paljonko tienaa kaupan kassat?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Mulla on tuntipalkka 11€. Siihen tietty sitten lisät, iltoja, juhlapyhiä ja viikonloppuja tekevä tienaa reilusti enemmän kuin pelkkiä arkiaamuja tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Tietenkin brutto.
Jos netto olisi 1800 niin bruton pitäisi olla jotain 2400 ja ei kassa sellaisia voi tienata
Kaupan alan tessistä löytyy tuntipalkat, iltalisää maksetaan arkisin klo 18 eteenpäin, lauantailisää la klo 13 eteenpäin ja sunnuntaisin tupla, iltalisää (ei tuplana) kuuden jälkeen). Kaupan alalla tehdään paljon osa- aika- sopimuksia, täysiä viikkotunteja vaikea saada. Lisien vuoksi palkka kuitenkin nousee ihan asialliseksi vrt. työn vaativuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Tietenkin brutto.
Jos netto olisi 1800 niin bruton pitäisi olla jotain 2400 ja ei kassa sellaisia voi tienata
Mä olen kaupan kassa ja tienasin viime vuonna hiukan reilu 30 000e bruttona. Tuossa tietty lomarahat mukana.
Katso alan TES ja laske tuntimäärän mukaan.Muista että valtaosa tekee vajaata viikkoa eli maksimissaan 30 tuntia viikossa.
2500€/kk + vi**umaisten asiakkaiden lisät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Tietenkin brutto.
Noooo.... 2400 jaettuna 160 työtunnille tekee 15€ keskituntipalkan, jolle periaatteessa voikin päästä jos tekee paljon iltoja ja viikonloppuja.
Vierailija kirjoitti:
2500€/kk + vi**umaisten asiakkaiden lisät.
Toivottavasti saataisiin tänne ravintola-alalle myös v*ttumaisten asiakkaiden lisä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Tietenkin brutto.
Noooo.... 2400 jaettuna 160 työtunnille tekee 15€ keskituntipalkan, jolle periaatteessa voikin päästä jos tekee paljon iltoja ja viikonloppuja.
Kokoaika työ on alle 40 tuntia viikossa. Riittääkö vain iltaa ja viikonloppua viikossa niin paljon että pääsee tuohon?
50% kaikesta mikä kassan kautta kulkee.
Eivätkö he saa itselleen aina työstä lähdettyään ne rahat, mitkä he ovat saaneet asiakkailta maksuiksi niistä tavaroista, mitä asiakkaat ovat ostaneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1800
Brutto vai netto?
Tietenkin brutto.
Mä olen kaupan kassa ja tienasin viime vuonna hiukan reilu 30 000e bruttona. Tuossa tietty lomarahat mukana.
Ja tähän summaan päästäksesi jouduit tekemään paljon joko iltavuoroa/sunnuntaita/ylitöitä.........
Ei kukaan kassa saa 30000€ pelkkää aamua 38h viikossa tekemällä.
???? kirjoitti:
Eivätkö he saa itselleen aina työstä lähdettyään ne rahat, mitkä he ovat saaneet asiakkailta maksuiksi niistä tavaroista, mitä asiakkaat ovat ostaneet?
Ja hävikki vähennetään palkasta.
1800