Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imusolmukkeet kaulassa koholla/tulehtuneet, mikä voi olla syy?

Vierailija
29.03.2006 |

Mulla tuntuu selvästi imusolmukkeita kaulassa nyt kun tutkin. Ei ole kipeitä erityisemmin, paitsi joskus tuntuu niska jäykältä ja kipuaa hieman kun päätä kääntää. Se voi johtua myös tyynystä ja nukkuma-asennosta. Mutta nämä imusolmukkeet/patit kaulassa vähän huolestuttaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä löysin kaksi pattia kaulalta. Ensimmäisen lääkärin mielipide oli, että ne on imusolmukkeet. Ja kuukauden päästä kontrolli ja samanlaiset patit siellä oli. Nämä oli kylläkin noin kirsikkatomaatin kokoiset ja näkyikin jos poika nosti leuan ylös. Mutta kun oli astmakontrolli niin sanoin siellä lääkärile ja tämä passitte meidän ultraan. Ne oli sitten suurentuneet sylkirauhaset, mutta niissä ei ollut mitään poikkeamaan. 6kk päästä patit katsottiin uudelleen ja silloin ne oli jo pienentyneet huomattavasti.

Poika oli tuolloin 2,5v

Vierailija
2/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti ei mitään vakavaa. Joillakin tuntuu aina ne imusolmukkeet suurempina kuin toisilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vanhempana eivät enää niin turpoa herkästi.

Vierailija
4/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillakin ne turpoaa kamalan herkästi, tai eivät edes turpoa vaan ovat ikäänkuin kohollaan koko ajan.

Vierailija
5/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauan infektion jälkeenkin tuntua imusolmukkeet.

Vierailija
6/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi ne ultrattiin ja saatiin pika lähete eli aika oli jo parin päivän päästä. Itse ultraaja ei sanonut yhtään mitään " tulokset saatte sitten soittoajalla" ja lompsi pois huoneesta. Minä elin kauheassa tuskassa sen viikon, että sain kuulla tulokset kun se ultraaja otti kuviakin niin miljoonan ja tutki kyllä ihan perinpohjin pojan.

-2-

Vierailija
7/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mulla finnit on usein sellaisia " sisäänpäin kääntyneitä"

Vierailija
8/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsin kanssa noita hiviä ja syöpää. Monen vuoden kummastelun jälkeen menin lääkäriin. Otetiin ultra ja ei ollu kasvaimia tai muutakaan syöpäään liittyvää eikä ollut myöskään hiviä. Ei se koskaan selvinnyt. Muuten vaan näköjään ovat koholla. Kyllä mä tunnen ne kokoajan.

Vierailija
9/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

turposivat milloin mistäkin, ja juoksin lääkärillä, ja kaikki verikokeet ja hivit otettiin. Ja ei mitään löytynyt!! Ne vaan turposi niin herkästi pienimmästäkin jutusta. Nyt vanhemmiten eivät enää turpoa, pitää aikamoinen tauti olla päällä että turpoavat. Mutta tuolloin parikymppisenä ne oli suurimman osan ajasta turvoksissa, mikä lie oli syynä. MUTTA ei mikään vakava ainakaan!

Vierailija
10/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli alaleuassa tulehtunut hammas ja myös imusolmukkeet turpos. Joskus tulehtunut hammas ei oireile säryllä tms. joten voi jäädä huomaamatta.

Vierailija
11/11 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rauhaskuume voi olla ilman isompia muita oireitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi