Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kaveriporukan kanssa mökille - ahdistaa

Vierailija
18.06.2017 |

Lupauduin mökkireissulle miehen (ollaan seurusteltu muutama vuosi) kaveriporukan kanssa. Olen tavannut nämä kaverit ja niiden tyttöystävät vain pariin otteeseen aikaisemmin.

Ongelmana on, että he kaikki ovat tosi hyvännäköisiä. Siis niin miehet kuin naiset, ja minun mieheni vieläpä parhaimmasta päästä.

Ongelmana on, että minä olen aika tavis. Olen näiden vuosien aikana jo tottunut miehen komeuteen eikä ns. tasoeromme haittaa.

Nyt pitäisi kuitenki mennä mökille, jossa pitäisi saunoa alasti/bikineissä näiden kaunotarten ja komistusten seassa ja olla ilman meikkiä. En yleensäkään paljoa meikkaa, mutta kevyt ehostus tuo kummasti itsetuntoa.

Pelkään, että mies joutuu häpeämään, kun naamassa ei ole piirteitä ja kroppa poikamainen pötkelö.

Ahdistaa koko reissu. Pitäisikö perua?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa haisee paska itsetunto, mikä taitaa tosin olla helvetin yleistä varsinkin nykyisten parikymppisten keskuudessa.

Nykyään väite  "sinulla on huono itsetunto" tuntuu olevan jonkinlainen syytös.  Kuten vaikka "taidat pettää puolisoasi" tai "varastelet kavereiltasi". 

Vierailija
22/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin ihmetyttää huonosta itsetunnosta nuhtelu. Ihan kuin puoliksi rikollista toimintaa, jos ei ole hyvää itsetuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muakin ihmetyttää huonosta itsetunnosta nuhtelu. Ihan kuin puoliksi rikollista toimintaa, jos ei ole hyvää itsetuntoa.

Varsinkin kun suurimmalla osalla meistä on enemmän tai vähemmän itsetunto-ongelmia, vaikkei sitä itselleen myöntäisikään.

Vierailija
24/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto.

Mistä sellainen hankitaan?

Netistä löytyy tavattoman paljon ohjeita ja vinkkejä miten itsetuntoaan voi kehittää.

Vierailija
25/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ahdistus on ihan luonnollista. On helpompaa ja rennompaa olla porukassa, jossa olla ulkonäöllisesti samalla viivalla. Ei käy kateeksi tuollainen mökkireissu, vaikka voihan se ihan onnistunutkin reissu lopulta olla.

Vierailija
26/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ahdistus on ihan luonnollista. On helpompaa ja rennompaa olla porukassa, jossa olla ulkonäöllisesti samalla viivalla. Ei käy kateeksi tuollainen mökkireissu, vaikka voihan se ihan onnistunutkin reissu lopulta olla.

Kiitos ymmärryksestä ja teidän muiden vinkeistä!

En ole mikään rumilus, vaan tavallisen nätti. Yleensä ulkonäköni ei aiheuta huolta.

Nyt vaan seura on ulkoisesti todella kovatasoista. Eivät he ehkä pinnallisia ole, en voi siitä syyttää. Geenilotossa vaan on käynyt erityisen hyvin.

Ap

Vierailija
27/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun suurimmalla osalla meistä on enemmän tai vähemmän itsetunto-ongelmia, vaikkei sitä itselleen myöntäisikään.

Varsinkin kun suurinmalla osalla on näitä itsetunto-ongelmia  mahtuneen tähänkin mökkiporukkaan pari kolme sielunsiskoa aloittajalle.

Vierailija
28/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ymmärryksestä ja teidän muiden vinkeistä!

En ole mikään rumilus, vaan tavallisen nätti. Yleensä ulkonäköni ei aiheuta huolta.

Nyt vaan seura on ulkoisesti todella kovatasoista. Eivät he ehkä pinnallisia ole, en voi siitä syyttää. Geenilotossa vaan on käynyt erityisen hyvin.

Ap

Ja tämä seura ajattelee itsestään ihan samalla tavalla kuin sinä itsestäsi. 

Vierailija
29/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupauduin mökkireissulle miehen (ollaan seurusteltu muutama vuosi) kaveriporukan kanssa. Olen tavannut nämä kaverit ja niiden tyttöystävät vain pariin otteeseen aikaisemmin.

