Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä seksikäs Miss Suomi -uimapukukierros on takuulla miesten käsialaa

Vierailija
18.06.2017 |

Harmi, etteivät enää tee näin hyviä pätkiä. Musiikki Rocky IV:sta, sadetta, liekkejä, Formula-auto, lähikuvia kiiltelevistä rinnuksista ja seksikkäitä poseerauksia. 5/5

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin kakkosta Minttu Räikköseksi.

Vierailija
22/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai herttinen tätä myötähäpeää! :D Ja miten tuo formula-auto liittyy missikisoihin? Unohtamatta tuota samanaikaisen sateen ja tulipalon paradoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fat chicks 4 me kirjoitti:

Pyy pyy kirjoitti:

Minulle tuosta ei tullut missikisat ollenkaan mieleen, vaan auton kauppaaminen seksillä - karmeissa pilipali ruutubiksuissa. :D

Joo, mä ajattelin kanssa että nyt yritetään kaupata XXX miljoonan McLarenia Pentti Perusinsinöörille. Se oli ensimmäinen ajatus, joka mieleeni tuli noiden "hir-vei-den" ruutubiksujen jälkeen.

Kummajuttu, mä en edes noteerannut biksujen kuviointeja. Oliko niillä biksutkin päällä? Ooh, mulla on varmaan valikoiva näkö.

-Sinkkumies-

Vierailija
24/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin väännettyä jenkkityyliin. Kankeaa keikistelyä. Rumat bikinit ja korkkarit jotka eivät natsaa keskenään yhteen sitten millään. Piikkikorot ovat hienommat kun tollaset perusavokkaat. Ei tyyliä ollenkaan eikä liiemmin seksikästään. Joo. Rintavakoa

vähän näkyy ja miehet sekoaa sukkiinsa :D

Olette te yksinkertainen laji ;)

Loppuun kulunut idea muutenkin. Missien taso senkus laskee vaan laskemistaan vuosi vuodelta kun tusinabarbit pääsevät pinnalle. Muutenkin ne säännöt ovat syrjivät. Todella kaunis ja selvää voittaja-ainesta ollu kilpailija diskattiin koska on kerran ollut naimisissa ja sittemmin eronnut. En arvosta lainkaan näitä karjakisoja juuri noiden naurettavien sääntöjen vuoksi. Tää diskattu kilpailija oli kauniimpi kun muut mielestäni :(

Vierailija
25/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan miehet voi pitää jotain noin kliseistä roskaa kiinnostavana. Koomista.

Vierailija
26/26 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan miehet voi pitää jotain noin kliseistä roskaa kiinnostavana. Koomista.

Niin me pidetäänkin. Kaunista katsottavaa.