Otin tatuoinnin vaikka olen raskaana, ja..
Nyt olen saanut hirveästi paskaa niskaani sen takia.
Vatsaani otin tatuoinnin jota olen suunnitellut jo vuosia, vihdoin uskaltauduin. Tein viikko sitten testin, enkä malttanut odottaa 9 kuukautta että pääsen tatuoitavaksi. Tatskapaikan esitietolomakkeeseen laitoin etten ole raskaana kun siinä kysyttiin.
Tiedän ettei raskaana ollessa suositella tatuoinnin ottamista sen takia että tulehdusriski on paljon korkeampi raskaana ollessa ja sikiö saattaa saada allergiaoireita yms. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin ja olen huolehtinut tatuoinnista superhuolellisesti. Neuvolassa aion kertoa tatuoinnin ottamisesta ja kysyä mahdollisista vaurioista sikiölle vaikka tiedän että saan hirveän saarnan. Mutta ainakaan en polta enkä juo .
Mitä mieltä itse olette?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Mua tässä nyt huolestuttaa se, että joku ottaa vatsaan tatuoinnin, vaikka se tulee seuraavan 9 kuukauden aikana kasvamaan hervottomaksi ja tatuoinnille voi käydä huonosti.
Sua huolestuttaa eniten tatuoinnin kestävyys? Vauvalla ei niin väliä?
Hah, ap on palstaprovo. Tunnistan sut kirjoitustyylistäsi. Et ilmeisesti itse huomaa maneerejasi.
Vierailija kirjoitti:
Hah, ap on palstaprovo. Tunnistan sut kirjoitustyylistäsi. Et ilmeisesti itse huomaa maneerejasi.
Itse asiassa ensimmäistä kertaa tein tänne aloituksen, vaikka olenkin täällä surffaillut jo kauan.
Kiva sulle, jos nyt tatuointisi vahingoittaa sikiötä jotenkin. Lapsen hoito ei ole helppoa, ja vielä vaikeampaa se on, jos lapselle tulee jonkin vamma tai kehityshäiriö. Tatuointisi myös venyy ihan järkyttävän rumaksi. Ei sulla paljon järki päätä pakota.
Itsekin olen ottanut, tosin en vatsaan. Vauvasta tuli ihan ok
Tämän on pakko olla provo! Tatuointihan ei pääse paranemaan kunnolla ja todennäköisesti menee pilalle :/ mitenkään ei nimittäin voi ennustaa, paljonko vatsa kasvaa.
Ei vauva siitä mitenkään pilalle mene, tatuointi saattaa mennäkin. Ei tosin kaikilla, itselläni ei tatuointi kärsinyt mitenkään vaikka odotin kaksosia ja maha oli ihan helvetin iso
Mua tässä nyt huolestuttaa se, että joku ottaa vatsaan tatuoinnin, vaikka se tulee seuraavan 9 kuukauden aikana kasvamaan hervottomaksi ja tatuoinnille voi käydä huonosti.