Ongelmana on, että he kaikki ovat tosi hyvännäköisiä. Siis niin miehet kuin naiset, ja minun mieheni vieläpä parhaimmasta päästä.

Ongelmana on, että minä olen aika tavis. Olen näiden vuosien aikana jo tottunut miehen komeuteen eikä ns. tasoeromme haittaa.

Nyt pitäisi kuitenki mennä mökille, jossa pitäisi saunoa alasti/bikineissä näiden kaunotarten ja komistusten seassa ja olla ilman meikkiä. En yleensäkään paljoa meikkaa, mutta kevyt ehostus tuo kummasti itsetuntoa.

Pelkään, että mies joutuu häpeämään, kun naamassa ei ole piirteitä ja kroppa poikamainen pötkelö.

Ahdistaa koko reissu. Pitäisikö perua?

Ei.

Juot itsesi mukavaksi ja estottomaksi.

Vierailija
30/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mikä maailma, jos ei mökille voi mennä ulkonäköpaineiden vuoksi!

Vierailija
31/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, että on hankalaa, jos tuntee olonsa epämukavaksi. Välillä pelkkä väärä asuvalinta voi tehdä olon sellaiseksi, että on vaikea rentoutua. Osaisitko psyykata itseäsi olemaan rento. Itselläni on suuria vaikeuksia uusien ihmisten kanssa, kun jännitän paljon, mutta kun on rauhassa oma itsensä, niin yleensä jännitys helpottaa.

Luulin ennen, että minun pitäisi antaa itsestäni jotenkin sosiaalinen ja innostunut kuva, mutta kun olen hitaasti lämpenevä, niin se oli hankalaa. Kun päätin olla sellainen kuin olen, olen itsevarma kaikesta siitä huolimatta, että olen hiljainen, ujo ja hankala uusien tuttavuuksien seurassa.

Et voi lyhyessä ajassa tehdä ihmeitä ulkonäöllesi, mutta sillä on merkitystä, näytätkö itse häpeävän itseäsi. Älä tee päätöksiä sen mukaan, mitä luulet, että joku toinen ihminen saattaa mahdollisesti ajatella. Epävarma saa olla, mutta älä häpeä itseäsi, olet kaunis sisältä ja ulkoa!

Vierailija
32/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päästäisit sen porukan komistuksen sinne yksin...? No et tasan!

Ihan ekana, varaa aika kosmetologille ja hommaa hyvä ihonhoito ja kulmien sekä ripsien värjäys. Toimii saunaoloissakin.

Sitten käyt ostamassa hyvät biksut, sellaiset push-up -kupilliset (niitä löytyy ainakin alusvaateliikkeistä), eikä mitään ihoa pitkin liimautuvaa lattarintamallia. Pienetkin rinnat näyttää paremmilta semmoisissa, kuin littabiksuissa.

Sheivaat hyvin ja käytät itserusketavaa rajattomasti, muista kuoria iho ensin ja laita itseruskettavaa varovasti taipeisiin, polviin ja kyynärpäihin, ne tuppaavat tummumaan tummemmiksi.

Kyllä sä siinä joukon mukana pärjäät. Ja muista, iloinen ja sosiaalinen asenne korvaa todella monta ulkonäöllistä puutetta. Ei sinua mies häpeä, kunhan et murjota nurkassa tai ala riitelemään kännissä ;-D

Jes, kaikki mahdolliset typeryydet yhdessä viestissä!

Vierailija
33/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, että on hankalaa, jos tuntee olonsa epämukavaksi. Välillä pelkkä väärä asuvalinta voi tehdä olon sellaiseksi, että on vaikea rentoutua. Osaisitko psyykata itseäsi olemaan rento. Itselläni on suuria vaikeuksia uusien ihmisten kanssa, kun jännitän paljon, mutta kun on rauhassa oma itsensä, niin yleensä jännitys helpottaa.

Luulin ennen, että minun pitäisi antaa itsestäni jotenkin sosiaalinen ja innostunut kuva, mutta kun olen hitaasti lämpenevä, niin se oli hankalaa. Kun päätin olla sellainen kuin olen, olen itsevarma kaikesta siitä huolimatta, että olen hiljainen, ujo ja hankala uusien tuttavuuksien seurassa.

Et voi lyhyessä ajassa tehdä ihmeitä ulkonäöllesi, mutta sillä on merkitystä, näytätkö itse häpeävän itseäsi. Älä tee päätöksiä sen mukaan, mitä luulet, että joku toinen ihminen saattaa mahdollisesti ajatella. Epävarma saa olla, mutta älä häpeä itseäsi, olet kaunis sisältä ja ulkoa!

Voi, olipa ihana viesti!

Juuri tuo sama minulla! Olen myös hieman introvertti, joten tuntuu rankalta olla pitkään vieraiden ihmisten kanssa, vaikka tykkäänkin sosiaalisesta kanssakäymisestä.

Olen nyt kiukutellut miehelle, kun ei huvittaisi mennä.

Pitäisikö sanoa, ettei huvita, koska olen ulkonäöllisesti eri tasoa..

Vierailija
34/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomuus on täysin normaalia, mutta voi olla kiusallista jollekin jos ei ole aivan sinut itsensä kanssa ja ajattelee että toiset tuijottaa ja vertailee + arvostelee sinua vaikka näin ei välttämättä kuitenkaan olisi varsinkin jos porukassa kaikki ovat ystäviä jo monien vuosien ajalta.

Jokaisella ihmisellä jo jokin ns "heikkokohta" ei välttämättä ulkoinen ja siksi se onkin yleensä helpompaa salata .

Oikeiden hyvien ystävien kanssa ei pitäisi joutua kokemaan mitään ulkonäköpaineita .

Vierailija
35/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt vähän rotia noihin juttuihin. Tajuatteko, ettette voi kannustaa apta haukkumalla niitä kauniita naisia maahan. Ette tunne näistä ihmisistä ketään ja kaunis ei ole automaattisesti sama asia kuin tyhmä, tyrkky tai ylimielinen. Varsinkin kun aplla ei selkeästi ole naisten kanssa muita ongelmia kuin se oma ajatus pään sisällä.

Ei oikeasti ole kivaa olla se kaunis nainen, liian usein mua syytetään siitä kun isken muiden miehiä tai makaan kaikkien kanssa tai olen ylimielinen paska. Vaikka en näitä kommentoijia edes tunne.

Ja aplle, älä mieti sitä ulkonäköasiaa. Kukaan muu ei kiinnitä noihin asioihin huomiota kuin sinä itse. Ja jos joku arvostelee ulkonäön perusteella niin kannattaako niin typerän ihmisen kanssa olla edes tekemisissä? Voin kokemuksesta sanoa, että ei kannata. Menet mökille, tutustut miehesi ystäviin ja pidät hauskaa.

Vierailija
36/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tosiaan auttaisi, jos avautuisit miehellesi noista paineista?

Vierailija
37/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa haisee paska itsetunto, mikä taitaa tosin olla helvetin yleistä varsinkin nykyisten parikymppisten keskuudessa.

Nykyään väite  "sinulla on huono itsetunto" tuntuu olevan jonkinlainen syytös.  Kuten vaikka "taidat pettää puolisoasi" tai "varastelet kavereiltasi". 

Meinaat että ne on jotain hyveitä?

Vierailija
38/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikuisilla ihmisillä voi olla noin paska itsetunto.

Vierailija
39/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole hassu. Ensinnäkin, ei ulkonäkö ole niin tärkeä juttu. Toiseksi, olen varma, että olet ylikriittinen itseäsi kohtaan. Kolmanneksi, kauneus on hyvin paljon katsojan silmässä. On paljon hyvin erinäköisiä ihmisiä, joita pidetään kauniina. Neljänneksi, ethän voi alkaa rajoittaa elämääsi sen perusteella, miten koet ulkonäkösi, Paras vaihtoehto on vaan mennä itsevarmana ja olla miettimättä koko asiaa (fake it till you make it!).

Vierailija
40/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samastua oloon, mulla auttaa oikeastaan vain se että vertaan esim tuontyyppistä ongelmaa johonkin oikeaan ongelmaan kuten vaikka syöpään. Tai sitten ajattelen että nekin kauniit naiset on joskus 80 v ja miehet vain kauhistuisi ajatusta että pitäisi harrastaa seksiä heidän kanssaan.