Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaveriporukan kanssa mökille - ahdistaa

Vierailija
18.06.2017 |

Lupauduin mökkireissulle miehen (ollaan seurusteltu muutama vuosi) kaveriporukan kanssa. Olen tavannut nämä kaverit ja niiden tyttöystävät vain pariin otteeseen aikaisemmin.

Ongelmana on, että he kaikki ovat tosi hyvännäköisiä. Siis niin miehet kuin naiset, ja minun mieheni vieläpä parhaimmasta päästä.

Ongelmana on, että minä olen aika tavis. Olen näiden vuosien aikana jo tottunut miehen komeuteen eikä ns. tasoeromme haittaa.

Nyt pitäisi kuitenki mennä mökille, jossa pitäisi saunoa alasti/bikineissä näiden kaunotarten ja komistusten seassa ja olla ilman meikkiä. En yleensäkään paljoa meikkaa, mutta kevyt ehostus tuo kummasti itsetuntoa.

Pelkään, että mies joutuu häpeämään, kun naamassa ei ole piirteitä ja kroppa poikamainen pötkelö.

Ahdistaa koko reissu. Pitäisikö perua?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän miehesi ole vertailua tehnyt jo alusta asti ja on tyytyväinen sinuun. Olettehan edelleen yhdessä ja miehesi haluaa sinut kaveriporukkaan mukaan 😊

Ihmisissä on muitakin ominaisuuksia kuin ulkonäkö ja perinteisessä mielessä ei-niin-kaunis ihminen voi myös olla äärettömän seksikäs ja viehättävä.

Vierailija
2/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja päästäisit sen porukan komistuksen sinne yksin...? No et tasan!

Ihan ekana, varaa aika kosmetologille ja hommaa hyvä ihonhoito ja kulmien sekä ripsien värjäys. Toimii saunaoloissakin.

Sitten käyt ostamassa hyvät biksut, sellaiset push-up -kupilliset (niitä löytyy ainakin alusvaateliikkeistä), eikä mitään ihoa pitkin liimautuvaa lattarintamallia. Pienetkin rinnat näyttää paremmilta semmoisissa, kuin littabiksuissa.

Sheivaat hyvin ja käytät itserusketavaa rajattomasti, muista kuoria iho ensin ja laita itseruskettavaa varovasti taipeisiin, polviin ja kyynärpäihin, ne tuppaavat tummumaan tummemmiksi.

Kyllä sä siinä joukon mukana pärjäät. Ja muista, iloinen ja sosiaalinen asenne korvaa todella monta ulkonäöllistä puutetta. Ei sinua mies häpeä, kunhan et murjota nurkassa tai ala riitelemään kännissä ;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa nähdä sun pimpsan ja lollottimet, jotta voivat sitten jälkikäteen arvostella ja naureskella, että miten x on tyytynyt tuollaiseen lautaan harmaahiirulaiseen :)

Vierailija
4/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kaikki hyvät ominaisuudet ap, olet luonnonkaunis jne. Arvaa mikä paniikki niillä aina meikeissä olevilla "kaunottarilla" on kun joutuvatkin esiintymään saunanpuhtaina ;)

Vierailija
5/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tarkoitin, että ÄLÄ osta tällaisiä:

http://tablet.hm.com/fi/product/66404?article=66404-A

Vaan tällaiset:

http://tablet.hm.com/fi/product/33957?article=33957-K

Ja kolmosen kaltaiset paskakommentoijat skippaat nyt ylitse. Huono itsetunto on maailman epäpukevin juttu ikinä, meikittömyys on siihen verrattuna pikkujuttu.

Asennetta peliin vaan - ja hiukan varautumista.

T. 2

Vierailija
6/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oho, varmaan biksuostoksille pitää mennä, mutta noiden kulmien kestovärien ja itseruskettavien suhteen pelkään mokaavani, joten ehkä paras pysyä kaukana. Usein kulmat näyttävät aluksi mustilta etanoilta ja itserusketus epäonnistuu.. Ehkä kulmia pohdin vielä.

Kiitos vinkeistä!

Ap

Vierailija
7/48 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kaikki hyvät ominaisuudet ap, olet luonnonkaunis jne. Arvaa mikä paniikki niillä aina meikeissä olevilla "kaunottarilla" on kun joutuvatkin esiintymään saunanpuhtaina ;)

Niin, mutta hekun ovat niitä luonnonkauniita, minä se tavis joka kaipaa ripsaria ja vaatteet päälle :)

Vierailija
8/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. :( Niin ärsyttävää olla porukassa, johon ei ulkoisesti kuulu. Ei muuta vinkkiä kuin että hymy pyllyyn!

Vierailija
9/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä värjää mitään kulmakarvoja. Nypi ne vaan siistiin muotoon. Miehet yleensä tykkäävät luonnollisen, mutta silti siistin näköisistä naisista. Ja hyvä itsetunto on aina viehättävää. Eli keskity hauskaan juhannusmökkeilyyn, äläkä mieti miltä jonkun mielestä näytät. Meikkaaminen mökkioloissa on tosi koomista.

Vierailija
10/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja päästäisit sen porukan komistuksen sinne yksin...? No et tasan!

Ihan ekana, varaa aika kosmetologille ja hommaa hyvä ihonhoito ja kulmien sekä ripsien värjäys. Toimii saunaoloissakin.

