Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltääkö joku laki lapsen mukaan ottamisen töihin?

Vierailija
18.06.2017 |

Sarjoissa/leffoissa näkee kuinka äidit menevät töihin vauvojensa tai lasten kanssa. Niin jos työ on sellainen, ettei siitä aiheudu vaaraa lapselle, saako sen ottaa mukaan? :D Istutat sen penkille, annat piirrellä yms ja itse samalla teet työsi. X) Mietin lähinnä siksi, että työskentelen yksin ja hoitopaikka huomiseksi peruuntui. En keksi mihin lapsen töiden ajaksi laittaisin, sukulaisia ei ole ole 100km säteellä ja isä on itse töissä. Olen yh. Mietin saanko potkut jos otan ton mukaan ja hoidan nopeasti työt pois alta :D Käry voi käydä jos joku valittaa. Onko se laitonta!?! Tuskinpa saan mistään mll laittamaan aamuksi klo 5.30 hoitajaa paikalle enää. Ihminen, joka lasta on hoitanut siis sairastui.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä työtä teet. Oletko kirjastonhoitaja, poliisi, kultaseppä tai vaikka toimistotyöntekijä?

Vierailija
22/22 |
21.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei kuulu työpaikalle. Kaikki eivät pidä lapsista tai on esim.lapsettomuutta tai mitenkään "pidä ihanana" vieraiden lapsia. Ne häiritsevät ja meluavat. Ei niille jaksa lässyttää, kun tekee omaa työtään ja tienaa elantoaan. 

Tarhat ja koti ovat oikea paikka lapsille. En näe mitään velvoitetta kommunikoida/lässyttää vieraiden lasten kanssa, ne ovat tosi ärsyttäviä ja rasittavia, meluisia. 

Meluaminen ja mielenosoittaminen ovat yksiä rasittavampia asioita lapsissa. Lisäksi kaikki lapset eivät ole kivoja, vaan valehtelevat, tuuppivat toisia jne. ovat ongelmaisia jo ihan pienestä saakka. Hohhoijakkaa, kun ne eivät vaan kiinnosta. Pidetään lapset valtakunnallisesti vaan kotona ja vanhemmillaan -vuosi on parempi.

Ärsyttää jo ruokakaupoissa pyörivät rattaat ja vanhemmat. Tiellä ja yleensä kävelevät itsekkäinä kaupungilla ja jyräävät julkisissa muiden kansalaisten päälle. Ainoa hyvä puoli vieraiden lapsissa on, että ne tulevat tulevassa maksamaan verot ja eläkkeet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän