Kuka on Poliisit -sarjassa suosikkisi?
Itse olin todella ihastunut Espoon poliisissa olevaan Sami Söderiin. http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article/public/docu…
Se oli mukana toisella ja kolmannella kaudella. Harmittaa kun en ole löytänyt mistään vanhoja jaksoja.
Kommentit (128)
Ihmeellisintä on kyllä se että Tampereelta ei ole löytynyt kuin yksi partio joka on suostunut sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisintä on kyllä se että Tampereelta ei ole löytynyt kuin yksi partio joka on suostunut sarjaan.
Sitä minäkin olen ihmetellyt.
Vierailija kirjoitti:
Oulun polliisista se nuori tumma kaveri 😳 Nimeä en muista..
Joo mulla kans tämä! Ei varmaa enää oo poliiseissa? Oliko joku Janne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulun polliisista se nuori tumma kaveri 😳 Nimeä en muista..
Joo mulla kans tämä! Ei varmaa enää oo poliiseissa? Oliko joku Janne?
Janne Lammela se oli, piti tarkistaa. Onkoha se tänä vuonna mukana? Voisin kattoo jos on 😳
Ehdottomasti jaska kuopiosta ps. Pasi on kuollut
Ehdottomasti jaska kuopiosta ps. Pasi on kuollut
RIP Pasi Kangas :(
Sarjaan oli selkeästi valikoitu ns. mallipartioita, vaikka tosi-tv -sarjan ollessa kyseessä sen ymmärtää. Se, mikä pisti silmään, oli naisasiakkaiden poliiseja kohtaan suuntaama lääppiminen ja ahdistelu. Olen ehdottomasti #metoo-kampanjan kannalla mutta eivät kaikki naisetkaan osaa aina käyttäytyä riittävän päihtyneenä tai muutenkaan. T. Feministi
Vierailija kirjoitti:
Rauma & Palonen Tampereelta. Olivat mukana joskus ekoilla kausilla.
Yes, yes, YESS!
Omat suosikit ovat Janne Lammela ja Tommi Heikkilä :)))
Ne vantaan kaljut heput severi koirineen. Harmi kun en niihin vantaalla asuessani törmännyt. Taisivat lopettaa sarjassa olon kun eivät jaksaneet faneja :)
Näkeekö niitä vanhoja jaksoja mistään, niin kuin ensimmäisen kauden jaksoja?
Alli
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän naispoliisi on hot.
Se on todella kuuma.
Forssan Esa vaikuttaa mukavalta ja ystävälliseltä ihmiseltä, samoin Turun Tomas!
Olisin mennyt iskemään sitä Turun Mariannea jos olisin asunut lähempänä silloin kun se oli sarjassa.
Menkää googlettaa googlella nettipoliisi, ja sitte siin tulee alussa muutamii videoita siis, nii se mikä on ekana. Se oulun poliis! Se on söpööö! Ps. Vaikkei se ookkaa tos, enoo ikinä siis ksttonu. Oon 13v tyttö!
Oulun Raimo! Oliko sen lempinimi joku Rampe?
Kuumimmat: Lappeenrannan Timo ja Jarmo
Paras supliikki: Kuopion Marko Kilpi