Kuka on Poliisit -sarjassa suosikkisi?
Itse olin todella ihastunut Espoon poliisissa olevaan Sami Söderiin. http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article/public/docu…
Se oli mukana toisella ja kolmannella kaudella. Harmittaa kun en ole löytänyt mistään vanhoja jaksoja.
Kommentit (128)
Mikä sen koirapoliisin nimi on? Severin isä? hän on mun suosikki. RIP Severi.
Vierailija kirjoitti:
Ne vantaan kaljut heput severi koirineen. Harmi kun en niihin vantaalla asuessani törmännyt. Taisivat lopettaa sarjassa olon kun eivät jaksaneet faneja :)
Se Severin ohjaaja (Turunen) on niin rasittava nasaalihonottaja, että sen puhetta ei vaan jaksa kuunnella. Asiallisen oloinen kyllä, mutta on jätkää puheäänellä paiskattu. Häneen pätee sanonta, jonka mukaan ääni on hyvä, mutta pilaantuu ulostullessa.
Kyllä toi kuopion poliisi on. Kyllä huomaa että mies oikeissa tehtävissä. Tuo video esim kuopiossa takaa ajo. Toistaiaiseksi tuntemattomasta syystä. Siinä kyllä varmaan käci tuurikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi kuopion poliisi on. Kyllä huomaa että mies oikeissa tehtävissä. Tuo video esim kuopiossa takaa ajo. Toistaiaiseksi tuntemattomasta syystä. Siinä kyllä varmaan käci tuurikin.
Katoinkin se oli toinen tyyppi jolla oli se osuma.
Helsingin Söderit ja molemmat Turun polliisit <3
Söderit o iha parhaat. Entisistä Jakke ja Pete. :)
Janne Lammela on söpö! Toinen on Tomas Jalonen! Molemmat on komeita.
Marko kilpi. Tai se joka oli aiemmin mt-puolella töissä. Osaisiko joku kertoa nimen.
Vierailija kirjoitti:
Marko kilpi. Tai se joka oli aiemmin mt-puolella töissä. Osaisiko joku kertoa nimen.
Se Kuopion Pauli? Kertoi ainakin olleensa joskus psykoterapeutti.
Ärsyttää nämä uudet sekaiset jaksot, kun tuntuu, että kaikki hauskat kommellukset on nyt leikattu pois. Ei enää satu ja tapahdu. Sentään Eero kertojana.
Itse olen tykännyt aikoinaan siitä Espoon suikkapartiosta, Kuopion kikattajista, Vantaan Jaska, Pete ja Severi, Lindhin Jannekin partioineen, Eero ja Tomas ilman muuta ja Helsingin Södereistä, Oiinkista ja Kekkosestakin.
Vierailija kirjoitti:
Olli Korpi on Joensuun poliisista mt-puolella ollut töissä.
Marko Kilpi on dekkaristi ja nykyään kansanedustaja.
Sellaista propagandaa, että ei paremmasta väliä.
Olisi mielenkiintoista saada Poliisihallitus -sarja. Nähtäisiin mitä kymmenet korkeapalkkaiset poliisit ja virkamiehet siellä oikein touhuaa päivät pitkät. Mahtaa olla rankkaa.
Mitä ihmiset näkevät tässä käsikirjoitetussa roskassa?
Joo ne näkee ruudusta ja oma lemppari on janne lammela. Ihan paras tyyppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaks kaljupiätä kuopijosta. Nimmii en jaksana muistoo
No mutta Jaska ja Palihan hyö :D Näille kahdelle sattui useita sarjan ikimuistoisimmista työtehtävistä: pippelin pussailua kirkkopuistossa, mies räpläämässä vehkeitään ikkunassa ja toinen mies läträämässä naudan verellä jossain leikkikentällä tms. xD
Tuo verellä läträäjä oli oikeastaan pelottava. Ja sehän joi sitä verta, kertoi vielä, että verta pitää kaataa suuhun ihan tietyllä tavalla korkealta, ja sen takia naamakin oli siinä veressä. Siinähän nämä poliisit kyselivät, että miksi tämä mies oikein juo verta, ja hän vain vastasi, että hänen pitää.
No tietenkin Marko Kilpi :) https://www.acast.com/unelmaduunarit/11.markokilpi-poliisijadekkarikirj…