Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin ensimmäisen kerran ESSIE kynsilakan ja voin sanoa, että

Vierailija
18.06.2017 |

Aivan eri tasoa kuin jotkut H&M tai muut halpiskynsilakat. Levittyy hyvin, parin kolmen kerroksen jälkeen lakka näyttää hyvältä ja peittää hyvin.

Millaisia kokemuksia teillä on Essien kynsilakoista?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK kokemuksia, useimmat Essien lakat toimii hyvin vesimarmorointiin.

Mitä taas lakan peittävyyteen tulee, vaadin lakalta sitä, että pitää olla kunnollisen peittävä heti ensimmäisellä kerroksella, kynsitaidetta tehdessä niitä kerroksia tulee muutenkin sen verran monta, ettei viitsi alkaa pohjaväriä sutimaan kolmea kerrosta.

Vierailija
2/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää laukkauksen jälkeen hyvältä, paljon kivoja eri sävyjä. Mutta Essie lähtee yhtä nopeasti kynsistä kuin H&M:n lakat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää laukkauksen jälkeen hyvältä, paljon kivoja eri sävyjä. Mutta Essie lähtee yhtä nopeasti kynsistä kuin H&M:n lakat.

Mitä pohja- ja päällyslakkaa käytät? Niistä se pysyvyys on kiinni, osa pohjalakoista on tarkoitettu ihmisille, jotka vaihtavat lakkaa vähintään kerran viikossa ja osa sitten niille, jotka haluavat pitää samat kynnet pidemmän aikaa (yleensä paksut ja väriä sitovilla koostumuksilla varustetut).

Vierailija
4/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus, toista ei tule. Kynteni menivät järkyttävään kuntoon. Ikinä ennen ne ei ole liuskoittuneet ja olleet niin pahannäköiset, kesti kauan ennen kuin paranivat. Sen oli pakko johtua Essie-lakasta, koska olen käyttänyt muita merkkejä ennen ja jälkeen ongelmitta.

Vierailija
5/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kynsilakoissa ei taida isoa eroa olla pysyvyyden suhteen. Tosin h&m tuntuu olevan erityisen huono.

Vierailija
6/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lakkaa tarvitaan tosiaan se kolme kerrosta, eikä se edes kestä kynsissä siistinä yhtä suihkua pidempään (puhumattakaan mistään enemmästä vedellä läträilystä), en kyllä ole Essietä kenellekään suositellut. Makuasiahan se on, joku tykkää lakkailla kynsiään moneen kertaan na jaksaa odottaa kerrosten kuivumista, itse maltan hädin tuskin sen yhden kerroksen kuivumisen verran odotella.

Vierailija
7/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei käytä kunnollisia pohja- ja päällyslakkoja, lähtee kynsistä yhtä nopeasti H&M:n halppislakat kuin A-Englandin lakat. Kynsi kuuluu pohjustaa pohjalakalla ja värilakkaa suojata päällyslakalla jos haluaa, että lakat pysyy kynsissä.

Vierailija
8/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu väristä. Levittyvät yleensä hyvin ja peittävästi, mut jotkut taas rapisee jo seuraavana päivänä pois.

Vierailija
9/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun lakkaa tarvitaan tosiaan se kolme kerrosta, eikä se edes kestä kynsissä siistinä yhtä suihkua pidempään (puhumattakaan mistään enemmästä vedellä läträilystä), en kyllä ole Essietä kenellekään suositellut. Makuasiahan se on, joku tykkää lakkailla kynsiään moneen kertaan na jaksaa odottaa kerrosten kuivumista, itse maltan hädin tuskin sen yhden kerroksen kuivumisen verran odotella.

Mikset käytä nopeasti kuivattavaa päällyslakkaa?

Vierailija
10/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kerran, ihan turhaa hypetystä koko Essie. Lopputulos oli epätasainen eikä edes peittävä. Lumenella ja Yves Rocherilla saa huomattavasti paremman lopputuloksen. H&M lakat on hyviä samoin jotkut Rimmelin lakat riippuen värisävystä.

Vierailija
11/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut parhaaksi lakaksi Cubuksessa myytävät Depend-lakat.

-Erinomainen peittävyys, yksi kerros riittää

-Hinta on vähän liiankin halpa

-Paljon kivoja värejä

Eivät sisällä tiettyä kolmea kemikaalia

-Pysyy hyvin

-Sopivan kokoinen pullo

Vierailija
12/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset käytä nopeasti kuivattavaa päällyslakkaa?

Käytänkin jos sitä sattuu kaapissa olemaan. Ja kyllä, käytän myös aluslakkaa.

Vierailija
13/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä pohja- ja päällyslakkaa käytät? Niistä se pysyvyys on kiinni, osa pohjalakoista on tarkoitettu ihmisille, jotka vaihtavat lakkaa vähintään kerran viikossa ja osa sitten niille, jotka haluavat pitää samat kynnet pidemmän aikaa (yleensä paksut ja väriä sitovilla koostumuksilla varustetut).

Mulla on ollut käytössä Essien pohja- ja päällyslakka. Eikä lakkaus silti kestä hyvänä kuin max 24 tuntia.

En tiennytkään että pohjalakoissa on suuria eroja, täytyy tutkia asiaa tarkemmin.

Vierailija
14/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut käytössä Essien pohja- ja päällyslakka. Eikä lakkaus silti kestä hyvänä kuin max 24 tuntia.

En tiennytkään että pohjalakoissa on suuria eroja, täytyy tutkia asiaa tarkemmin.

Essien pohja- ja päällyslakat on nyt rehellisesti ihan vitsi. Kannattaa katsella jotai Üntia tai  SuperChic Lacqueria. Ja sitten sitä päällyslakkaa voi laittaa uuden kerroksen muutaman päivän päästä.

Kynsien kärjet on myös hyvä lakata ja jättää kynsinauhan ja värilakan väliin pieni rako, koska sieltä pääsee usein vettä lakan alle, joka sitten nostaa lakan irti kynnestä. Kynsinauhat kannattaa myös pitää öljyttynä ja siistittynä.

Vierailija
15/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markettien pohja- ja päällyslakoista ei nyt ole mihinkään, etenkään jos ne on niitä base & top -viritelmiä.

Vierailija
16/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien lakat on parhaita (itse tilaan cocopandalta, ei ole niin kalliita.) Kestää tosi hyvin, levittyy kauniisti ja se pikakuivaava päällyslakka on parasta pikakuivaavaa, mitä olen kokeillut. Kakkosena tulee NCLA (joka on muuten ihan törkeän hintaista..) ja viva la divan kimallelakat.

Vierailija
17/18 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essien lakat kuivuu nopsaan ja niillä saa siistin lakkauksen. Helppo myös puhdistaa pois.

Dependin ja hm:n lakoista sen sijaan ei ole kuin huonoja kokemuksia. Ihmettelen miten joku sanoo niiden olevan hyviä. Dependin lakat eivät kuivu millään ja hm:n lakoissa on surkea peittävyys.

Vierailija
18/18 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt hyvin, vaikka pesen käsiä kymmeniä kertoja päivässä työn vuoksi. Just katoin pitäiskö paikata. Ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi