Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannuksena 9 astetta, on tää vaa niin ihana maa!

Vierailija
18.06.2017 |

Kyllä kannatti isoisien kuolla tällaisen pakkamaan takia. Ei olis koskaan pitänyt asuttaa koko vitun niemeä. Saatana Mä jätän tämän maan ku eläkeikä koittaa!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansanian auringon alla on hyvä olla?

Vierailija
2/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana maa on! Onneks kaikki ei tykkää muuten tulis ahdasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säästäisit eläkeikään sen, minkä voit tehdä jo nyt? Mikä muka sinua oikeasti estää? Lähde, lähde, älä jää pakkaseen makaamaan!

Vierailija
4/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, mä aineski tykkään ku on viileempää ja sataa, ei haittaa tuon taivaallista...

Vierailija
5/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes jesss!! Ei tarvii hikoilla ainakaan.

Vierailija
6/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali kesäsää. Miksi avautua?

Vierailija
7/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ole hyvä, eipähän tarvii kuunnella tota vinkunaa.

Vierailija
8/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutenavuotena oli 7 plusastetta, eli melkein samoissa.

Vierailija
9/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpötilako sinusta tekee hyvän maan ja yhden ainoan päivän? Tänäänkin oli aivan mahtava päivä ja lämpötila ihan sopiva, nautin siitä täysillä. Juhannus on päivä muiden joukossa, jos on omasta mielestä huono ilma niin sit on. Aika yksinkertainen on ihminen joka alkaa sitä itkeen. Sun kannattais lähtee heti, tulisi paljon parempi olla jäljelle jääville kun ei tarvitse kuunnella sun ulinaa.

Vierailija
11/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on pohjoinen maa, katso vaikka kartasta.

Vierailija
12/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaa että mä nautin! Semmonen 5-10 astetta on just sopiva kesäkeli. Itseasiassa haaveilen tässä että lähtisin ajelemaan pohjoseen päin kohta kun loma alkaa. Sodankylässä on vielä lunta. Nam.

Vierailija
13/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juntteja mitä juntteja. Muuttakaa kaikki Utsjoelle niin on vielä ihanampaa vittu!

Vierailija
14/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan paras maa ja paras ilmasto ja paras luonto. Mä niin tykkään, mulla on vaatteet aina sään mukaan, niin sää on aina sopiva. Tervemenoa ap, lähde jo tänään, niin olet juhannuksena omassa ihanassa maassasi.

Vierailija
15/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun ilmat viilenee vaikka vain yhdeksi päiväksi, niin alkaa tää saatanan kimitys "Suomi on maailman paskin maa Pohjois-Koreassakin on lämpimämpää!!!!"

Heti kun lämpötila nousee +20 asteeseen alkaa kauhea valitus ikuisesta ja kammottavasta helteestä.

Vierailija
16/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! Ja täällä ei huijata, voi luottaa ihmisiin. Ihan suht tirvallistakin on siellä mökillä jussia viettää. Kunhan on vesillä viisaasti. Ei terroristeja tartte pelätä!

Vierailija
17/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa! Mutta oikeesti juhannusta voi viettää vaikka heti.

18/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koskee muuten taas vain Suomea näiltä leveyksiltä. Toki Ruotsissakin kylmenee, mutta se tarkoittaa, että siellä on 18 astetta Tukholmassa. Muuten olisi 22-25 astetta. Suomessakin vielä muutamia kesiä sitten ja aiempina vuosikymmeninä kylmä kesällä tarkoitti siedettävää 15 astetta. Nyt se tarkoittaa 5-10 astetta. Olen nyt vasta tajunnut tämän kylmän kevään ja tulevan juhannusräntäsateen myötä, että Suomi ja Ruotsi kuuluvat eri ilmastoihin. Ruotsi kuuluu keskisen Euroopan ilmastoon, Suomi Siperian ilmastoon. Tätä ei koulussa opetettu.

19/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana maa on! Onneks kaikki ei tykkää muuten tulis ahdasta.

Asukkaita tälle pinta-alalle 15-20 miljoonaa liian vähän. Jos olis 20 miljoonaa, koko maa voitaisiin pitää aidosti asuttuna, eikä kepulien tarttis kupata rahaa sen keinotekoiseen asuttuna pitämiseen. Vaikka olisi 20 miljoonaa suomalaista, tämä olisi silti harvaan asuttu. Euroopassa on lähes kaikki maat harvaan asuttuja. Muutamia isoja kaupunkeja siellä täällä, niiden välissä todellisella maaseudulla asuu ihmisiä esim. 30-50 hlöä/ km2 haja-alueella. Siis saman verran ihmisiä, kuin kerrostalossa asuu kolmessa kerroksessa yhdessä rapussa. Miten tätä voi kutsua ahtaudeksi? Tätä kuitenkin monet suomalaiset pitävät ahtautena. Silti noissa keski-euroopan maissakin on lukuisia neliökilometrejä, joilla ei asu ensimmäistäkään ihmistä.

20/22 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä kieltämättä viihtyisin Välimeren ilmastossa paremmin. Harmi vain, että Etelä-Euroopassa muuten on asiat monessa suhteessa huonommin kuin täällä.