Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet pika-avioliitot - keskustelua lyhyeksi jääneistä liitoista.

Vierailija
18.06.2017 |

Miksi näin kävi? Missä oli syy?

Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai pysyvän oleskeluluvan Suomeen ja muutti samantien pois luotani ja yhteen kotimaastaan olevan nuoremman naisen kanssa :(

Vierailija
2/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osoittautui vakavasti häiriintyneeksi ja väkivaltaiseksi pian häiden jälkeen. Olin kyllä nähnyt joitain merkkejä miehen arvaamattomuudesta, mutta olin liian naiivi ymmärtääkseni, mihin se voisi johtaa. Eikä ollut valitettavasti kanttia perua häitä viime metreillä.

Pääsin kyllä miehestä pian eroon, turvapaikkaan. Henki säilyi eivätkä iltapäivälehdet saaneet lööppejä perhesurmasta.

Vierailija
4/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies osoittautui vakavasti häiriintyneeksi ja väkivaltaiseksi pian häiden jälkeen. Olin kyllä nähnyt joitain merkkejä miehen arvaamattomuudesta, mutta olin liian naiivi ymmärtääkseni, mihin se voisi johtaa. Eikä ollut valitettavasti kanttia perua häitä viime metreillä.

Pääsin kyllä miehestä pian eroon, turvapaikkaan. Henki säilyi eivätkä iltapäivälehdet saaneet lööppejä perhesurmasta.

Minulla sama homma. Mies vaikutti ihanan huolehtivalta, vahvalta persoonalta ennen häitä. Häiden jälkeen osoittautui, että hän olikin sairaalloisen mustasukkainen. En saanut esim. mennä edes naispuoliselle hierojalle. Edelleen hän alkoi olla sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen, käytti huumeita (joo olen maalta enkä todellakaan tajunnut asiaa etukäteen) ja raiskasi minut pariin kertaan oopiumhuuruissaan. Lähdin, kun vielä henki pihisi. Muutin tietoni salaiseksi ja muutin toiselle puolelle maata, kun hän uhkasi tappaa minut hakiessani avioeroa. En ole kuullut hänestä 15 vuoteen, joten oletan hänen löytäneen jonkun toisen uhrin.

Vierailija
5/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni vieraisiin 3kk liiton solmimisesta. Liitto oli osaltani ohi sen jälkeen ja hain eroa.

Vierailija
6/6 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama homma. Mies vaikutti ihanan huolehtivalta, vahvalta persoonalta ennen häitä. Häiden jälkeen osoittautui, että hän olikin sairaalloisen mustasukkainen. En saanut esim. mennä edes naispuoliselle hierojalle. Edelleen hän alkoi olla sekä henkisesti että fyysisesti väkivaltainen, käytti huumeita (joo olen maalta enkä todellakaan tajunnut asiaa etukäteen) ja raiskasi minut pariin kertaan oopiumhuuruissaan. Lähdin, kun vielä henki pihisi. Muutin tietoni salaiseksi ja muutin toiselle puolelle maata, kun hän uhkasi tappaa minut hakiessani avioeroa. En ole kuullut hänestä 15 vuoteen, joten oletan hänen löytäneen jonkun toisen uhrin.

Onneksi pääsitte pakoon väkivaltaista suhdetta! Huh, mitä puolisoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi