Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isovarpaiden välissä oleva rako

Vierailija
18.06.2017 |

Minulla on jo lapsesta saakka ollut rako isovarpaiden välissä ja nyt asia on alkanut todella vaivaamaan, sillä en kehtaa poseerata kuvissa niin että rako näkyy kun se näyttää niin rumalle mielestäni.

Kysynkin siis nyt onko kenellä samaa ongelmaa ja oletteko asian saaneet jotenkin korjattua? Leikkaushoitoa ei lääkärit ole minulle ikinä edes ehdottaneet ja eikös tuo ole aika pitkä prosessikin. Mietin onkohan tähän sitten muutakin keinoa jolla raon saisi pois?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jalat yhteen niin rako häviää.

Vierailija
2/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin virtsarakko vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovarpaiden välissä oleva rako on ihan normaali ilmiö, ja johtuu siitä, että ihmisellä on kaksi eri jalkaa, jotka eivät ole kiinteästi liittyneitä toisiinsa isovarpaiden kohdalla. Kun seisoo suorassa tai jalat harallaan, niin isovarpaiden väliin muodostuu rako, jalat harallaan toki isompi rako. Jos halua valokuvia varten sen raon pois näkyvistä niin sinun tulee seistä jalat yhdessä siten, että nimenomaan isovarpaat on kiinni toisissaan, ei kantapäät. Leikkaushoito ei ole tarpeellinen. 

Vierailija
4/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovarpaiden välissä - hmmm! Pidä polvet yhdessä! Kehno provo!

Vierailija
5/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo lapsesta saakka ollut rako isovarpaiden välissä ja nyt asia on alkanut todella vaivaamaan, sillä en kehtaa poseerata kuvissa niin että rako näkyy kun se näyttää niin rumalle mielestäni.

Kysynkin siis nyt onko kenellä samaa ongelmaa ja oletteko asian saaneet jotenkin korjattua? Leikkaushoitoa ei lääkärit ole minulle ikinä edes ehdottaneet ja eikös tuo ole aika pitkä prosessikin. Mietin onkohan tähän sitten muutakin keinoa jolla raon saisi pois?

Ai se camel toe? Valitse sellaiset housut joiden leikkaus peittää sen raon tai käytä hametta.

Vierailija
6/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä istu jalat harallaan.

Vierailija
7/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis missä se rako on? isovarpaan ja seuraavan varpaan välissäkö?

Vierailija
8/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kaikilla on. Muutoinhan sinulla olisi vain yksi jalka, jos isovarpaat kasvaisivat kiinni toisissaan.

Vierailija
9/9 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni isovarvas alkaa nyt teininäbvihdiin oieta ja siihen on muodostumassa rako. Ortopedilla kvimme vuositarkastuksessa ja hän oli kehityssuuntaan tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän