aikuiset miehet puhelivat härskejä:/
Tämän kommentin alapeukkumäärä kertoo siitä että kateus on edelleen kova . Kyllähän ihan suomalaiset vaaleat tytöt joilla on venakko, slaavilaistausta niin saavat nykypäivänäkin kuulla huorittelua kanssaikäisiltä nuorilta kantanaisilta. Kateus ei kaunista:)
Eikös rannalla yleensä olla bikineissä? Mitä parempi kroppa sen pienemmät biksut. Turhaan haukutte.
Mikä Kapasessa vetää puoleensa noin nättiä likkaa? Ei ainakaan ulkonäkö.
Näissä asuissa on riskinä, että karvat vilahtaa.