Kuka on Poliisit -sarjassa suosikkisi?
Itse olin todella ihastunut Espoon poliisissa olevaan Sami Söderiin. http://www.lansivayla.fi/sites/default/files/styles/article/public/docu…
Se oli mukana toisella ja kolmannella kaudella. Harmittaa kun en ole löytänyt mistään vanhoja jaksoja.
Kommentit (128)
Severi jäi mieleen, ihana koira :)
On varmaan jo eläkkeellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oulun polliisista se nuori tumma kaveri 😳 Nimeä en muista..
Janne Lammela? Siinä oli kyllä varsinainen sydäntenvalloittaja <3 Viehättävyyttä lisäsi vielä se, että J. Lammela ei vaikuttanut edes itse olevan tietoinen komeudestaan. Siellä vaan mennä viuhtoi keikalta toisille ilam turhaa kukkoilua :)
Forssan Esan ääni on kyllä ihan käsittämätön. Varmaan useammallakin asiakkaalla ollut nektarit pikkareissa, kun on saanut tältä konstaapelilta ankaran suullisen huomautuksen ;)
Seinäjoen Juha ja Pasi olivat myös mahtavia. Hienosti täydensivät toisiaan: Juha sanavalmiina loisti näillä pikkunilkki- ja juoponkuskauskeikoilla, kun taas Pasi rauhallisempana hoiti todella hyvin vakavammat tehtävät.
Joo Pasi ja Juha oli muuten hyvä pari myös!
Toi Väänänen jos se oli se jolla oli aina suikka. Ja sit ne Vantaan koirapoliisit.
Mikkelistä Pajusen Harri ja Kuopiosta Jaska.
Ei mulla ole suosikkeja. Ei kuulu tapoihin.
Oulun polliisit Tomi ja Raimo, molemmat komeita. Tomi enemmän minun makuuni, iso kun on kooltaan.
Jaska Kuopiosta on munkin lemppari! (ps. ne kaudet löytyy Ruudusta :))
ne vantaan poliisit on ihan parhaita ,se lindh tms?..
Miksi se vantaan Lindh muuten ei ikinä aja sitä autoa?
Tomas ja Eero Turun poliisista on kumpikin niin kuumia! Aah....
Vierailija kirjoitti:
Jaska Kuopiosta on munkin lemppari! (ps. ne kaudet löytyy Ruudusta :))
En löytänyt niitä vanhoja jaksoja.
Ap
Oulun polliisista se nuori tumma kaveri 😳 Nimeä en muista..