Jätin mieheni toisen miehen takia ja nyt
tämä toinen mies ei olekaan enää kiinnostunut. Taisi vain kielletty hedelmä houkuttaa ja nyt kun olisin vapaa, ei enää kiinnosta. Onko muilla vastaavia kokemuksia?
En silti kadu eroani, sillä parisuhde ei ollut voinut hyvin enää aikoihin. Harmittaa silti, kun itse olen edelleen ihastunut tähän toiseen. :(
Kommentit (7)
Olen 2 kert jättänyt miehen toisen miehen takia ja aina on sujunut hyvin minun kannaltani. En usein ajattele tätä ääneen koska ajatus ei ole miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole ongelmaa jos halusit kuitenkin erota siitä vanhasta. Nauti nyt sinkkuudesta. Ja aika kulunutta tuo "taisi vaan kielletty hedelmä houkuttaa". Saattoihan sinussa olla mikä vaan piirre mikä paljastui tutustumisen yhteydessä joka aiheutti sen ettei toinen halunnut jatkaa.
Totta tämäkin. Ihmetyttää vain miksi kiinnostus lopahti heti eron jälkeen vaikka ennen sitä mies oli erittäin kiinnostunut ja toivoi minun olevan vapaa suhteeseen hänen kanssaan. Siksi uskon että sai minkä halusi ja haaste loppui niin kiinnostus lopahti. Taisin siis olla liian helppo. Ap
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole ongelmaa jos halusit kuitenkin erota siitä vanhasta. Nauti nyt sinkkuudesta. Ja aika kulunutta tuo "taisi vaan kielletty hedelmä houkuttaa". Saattoihan sinussa olla mikä vaan piirre mikä paljastui tutustumisen yhteydessä joka aiheutti sen ettei toinen halunnut jatkaa.
Totta tämäkin. Ihmetyttää vain miksi kiinnostus lopahti heti eron jälkeen vaikka ennen sitä mies oli erittäin kiinnostunut ja toivoi minun olevan vapaa suhteeseen hänen kanssaan. Siksi uskon että sai minkä halusi ja haaste loppui niin kiinnostus lopahti. Taisin siis olla liian helppo. Ap
Hyvin sulle loppujen lopuksi kävi. Onneksi selvisi heti mikä tuo uusi mies oli. Ailahtelevainen ja valehteleva paskiainen taisi olla. Mikä sinussa nyt yhtäkkiä olisi alkanut totaalisesti ärsyttää, kun niin rakastunut ensin oli. Omat himonsa vain tyydytti ja pelaili aikansa. Ei uutta länsirintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuollaiseen naiseen voisi luottaa joka jättää miehensä heti kun joku vähän vonkaa.