Huh huh tuota Huhtasaarta!
Pääninisterin selostusta hallituskriisistä katselen ykköseltä. Nyt mennään kommenttipuheenvuoroissa.
Kun kuuntelee tuota Huhtassaarta, ihan selvä on, että tuollaisen tyypin paikka on oppositiossa. Mahdoton kuvitella, että tuollaisen julistajan kanssa pystyisi neuvottelemaan mistään.
Kommentit (109)
Huhtasaari on käynyt asikkaanani moneen otteeseen. Olen siis kassalla töissä. Hän on ihmisenä todella miellyttävä, tervehtii sydämellisesti, hymyilee ja on kohtelias. Tämä hänen puolustuksekseen vaikka poliittisesti en ole samalla kannalla hänen kanssaan.
Missä todisteet evoluutiosta viipyvät?!
Googlatkaa Huhtasaari ja Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
Antakaapa yksikin esimerkki Lauran sanomisista, jossa hän olisi väärässä.
Aivan.. Ette pysty siihen.
No mites olisi evoluution vastustaminen?
Monet narsistit osaavat esittää normaalia kun se heille sopii.
Vierailija kirjoitti:
Googlatkaa Huhtasaari ja Venäjä.
Vihervasemmistolaisia valesivustoja. Miksi yrität vaihtaa puheen aihetta? Todisteet evoluutiosta puuttuvat!
Misogynia voi hyvin vauva palstalla.
Ihmisen ja apinan välimallia ei löydy, koska niitä ei ole.
Hienoksi jankuttamiseksi meni tämäkin ketju. Lieneekö esimerkki persujen argumentaatiotyylistä yleisemminkin?
Hallitus vielä konttaa ja anelee armoa kun meistä tulee pääministeri puolue!
Ja kun halla-aholaiset kuvittelivat pääsevänsä hallitukseen, niin Huhtasaartahan kaavailtiin ainakin joissakin puheissa ulkoministeriksi Soinin tilalle.
Eikös tämä rouva ole muuten lääkärin kanssa naimisissa. Niin muistaisin lukeneeni.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki eivät osaa, kuten esimerkiksi loikkari-Juudakset.
Voi teitä evoluutiosta todisteita odottaneita. En palstaile kaiken päivää vaan kahvitauolla kävin laittamassa evoluutiokommenttini. Olen nimittäin töissä. Täällä sitten olette malttamattomina joutuneet odottamaan, voi nassukoita.
https://www.scientificamerican.com/article/15-answers-to-creationist/
http://evolutionfaq.com/articles/five-proofs-evolution
Tässä kaksi ekaa linkkiä googlehausta. Ja hömppikset, olisitte voineet tehdä haun itsekin.
Toki googlescholarin puolelta sit löytyy niitä tieteellisiä artikkeleita. Tai tietokannoista, joihin pääsee ihan minkä vain yliopiston kirjastosta ainakin. Tieto on nykyisin hyvin ulottuvilla jos vähän viitsii nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Timo Soinista?
Vierailija kirjoitti:
kyllä hallitus saa kyytiä.
Kyllähän ne ministeriautot kulkee, antaa mennä vaan, kun on alamäki!
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaari on käynyt asikkaanani moneen otteeseen. Olen siis kassalla töissä. Hän on ihmisenä todella miellyttävä, tervehtii sydämellisesti, hymyilee ja on kohtelias. Tämä hänen puolustuksekseen vaikka poliittisesti en ole samalla kannalla hänen kanssaan.
Tuo on juuri narsistille tyypillistä, että on jossain kaupan kassalla oikein imelän ystävällinen ja ylipäänsä vetää koko ajan "olen ihana" -showta, kotona ja sukulaisten kesken täysin toinen ääni kellossa. Nimimerkillä kokemusta on lähipiiristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on juuri narsistille tyypillistä, että on jossain kaupan kassalla oikein imelän ystävällinen ja ylipäänsä vetää koko ajan "olen ihana" -showta, kotona ja sukulaisten kesken täysin toinen ääni kellossa. Nimimerkillä kokemusta on lähipiiristä.
Just, jokainen kaupan kassalle kohteliashan on tietty narsisti koska sinä tunnet yhden narsistin ja sekin oli kohtelias kassalle.
Huh huh miten isot tissit Lauralla !
Ovatko alkoholiongelmat perinnöllisiä? Eikö alkoholisti voi juoda lyhyempää aikaa kuin viikon kerrallaan?