Oikeasti hyvä ja kestävä vedenpitävä ripsari? (Tai "sateenkestävä)?
olen aiemmin pitkään käyttänyt Lumenen vedenkestävää ripsaria, lähinnä halvan hinnan vuoksi. Sitten ostin Cliniquen sateenkestävää, joka oli alkuun ihan ok, mutta parin kuukauden jälkeen jo varisi poskille, vaikka en ole pumppaillut harjaa edestakaisin ja muutenkin säilyttänyt oikein.
Nyt viimeisin kokeilu laivalta ostettu Chanelin vedenkestävä, tosi surkea, jo iltapäivällä ripsaria yläluomissa ja siitä parin tunnin päästä poskilla. Vaikea puhdistaakin, vaikka on kunnon aineet.
Olen hyvästä ripsarista valmis ainakin sen 30 euroakin valmis maksamaan, mutta antakaa suosituksia ettei tarvitsisi kaikkia yksitellen kokeilla.
Helposti vuotavan toisen silmän vuoksi värin oltava vedenkestävää tai vähintään sateenkestävää.
Kommentit (15)
Sensai 38 olen käyttänyt vuosia. Toimii mulla.
Dior Addict It-Lash on hyvä ja hintansa väärti! Kestää kovassakin menossa, mutta lähtee helposti lämpimällä vedellä. Suosittelen!
Mulla on Rimmelin Lash Accelerator Endless Mascara.
Mä käytin ennen tuota Sensaita, mutta sittemmin olen siirtynyt kanssa tuohon Masterpiece mascaraan, jossa on hinta ja laatu sopivassa suhteessa. Ei kyllä mitään kaatosadetta suoraan naamaan kestä, mutta on silti riittävän pysyvä perusarkeen, vaikka mulla on herkästi vuotavat silmät. Sensaita kannattaa kokeilla, jos ei masterpiecen pysyvyys tyydytä.
Kiitos suosituksista, kokeilen jotain näistä seuraavaksi :)
T. Ap
Yves Rocherilla itse asiassa erinomainen vedenkestävä! Ihan se perus mitä kaupoissaan myyvät.
Sensai 38 ehdottomasti paras. Helppo myös pestä pois.
Täältä myös ääni Sensai 38:lle. Ihan paras ja jo vuosia minäkin käyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Lóreal Double Extension
Ja tää kestää hyvin kaatosateenkin!
Max Factor 2000 calorie on ollut minulla käytössä vuosia. Ripseni ovat pitkät mutta ei kovin tuuheat. Tällä tulee helposti siisti lopputulos joka kestää. Joskus olen nukkunutkin yön yli ja aamulla on riittänyt pieni siistiminen. Ei siis ole tapana tuo mutta todellakaan tuo ripsari ei turhia sotke.
Sensai 38 ehdottomasti. Juuri tulin mummuni hautajaisista ja se kesti kyyneleet, ensin helteessä hikoilun ja lopuksi vielä kaatosateen.
Täältäkin ääni Sensai kolmekasille😊
Max Factorin Masterpiece toimii mulla.