Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko raivokohtauksia?

Vierailija
18.06.2017 |

Eli raivareita? Tunnette voimakasta vihaisuutta, turhautuneisuutta, epäoikeudenmukaisuutta, koko kehossa kihelmöi ja joka solu vaatii tuhoa ja hajottamista, huudatte ja paiskotte tavaroita...

Saatteko raivokohtauksia?

Vaihtoehdot

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Normaaleilla aikuisilla on sen verran itsehillintää että osaa olla paiskomatta tavaroita vaikka kuinka vituttaa.

Vierailija
2/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vaihtoehto ei käy. 

Eli en nyt viisikymppisenä saa enää. En ole saanut pariin vuosikymmeneen. Sen sijaan aikuisiällä olen saanut ja rikkonut tavaroita. 

Tavaroista viis, mutta olen myös tukistanut ja läpsinyt lapsiani. Se on kuvottavaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli en nyt viisikymppisenä saa enää. En ole saanut pariin vuosikymmeneen. Sen sijaan aikuisiällä olen saanut ja rikkonut tavaroita. 

Tavaroista viis, mutta olen myös tukistanut ja läpsinyt lapsiani. Se on kuvottavaa!

Kerran vuodessa tai harvemmin?

Vierailija
4/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kieltämättä tekisi mieli, mutta en viitsi tehdä itsestäni pelleä.

Vierailija
5/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran vuodessa tai harvemmin?

Paha nyt sanoa, kausittaista oli silloin. Eli varsinaista keskimääräistä raivokohtausten aikaväliä on mahdoton sanoa. 

Myös kohtausten vaikeusaste tietysti vaihteli. Joskus kyseessä oli vain tolkuton huuto, pahimmillaan käsiksi käyminen. En kyllä osaa sanoa, sori!

Kaikki hyvin kuitenkin, lapset ovat terveitä (ainakin nyt) henkisesti, vanhin on jo lähellä kolmeakymmentä. 

Jälkikäteen on vain potenut ihan järkyttäviä itsesyytöksiä ja täysin syystä tietenkin. 

Vierailija
6/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin, mutta mulla epäilläänkin mielenterveysongelmia olevan ja masennuksesta on diagnoosikin.. Tiistaina psykiatrin juttusille!

Vierailija
7/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista huomaa, että naiset saavat "raivokohtauksiaan" menkkojensa varjolla. Eli opittu käyttäytymismalli.

Eipä tosin yllätä , suomalaisnaisethan syövät mielialalääkkeitäkin maailmanennätystahtiin.

Vierailija
8/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan joskus, itsehillintä on parantunut vanhetessa, minulla on ADHD.

Vierailija
9/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksista huomaa, että naiset saavat "raivokohtauksiaan" menkkojensa varjolla. Eli opittu käyttäytymismalli.

Eipä tosin yllätä , suomalaisnaisethan syövät mielialalääkkeitäkin maailmanennätystahtiin.

En näe yhdessäkään vastauksessa mainittavan kuukautisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme