Milloin olet viimeksi ollut yksin kotona?
Järjestääkö puolisosi välillä itsensä ja muun perheen muualle, jotta saat olla yksin? Vai joudutko itse lähtemään muualle?
Ahdistaa - en ole ollut puoleen vuoteen kuin satunnaisten, harvojen kauppareissujen ajan yksin.
Kommentit (12)
Enpä muista, koska viimeksi olisin ollut yksin. Jotain satunnaisia. tunteja, näin on menty viimeiset 20 vuotta, mutta kaikkeen tottuu.
Olen ollut viimeeks yli kuus vuotta sitten. Olen yhden lapsen yh ja ei vapaata ikinä.
Ei mulla ole tarvetta olla yksin kotona. Yksin olen jos mies työmatkalla jossain, en muuten. Lapsia ei ole.
Minä olen ollut kotona yksin ehkä noin 5 vuotta sitten. Kaipaan todellakin hetkiä, että saisin olla edes pienen hetken ihan yksin, kotona. Jos haluan olla yksin, lähden lenkille tai kauppaan, mutta se ei ole sama asia. Puolisolleni olen sanonut asiasta useita kertoja, häntä ei kiinnosta. Ahdistaa suunnattomasti.
Just nyt, pe iltapäivästä asti ja vielä jokunen tunti rauhaa jäljellä.
Säännöllisesti kumpikin saa perhevapaan viikonlopun pari kertaa vuodessa, kotona tai muualla. Usein hoituu sillä että mies lähtee sukulaisiinsa ja joskus ottaa muksun mukaan, joskus menee itsekseen.
Mies saa muutenkin enemmän aikaa itsekseen kotona kun mä hoidan kaupat ja harrastuskuskaukset.
Kesäkuussa vuonna 2015 olin yhden yön, reilu 12 tuntia. Toki käyn välillä yksin kaupassa, mutta kotona yksinolosta pääsee harvoin nauttimaan
Juuri tällä hetkellä.:)
Mies lähti tunti sitten illaksi kavereiden kanssa pelaamaan. Juuri sain ruuan valmiiksi, nyt palstailen hetken, sitten pitkä suihku ja kasvonaamiota + muuta semmosta.^^ Oma aika loppuu varmaan tuossa yhdeksän maissa, mutta siinä vaiheessa mulla varmaan onkin jo ikävä kainalopaikkaa, josta katsella telkkaria ennen nukkumaanmenoa.:'D
Huomenna sitten taas, kun mies lähtee töihin. Minä olen siis aika paljon yksin kotona, kun olen työttömänä ja mies työkokeilussa. Mutta syksyllä tämä muuttuu, kun mulla alkaa opiskelut ja pääsen itsekin "normaliin" päivärytmiin.:)
Viimeiset 22 vuotta..