Sitten käyt ostamassa hyvät biksut, sellaiset push-up -kupilliset (niitä löytyy ainakin alusvaateliikkeistä), eikä mitään ihoa pitkin liimautuvaa lattarintamallia. Pienetkin rinnat näyttää paremmilta semmoisissa, kuin littabiksuissa.

Sheivaat hyvin ja käytät itserusketavaa rajattomasti, muista kuoria iho ensin ja laita itseruskettavaa varovasti taipeisiin, polviin ja kyynärpäihin, ne tuppaavat tummumaan tummemmiksi.

Kyllä sä siinä joukon mukana pärjäät. Ja muista, iloinen ja sosiaalinen asenne korvaa todella monta ulkonäöllistä puutetta. Ei sinua mies häpeä, kunhan et murjota nurkassa tai ala riitelemään kännissä ;-D

Miksi pitäisi alkaa yhden mökkireissun takia muuttamaan omaa ulkonäköään tai korostamaan rintoja? Miksi ei saa rauhassa olla "lattarintainen"? Miksi pitää alkaa leikkiä jonkun itseruskettavan kanssa, jos ei sitä ennenkään ole tehnyt? Eikö olisi helpompaa hyväksyä oma kalpea ihonsa ja nauttia olostaan, sen sijaan, että paniikissa läträilee iholleen keinotekoista rusketusta?

En siis sano, etteikö saisi käyttää push upeja tai itseruskettavaa, mutta ärsyttää, että pitää alkaa pakottamaan toista siihen samaan muottiin muiden kanssa. Jotkut nyt vaan ovat kalpeampia ja heillä on vähemmän muotoja. Sekin on ihan pätevä olemassaolon muoto, eikä sitä tarvitse hävetä ja muokata, jos ei itse halua.

Vierailija
11/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lupauduin mökkireissulle miehen (ollaan seurusteltu muutama vuosi) kaveriporukan kanssa. Olen tavannut nämä kaverit ja niiden tyttöystävät vain pariin otteeseen aikaisemmin.

Ongelmana on, että he kaikki ovat tosi hyvännäköisiä. Siis niin miehet kuin naiset, ja minun mieheni vieläpä parhaimmasta päästä.

Ongelmana on, että minä olen aika tavis. Olen näiden vuosien aikana jo tottunut miehen komeuteen eikä ns. tasoeromme haittaa.

Nyt pitäisi kuitenki mennä mökille, jossa pitäisi saunoa alasti/bikineissä näiden kaunotarten ja komistusten seassa ja olla ilman meikkiä. En yleensäkään paljoa meikkaa, mutta kevyt ehostus tuo kummasti itsetuntoa.

Pelkään, että mies joutuu häpeämään, kun naamassa ei ole piirteitä ja kroppa poikamainen pötkelö.

Ahdistaa koko reissu. Pitäisikö perua?

Onko saunominen pakollista? En koskaan sauno, vihaan yhteissaunoja, vaikka olen hoikka.

Vierailija
12/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko siellä ihan pakko sekasaunoa?

Vierailija
13/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 10-asteisessa juhannussäässä tuskin kauheasti hillutaan alasti. Pikemminkin reilusti vaatetta ja hyttyskarkoitinta. Toppatakeissa ja rukkasissa paistetaan makkaraa nenät punaisina. Ootte kaikki samalla viivalla.

Vierailija
14/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunomisen, mökkeilyn ja toisen kavereihin tutustumisen pitäisi olla rentoa hauskaa ajanvietettä. Saatte sen kuulostamaan linnan juhlilta.

Vierailija
15/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa haisee paska itsetunto, mikä taitaa tosin olla helvetin yleistä varsinkin nykyisten parikymppisten keskuudessa.

Vierailija
16/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko mennä yhteissaunontoihin mukaan! Minua ei sellaiseen saisi kirveelläkään. Pää pystyyn

vaan,sanot itsellesi että olet tarpeeksi kaunis juuri tällaisena. En usko että siellä kukaan arvostelee

muitten ulkonäköä- nauttikaa yhdessäolosta ja rennosta olosta. Tai jos ahdistaa tosissaan,sano ettet

haluakaan mennä ja keksit muuta tekemistä.

Vierailija
17/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oho, varmaan biksuostoksille pitää mennä, mutta noiden kulmien kestovärien ja itseruskettavien suhteen pelkään mokaavani, joten ehkä paras pysyä kaukana. Usein kulmat näyttävät aluksi mustilta etanoilta ja itserusketus epäonnistuu.. Ehkä kulmia pohdin vielä.

Kiitos vinkeistä!

Ap

Mene osaaville kosmentologille värjäyttämään kulmat ja ripset. Itsetuskettavan kanssa ei kannata leikkiä, jos ei ole aiheesta aiempaa kokemusta. Muista myös omaa kroppaa korostava kesämekko ja muutkin rennot mutta sinulle sopivat vaatteet.

Oletko varma, että muut naiset ovat paikalla meikittä? Mieshän ei asiaa oikeasti tiedä, kuvittelee vaan. Tosin jos he oikeasti ovat ilman meikkiä verkkareissa paikalla, eivät he luultavasti ole niin ulkonäkökeskeisiä että sinua kriittisesti tuijottaisivat.

Vierailija
18/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto.

Vierailija
19/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena sataa ja on kylmää. Vesikin 16-18 astetta. Tästä voit vain voittaa. Lämpöiset, asialliset vatteet loistavat. Kesämekkoa ei tarvita.

Vierailija
20/48 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsetunto.

Mistä sellainen hankitaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme