Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minun äitini ei kestänyt kiukutteluani kun olin pieni.

Vierailija
17.06.2017 |

sanoi minua ilkeäksi ja toivoi että saisin joskus yhtä kiukuttelevan lapsen...oliko oikein sanottu?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä. Vanhemman pitää tajuta, että lapsi ei ole mikään pikkuaikuinen ja että lapsella saattaa olla eriäviä mielipiteitä. Ei pitäisi lisääntyä, jos ei tajua.

Mun äiti oli aika hankala juurikin tässä mielessä. Hirveä tapa hoitaa asioita huutamalla ja syyllistää muita. Ei ylläri ole nykyään kovinkaan lämpimät välit.

Kannattaa olla reilu lapsilleen! Vaikka ne saisikin alistettua, lopulta ne saattavat tulla järkiinsä ja jäädyttää välit.

Vierailija
2/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sanoi samaa "sitkun sulle tulee lapsi voit kuvitella miltä tuntuu" tai paras oli "vielä kerran kun vingut vien sut eläintarhaan gorillan vinkuleluks" 😂 silloin loukkaannuin tuolle gorillan vinkulelu jutulle nyt pikemminki naurattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äiti sanoi että poliisit tulee ja vie kun itken niin paljon. Hätäännyin ja sanoin että sitten piren poliiseja. Äiti vaan kaatoi vettä myllyyn ja kuvaili kuinka minä en niille pärjää ja ne ottaa minut väkisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi