Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin tatuoinnin vaikka olen raskaana, ja..

Vierailija
18.06.2017 |

Nyt olen saanut hirveästi paskaa niskaani sen takia.

Vatsaani otin tatuoinnin jota olen suunnitellut jo vuosia, vihdoin uskaltauduin. Tein viikko sitten testin, enkä malttanut odottaa 9 kuukautta että pääsen tatuoitavaksi. Tatskapaikan esitietolomakkeeseen laitoin etten ole raskaana kun siinä kysyttiin.

Tiedän ettei raskaana ollessa suositella tatuoinnin ottamista sen takia että tulehdusriski on paljon korkeampi raskaana ollessa ja sikiö saattaa saada allergiaoireita yms. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin ja olen huolehtinut tatuoinnista superhuolellisesti. Neuvolassa aion kertoa tatuoinnin ottamisesta ja kysyä mahdollisista vaurioista sikiölle vaikka tiedän että saan hirveän saarnan. Mutta ainakaan en polta enkä juo .

Mitä mieltä itse olette?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhy yyyy

Vierailija
2/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi tyhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa tatuointi vatsaan, kun se tulee venymään aika lailla? Muuten mielestäni ok juttu.

Vierailija
4/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin lastasi, sillä on tyhmä äiti.

Vierailija
5/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämä on provo. Muussa tapauksessa kannattaa vakavasti harkita, onko susta äidiksi. Vanhemmuus vaatii epäitsekkyyttä vähintään seuraavat 18 vuotta.

Vierailija
6/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen saanut hirveästi paskaa niskaani sen takia.

Vatsaani otin tatuoinnin jota olen suunnitellut jo vuosia, vihdoin uskaltauduin. Tein viikko sitten testin, enkä malttanut odottaa 9 kuukautta että pääsen tatuoitavaksi. Tatskapaikan esitietolomakkeeseen laitoin etten ole raskaana kun siinä kysyttiin.

Tiedän ettei raskaana ollessa suositella tatuoinnin ottamista sen takia että tulehdusriski on paljon korkeampi raskaana ollessa ja sikiö saattaa saada allergiaoireita yms. Mutta olen valmis ottamaan sen riskin ja olen huolehtinut tatuoinnista superhuolellisesti. Neuvolassa aion kertoa tatuoinnin ottamisesta ja kysyä mahdollisista vaurioista sikiölle vaikka tiedän että saan hirveän saarnan. Mutta ainakaan en polta enkä juo .

Mitä mieltä itse olette?

Ap:lle tiedoksi, että joudut tosiaan kasvattamaan pitempää pinnaa ja laittamaan lapsen etusijalle. Järkeään kannattaa silti käyttää, vaikka tekisi mieli tehdä vaikka ja mitä.

Vierailija
7/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy roskaväkenä.

Vierailija
8/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Jos olisit kertonut ottavasi tatuoinnin jonnekin muualle kuin vatsaa, niin aloitus olisi ehkä vielä mennyt läpi.

Vierailija
9/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ottaa tatuointi vatsaan, kun se tulee venymään aika lailla? Muuten mielestäni ok juttu.

Toisilla venyy, toisilla ei. Jokin aika sitten ystävättäreni pyöräytti kakaran ja hänen vatsassa oleva tatuointi on nyt raskauden ja synnytyksen jälkeenkin ihan samassa kunnossa kuin ennen raskautta. Jos minulla venyy tai repeää tai muuta niin käyn kirjoittamassa. Ap

Vierailija
10/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli löytänyt uuden miesystävän ja arasteli riisuutua ensimmäistä kertaa. Nainen kun oli tatuoinut entisen miesystävänsä kasvot rintaansa. Uusi miesystävä ei kuitenkaan ollut tatuoinnista moksiskaan vaan totesi: Mitenkähän sen naama mahtaakaan venähtää vuosien saatossa...

Vierailija
11/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi tyhmä.

Ehkä itsekäs saatan olla mutta en ole tyhmä. Ehkäisy oli käytössä mutta petti (kapseli) ja en ole ikinä halunnut lapsia mutta en myöskään kykene aborttiin.

Niin tyhmältä kuin kuulostaakin, halusin ns "palkita" itseni kaikesta paskasta selvittyäni ottamalla vihdoin ja viimein tämän tatuoinnin.

Olkoon kuinka itsekästä tahansa.

Mutta tatuoinnin ottamista lukuunottamatta yritän parhaani mukaan olla paras äiti tulevalle lapselleni. Ap

Vierailija
12/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Jos olisit kertonut ottavasi tatuoinnin jonnekin muualle kuin vatsaa, niin aloitus olisi ehkä vielä mennyt läpi.

Ihan tosissani olen mutta uskokaa mitä tahdotte.

Vierailija
13/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 pyllyä siis

Vierailija
14/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis valmis laittamaan omat halusi edelle ja ottamaan riskin, että raskaus vaarantuu. Käytät myös synnytyksestä ilmaisua "pyöräyttää kakara". Jotenkin en usko, että olet valmis äidiksi.

Vierailija
15/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos joudut synnyttämään sektiolla. Jos oikein kiire tulee, niin viilto pystyyn saattaa olla paras tapa. Suostuuko nukutuslääkäri nukuttamaan/ puuduttamaan?

Vierailija
16/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tosi tyhmä.

Ehkä itsekäs saatan olla mutta en ole tyhmä. Ehkäisy oli käytössä mutta petti (kapseli) ja en ole ikinä halunnut lapsia mutta en myöskään kykene aborttiin.

Niin tyhmältä kuin kuulostaakin, halusin ns "palkita" itseni kaikesta paskasta selvittyäni ottamalla vihdoin ja viimein tämän tatuoinnin.

Olkoon kuinka itsekästä tahansa.

Mutta tatuoinnin ottamista lukuunottamatta yritän parhaani mukaan olla paras äiti tulevalle lapselleni. Ap

Jos et halua lasta, tee se abortti vaan. Pienempi paha se on kuin ei toivottu lapsi. Oletko nuori?

Vierailija
17/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudesta toksiinit ovat vaarallisimpia sikiönkehitykselle. Tuliko mieleen, että voit vahingoittaa? Tehty mikä tehty, elät ratkaisun kanssa loppu elämäsi, kuten sikiökin.

Vierailija
18/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt kukaan oikeasti näin tyhmä olet. Jos ap olet tosissasi, niin huhhuh. Jos jo pelkkä hiusten värjääminen raskauden aikana on vaarallista, koska verenkiertoon pääsee toksisia kemikaaleja, niin miten vaarallinen tatuointi voi olla! Verenkierron mukana vauva saa kaiken myrkyn, mitä keksit itseesi laittaa! Lisäksi tatuointi vatsaan raskauden alla?! Mielenkiintoinen valinta, heitit kyllä rahasi kankkulan kaivoon. tatuointi tulee menemään pilalle raskauden aikana. Se venyy ja raskausarvet voivat muokata sitä. Ja lisäksi hankala paikka sektion kannalta, sillä tatuoinnin poikki ei leikata kuin äärimmäisessä hädässä. Leikkauksessakin tatuointi tuhoutuu sekä siitä voi vapautua toksiineja. Olet kyllä harvinaisen typerä tapaus, mikäli tämä ei ole huono provo.

Vierailija
19/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha jos tääkin totta, joskus 5kk päästä sä kadut sitä tatuointias ja malttamattomuuttas odottaa. Ensinnäkin, raskaudesta tulee arpia. Sun nahkaa venyy ja ja se ei todellakaan palaudu kovin äkkiä. Sulla on siinä sit tosi ryppyinen delfiini tai minkä ikinä otitkaan :DDD Tai haljennut moinen.

Vierailija
20/30 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin otin raskauden aikana mahaan ja lapselle ei tullut mitään. Ja tatskakin pysyi hyvänä vaikka sektio tehtiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän